1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ik zou het zeker vandaag nog doen!

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo in de pauze maar even naar de apotheek lopen dan en hopen dat ze em daar hebben...

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het Erasmus heeft wel meer rare dingen hoor ;)
    Ik moest die ook gebruiken, maar heb toen stiekem gewoon de digitale van Clearblue gebruikt. Die vind ik heel betrouwbaar en zijn gewoon veel duidelijker!
    Ik zou dus idd vandaag nog zo'n digitale test doen.

4. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja eigenlijk raar dat je een bepaalde test MOET gebruiken, krijgen ze zeker geld voor :)

5. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, maar ik heb een hekel aan die testen met streepjes. Elke keer die twijfel of het tweede streepje wel donker genoeg is. Bij een digitale krijg je wel of niet een smiley,veel handiger!

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    geen digitale of uberhaupt Clear blue bij de apotheek hier. Dus maar een huismerk gedaan en die is nog niet positief (maar dat is midden op de dag en ik ben al een aantal keer naar het toilet geweest en heb een aantal koppen thee op....). Dus ik houd het op morgen. Eens thuis kijken bij de Kruidvat of ze die digitale hebben en anders morgenochtend weer streepjes vergelijken. In ieder geval weer wat geleerd voor de volgende keer: Digitale ovulatietest :)

7. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Midden op de dag is in principe geen probleem. Volgens mij mag je de meeste ovulatietesten niet eens met ochtendurine doen.
    Je moet alleen idd wel opletten dat je niet heel veel hebt gedronken of net naar de wc bent geweest.
    Ik denk overigens dat ie nu nog niet positief is hoor. De keren dat ik die met het streepje heb gedaan, was de teststreep meestal donkerder dan de controlestreep als ik m'n piek had.

8. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier ook verslagje van gyn: onze kleine meid doet het goed, doorbloeding navelstreng ok, heel bewegelijk, ligt nu ook niet meer dwars maar met hoofdje naar beneden , vruchtwater heel goed. En geschat gewichtje 1457 gr op 29 w 1 d

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooi zo elpie, gaat opschieten hè.

Gent smste, we hebben twee cryo's!!!! Zijn zo blij, hopen alleen dat we ze nu niet nodig hebben natuurlijk. ;)

10. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Elpie: fijn dat alles goed gaat en het nu lekker opschiet!

Poppetje:
    super nieuws zeg...hopelijk voorlopig geen cryo's nodig. Wanneer mag je nou testen :D?? enne...voel je al wat?

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    super poppetje, hopelijk brusje-materiaal :)

12. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Poppetje: wat een super nieuws en misschien inderdaad materiaal voor een brusje ;)

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Poppetje super zeg. ik duim voor je

14. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    wat hier wel was; tzijn natuurlijk maar schattingen maar toch

vorige keer bij mijn eigen gyn liep het buikje ongeveer 1.5 week voor en hoofdje gewoon gemiddeld

Nu loopt het hoofdje opeens 2 weken voor en het buikje 2 daagjes achter ....

Ik vind dat zo raar die metingen, nu 2 dagen is natuurlijk verwaarloosbaar maar toch ....
    Nu Lenn had wel ook een grotere hoofdomtrek als gemiddeld ....
    En het bovenbeentje liep hier ook 1 week voor ...

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Elpie, Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook hoor van mijn vriendinnen. Het is altijd anders.

16. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Poppetje!! Gefeliciteerd!!

Yay! Ik had een smiley vanochtend! En een dikke dikke streep op mijn reguliere ovulatietest dus dat geeft weer zekerheid. PFFFff. Meteen netjes begonnen met de Utrogestan want dat had ik zo begrepen maar nee, dat hoef ik eigenlijk niet te gebruiken en als ik het toch wil gebruiken dan vanaf zondag… Ik heb nu niets verpest hoop ik?? Hebben er dames ervaring mee? Dit zou mijn eerste keer zijn dat ik het zou gebruiken.Wat denken jullie: vanaf zondag starten of niet gebruiken aangezien het in een natuurlijke cyclus is?
    Volgende week vrijdag is de terugplaatsing (mits de ontdooiing goed gaat uiteraard..)

17. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    als je een smiley hebt of een pos ovulatietest moet je meestal even wachten met utro, want dat kan je eisprong tegenhouden
    smiley betekent dat je eisprong op komst is ...
    ik begon pas met de utro ongeveer 3 dagen na smiley

18. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het inderdaad verkeerd onthouden.... Is ook niet handig he ... een terugplaatsing bijna 4 maanden na de behandeling :) :p Hopen dat ik niet iets verstoord heb... maar dat zal wel meevallen... hoop ik... denk ik...

19. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    poppetje: op ht poffertjes topic las ik hoe je je voelt...ik zou denk ik nog ff dorgaan met de DHea heb het vermoeden dat het raak is ;). Wanneer mag je testen?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lieve mamavanh hoop het, gedroomd dat ik twee positieve testen had en Gent belde dat ik zwanger ben. Vrijdag bloed prikken..
    Zou wel teleurgesteld zijn als ik ongesteld werd.. Maar weet dat er een kans is dat het niet raak is..

Deel Deze Pagina