Het Erasmus heeft wel meer rare dingen hoor Ik moest die ook gebruiken, maar heb toen stiekem gewoon de digitale van Clearblue gebruikt. Die vind ik heel betrouwbaar en zijn gewoon veel duidelijker! Ik zou dus idd vandaag nog zo'n digitale test doen.
Geen idee, maar ik heb een hekel aan die testen met streepjes. Elke keer die twijfel of het tweede streepje wel donker genoeg is. Bij een digitale krijg je wel of niet een smiley,veel handiger!
geen digitale of uberhaupt Clear blue bij de apotheek hier. Dus maar een huismerk gedaan en die is nog niet positief (maar dat is midden op de dag en ik ben al een aantal keer naar het toilet geweest en heb een aantal koppen thee op....). Dus ik houd het op morgen. Eens thuis kijken bij de Kruidvat of ze die digitale hebben en anders morgenochtend weer streepjes vergelijken. In ieder geval weer wat geleerd voor de volgende keer: Digitale ovulatietest
Midden op de dag is in principe geen probleem. Volgens mij mag je de meeste ovulatietesten niet eens met ochtendurine doen. Je moet alleen idd wel opletten dat je niet heel veel hebt gedronken of net naar de wc bent geweest. Ik denk overigens dat ie nu nog niet positief is hoor. De keren dat ik die met het streepje heb gedaan, was de teststreep meestal donkerder dan de controlestreep als ik m'n piek had.
Hier ook verslagje van gyn: onze kleine meid doet het goed, doorbloeding navelstreng ok, heel bewegelijk, ligt nu ook niet meer dwars maar met hoofdje naar beneden , vruchtwater heel goed. En geschat gewichtje 1457 gr op 29 w 1 d
Mooi zo elpie, gaat opschieten hè. Gent smste, we hebben twee cryo's!!!! Zijn zo blij, hopen alleen dat we ze nu niet nodig hebben natuurlijk.
Elpie: fijn dat alles goed gaat en het nu lekker opschiet! Poppetje: super nieuws zeg...hopelijk voorlopig geen cryo's nodig. Wanneer mag je nou testen ?? enne...voel je al wat?
wat hier wel was; tzijn natuurlijk maar schattingen maar toch vorige keer bij mijn eigen gyn liep het buikje ongeveer 1.5 week voor en hoofdje gewoon gemiddeld Nu loopt het hoofdje opeens 2 weken voor en het buikje 2 daagjes achter .... Ik vind dat zo raar die metingen, nu 2 dagen is natuurlijk verwaarloosbaar maar toch .... Nu Lenn had wel ook een grotere hoofdomtrek als gemiddeld .... En het bovenbeentje liep hier ook 1 week voor ...
Goed nieuws Poppetje!! Gefeliciteerd!! Yay! Ik had een smiley vanochtend! En een dikke dikke streep op mijn reguliere ovulatietest dus dat geeft weer zekerheid. PFFFff. Meteen netjes begonnen met de Utrogestan want dat had ik zo begrepen maar nee, dat hoef ik eigenlijk niet te gebruiken en als ik het toch wil gebruiken dan vanaf zondag Ik heb nu niets verpest hoop ik?? Hebben er dames ervaring mee? Dit zou mijn eerste keer zijn dat ik het zou gebruiken.Wat denken jullie: vanaf zondag starten of niet gebruiken aangezien het in een natuurlijke cyclus is? Volgende week vrijdag is de terugplaatsing (mits de ontdooiing goed gaat uiteraard..)
als je een smiley hebt of een pos ovulatietest moet je meestal even wachten met utro, want dat kan je eisprong tegenhouden smiley betekent dat je eisprong op komst is ... ik begon pas met de utro ongeveer 3 dagen na smiley
Ik had het inderdaad verkeerd onthouden.... Is ook niet handig he ... een terugplaatsing bijna 4 maanden na de behandeling Hopen dat ik niet iets verstoord heb... maar dat zal wel meevallen... hoop ik... denk ik...
poppetje: op ht poffertjes topic las ik hoe je je voelt...ik zou denk ik nog ff dorgaan met de DHea heb het vermoeden dat het raak is . Wanneer mag je testen?
Lieve mamavanh hoop het, gedroomd dat ik twee positieve testen had en Gent belde dat ik zwanger ben. Vrijdag bloed prikken.. Zou wel teleurgesteld zijn als ik ongesteld werd.. Maar weet dat er een kans is dat het niet raak is..