1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Sorry dat ik even inbreek, maar ben op zoek naar een arts in Gent die ons wel wil helpen! We zitten nu in NL en zijn afhankelijk van een zaaddonor en nu blijkt dat mijn eireserve erg klein is. De eerste ICSI poging had ik maar 1 (onrijp) eitje en dus geen bevruchting. Nu willen ze nog wel een 2e poging proberen, maar als ik dan maar weer 1 of 2 eitjes heb, dan stoppen ze ermee. Datis erg verdriteig om te horen, wnat ik wil het eerst eens fatsoenlijk proberen. Ik heb wel een lage AMH waarde an 0.3

Nu zie ik hier ook meiden met 1 eitje, maar waar wel geprobeerd wordt om deze te laten rijpen! Dat geeft mij en beter gevoel dan het erbij te laten zitten.

Vinden jullie het oké dat ik ook aanschuif ook al ben ik nog niet in Gent in behandeling?

Heel succes allemaal meiden!

2. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Dr Peters is inderdaad lief, kiekske! Ze heeft een keer een TP gedaan bij ons.

Wij zaten bij Dr Gerris, ook een hele lieve man. Maar buiten de besprekingen hebben we hem niet gezien (niet bij echo's, punctie of tp). Uitgangsecho en eerste echo bij zwangerschap deed hij wel.

3. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ben blij te lezen dat dr Pet. erg lief is.
    Wij hebben deze week nl nog een echo bij haar. Onze eigen arts kon niet waardoor wij haar een keer krijgen. ben dus benieuwd.

Bij ons is trouwens uit de bloeduitslagen een licht stollingsafwijking gebleken. Dat was na de bloedonderzoeken in Gent.
    Tevens had ik op eigen gelegenheid al eerder bloed laten onderzoeken bij de immunoloog in Duitsland, dr. Pf. (over hem is ook best veel terug te vinden op het forum).

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Karen: welke dosering slik jij van alles? Dan ga ik dat ook maar eens doen. Vraag me wel af of ht echt "baad t niet dan schaad t niet" is. Want teveel vitamines is toch niet goed?

kieske: ik snap dat t alles of niets ia. laten we gaan voor alles ;)

diane tuurlijk mag je meekletsen. Wat verdrietig van je lage amh. ik hoop toch dat jullie ooit een kindje in jullie armen mogen hebben

tauret: daar twijfelde ik dus tussen: oz in Gent of bij dr PF. Mij werd door zp meisen toch gent aanbevolen, of moet ik op 2 paarden wedden denk je? krijg jij t onderzoek van pf vergoed

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ooh tijdgebrek om rustig achter de computer of laptop te kruipen, dus ff snel op iPad: (haha wat een stom luxeprobleem).

Leuk een topic met allemaal Gent meisjes.....

Nee: wij hebben helaas nog nooit cryo's gehad....

Vitaminepillen slik ik al jaren: ff uit mijn hoofd: visolie, D, foliumzuur, B.
    DHEA sinds 1 jaar.

Ik heb 2 weken terug pipelle gehad.

Bij vorige pogingen heb ik al gebruikt: bloedverdunners zowel pillen als spuitjes, kinderasparines, prednison, Intralipid...... Kan ff zo snel niet meer bedenken.

AH en Picsi ( of imsi) hebben we trouwens ook gehad....

Deze keer: deca, Menopur, Pipelle, Intralipid ( eigen houtje)....

Vandaag 1e spuit gezet.

Er was nog iemand nu met een poging bezig, toch?
    Hoe gaat het?

Tot morgen
    Truste

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ioor: en die vitamines, welke dosering? En sorry maar wat is intraplid?
    Waar heb jij voorgaande pogingen gedaan?

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Intralipid:

Calorierijke drankje verhoogt kans op zwangerschap na ivf | Gezondheid

In Düsseldorf zijn ze hier heel enthousiast over... Ik ken ook wat meiden die het gebruikt hebben en zwanger werden/ zijn.

Wij hebben. 1 poging in Düsseldorf gedaan ( halverwege ergens) de rest bij het Geertgen.
    Geertgen heeft in mijn tijd samengewerkt met Eindhoven, Genk en nu Düsseldorf...

Nu echt slapen : vitamines doseringen zoek ik dan ff voor je op.

X

8. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de week van 18 juni zal ik een punctie krijgen. Nu aan de pil tem 1 juni en daarna begint het spuiten opnieuw.

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi Chantal wat goed om te lezen dat je voor Gent hebt gekozen, hier niets anders als positief nieuws vanuit Gent!
    Wij zijn ook meteen door gegaan na Gent ivm de TESE. In mijn onderschrift zie je dat we inmiddels zwanger zijn na ICSI 1. En we missen Gent nu al, tuurlijk fyn dat je niet meer na ut zkh hoeft maar god owh god wat zijn dat lieve mensen. Iedereen roept over dokter Sutter, we hebben die 2 x gehad super aardig maar zelf heeft prof Gerris ons veel geholpen en een jonge meid Nele van Keirsbilck daar hadden we de intake ( werd meteen bloed geprikt en afspraak gemaakt voor de TESE binnen 2 weken, uitslag van bloed heeft ze door gebeld toen we nog in de auto zaten na huis super snel dus ). Zij heeft ook de TP gedaan en de laatste echo van ons wondertje. Dus ze zijn allemaal kundig en super aardig!!!! Ik zal af en toe hier meer lezen, wil jullie graag allemaal heel veel succes wensen en op na de plakbeebjes!!!!!!!!!!

10. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Als je even googlet op "Vitamines ivf dusseldorf", dan kom je op een topic van ivfmoeders.nl uit, en daar staan ook hoeveelheden bij.

juna, ik heb precies dezelfde ervaring. Iedereen is altijd helemaal lyrisch over dr de Sutter, terwijl die echt niet veel anders doet dan de andere artsen daar. Ze zijn daar in ieder geval allemaal heel lief en goed!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja precies Karen maar wat een verschil met NL zeg maar wat ben je al ver zeg:D gaat alles goed?? weten jullie wat het word?? geniet ervan

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ieoor: heb jij zelf ook in eindhove gezeten? Of puur alleen geertgen? Wij zaten in combi mmc/ catharina in veldhoven/ eindhoven, maar zijn dus eigenlijk meteen overgestapt naar gent.

Ik heb met hubbie jouw link over intrapalid gelezen en we zijn enthousiast. Maar begrijp ik nougoed dat je het kan drinken? Of moet het via infuus? Want dat is wat ik tot nu toe heb gelezen hier op zp...

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Juna dankjewel! Gefeliciteerd, wat super dat icsi 1 meteen raak was!

Karen ik ga hey zo gelijk opzoeken!

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoi,

Via Geertgen inderdaad, het lab gedeelte was in Eindhoven en de TP.

Hihi, nee je kan t niet drinken, is een heus infuus. 45 minuutjes is het ongeveer gepiept.....

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ieoor: ik heb het idee dat je dan niet zo ver uit de buurt woont...

Ik dacht het al van de intrapalid. Hoe pak jij dat aan dan? En hoe kom je er aan?

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dokter pfeiffer uit Düsseldorf heeft t voorgeschreven: dat was voor apotheek niet voldoende, dus huisarts heeft recht opnieuw uitgeschreven.
    Verder ken ik iemand die t zet.

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Verpleegkundige ofzo? Nou ga t in gedachte houden!

18. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ja, het schiet echt al heel erg op! Moet zeggen dat ik het nog steeds heel onwerkelijk vind, en dat ik regelmatig nog het idee heb dat ik droom en dat ik straks wakker word en de hele zwangerschap maar gedroomd heb...
    Alles gaat prima, en we krijgen een jongetje! :)

Hoop dat er snel meer zwangeren aansluiten hier!

Wat ik trouwens ook heel fijn vond aan Gent is dat ze de punctie onder verdoving deden, en dat je de beschikking hebt over een bed. Ik had forse overstimulatie en na de punctie best wat pijn. Vond het heel lekker dat ik in een bed kon liggen toen. (Ik had follikelmetingen in het Maasstad, en daar moesten de vrouwen na de punctie in een soort gezamenlijke kamer met relaxte stoelen. Was bij mij zeker weten niet fijn geweest!)

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wie weet of onderzoeken bij dokter pf in DD een meerwaarde hebben boven de onderzoeken in gent?

En wie kan mij adviseren of ik ook in NL het onderzoek naar hh mks zal laten doen. Is het duurder n belgie? Mijn verzekering vergoed alle onderzoeken die ze in NL ook doen, maar weet niet of dat alleen geld voor het NL tarief. Dat is namelijk wel zo voor ivf weet ik... Ik heb eind mei een afspraak in NL, controle ivm cyste en beleidsgesprek. Ik was er vd week ook nog ivm hevige pijn en toen zei ze dat de onderzoeken op zn vroegst 2mnd na je mk mogen ivm hormoonwaardes. Dan is het eind juni, dan moeten we ook naar gent. Wat is verstandiger? Alles in gent laten onderzoeken?

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hoe ist meiden?

Deel Deze Pagina