Elpie, mooi... Van de ballon... *knuffel* Poppetje, ook ik duim op afstand heel hard mee... Je maakt het wel spannend hoor!!!
Juulzon, komt omdat de klachten iets minder zijn... Wel nog moe, blauwe aderen en vage dromen maar verder niets.. Het is dichter naar mijn nod dus de kans is er.. Vind het eng. Als je me nu vraagt wat ik wil is het slapen tot vrijdag!!!
Dat versta ik heel goed poppetje, maar als je toch een mooie test mag krijgen vrijdag, wil je slapen tot je bevalling. Het blijft altijd spannend, gewoon door dat we dit allemaal moeten doorstaan. Ik denk dat wij vrouwen nooit echt 100 % kunnen genieten van een zws, de zorgen blijven. Hoop echt dat je vrijdag SUPER nieuws gaat krijgen en dat het ook de dag van NCM wordt met de terugplaatsing. De duimen blijven hier draaien a volonte Ik had vannacht gedroomd dat ik veel te vroeg moest bevallen pffffff Voel de kleine af en toe nu al wel bewegen en dat is weer heel fijn. Allee, dadelijk gaan werken in de voormiddag en deze namiddag lekker knus in het huisje verstopt van de warmte geniet van het zonnig dagje allemaal.
Vrouwen normaal wel.. maar in de MMM is het voor ons al niet vanzelfsprekend.. dan is je zwangerschap zelf ook anders denk ik. Maar kan niet spreken hoe het normaal zou zijn, ook niet hoe het in de MMM is, nog nooit zwanger geweest.. Voor jou gaat het nu wel hard, bijna op de helft. Denk dat jij blij bent straks te horen dat alles goed is bij de 20 weken! Jouw bevallingsdatum was de verjaardag van mijn mama.. moet geluk brengen!
poppetje: pfff meis spannend.... elpie: knuffel, las net pas over N* en 1 jaar her...dat moet toch echt superzwaar zijn. Sterkte ..
@poppetje: wat een hel hè om nu te gaan plassen. Ik probeerde het altijd zo lang mogelijk uit te stellen op de dagen net voor m'n nod. Ik hoop zo dat je vrijdag positief test! Wij hebben de komende tijd lekker veel afleiding en das erg fijn. Volgende week dinsdag de uitgangsecho in Gent en hopelijk gaat het 'feest' dan weer beginnen. Wat zijn er hier toch een hoop dames met heftige verhalen Ik denk idd dat het moeilijk is om zorgeloos van je zwschap te genieten als je er zo lang voor bezig bent geweest. Heb nu al de angst of het kindje gezond zal zijn als ik ooit zwanger zal worden. Ben soms toch bang dat mijn leeftijd en de verlaagde amh-waarde een negatief effect zouden hebben, al zijn beiden nog verre van kritiek. Maar ja, het is een gok die je neemt en dat heb je ook deels als je spontaan zwanger wordt. Sommige risico's sluit je gewoon niet uit.
Mamavanh, Gent vindt het ook goed als ik een kwart per dag extra slik, precies wat jij had gezegd dus. Dachten alleen dat het moeilijk was te delen vandaar dat ze het zo wilde oplossen. En Mariska, natuurlijk start je volgende week! Zo benieuwd hoe je alles vindt. Het is zo'n verademing vergeleken het EMC!!!! En ik stel het niet uit, ren het liefste elke minuut naar de wc uit angst. Rotte is dat het stervensdruk is op mijn werk, kan geen vrij nemen. Liefste wil ik nu niet hier zijn. Wordt ik ongesteld, kan ik geen cliënten normaal te woord staan.. Ben nu al kribbig en een kort lontje van de zenuwen.. Maar een test eerder doen heeft gewoon geen zin, is echt te vroeg. Bloedtest is op zijn vroegst vrijdag, urinetest gaven zij in Gent aan pas zondag
gniffel...ik moet nu terugdenken aan de discussie die ik met DS heb gehad, dat je al positief kunt testen op dag 10 na ovulatie (wat volgens haar onmogelijk was...). nou "echt wel" , heb ook weleens eerder positief getest. Ik ken een voorbeeld van iemand die op dag 12 positief testte en vlak erna een bloeding kreeg. Was zij ff blij dat ze zelf al getest had (en dus niet met utro stopte). Een bloeding zegt ook niet altijd iets. Behalve misschien dat je je progestron in de gaten moet houden dan.
@mamavanh: ik ken heel veel meiden die ruim voor NOD al positief testen, dus het kan zeker. Maar ik ken ook veel meiden die (vroeg) positief testen en onwijs blij zijn, om vervolgens dan extra verdrietig zijn als het een paar dagen later toch mis gaat en dan praten over hun miskraam (wat in mijn eigen niet echt een miskraam is). Ik ben er zelf van overtuigd dat je er jezelf meer verdriet mee kan doen als je vroeg test, maar de vreugde om een positieve test niet minder is als je 'm een paar dagen later hebt. Maar ieder moet doen waar ie zich goed bij voelt hoor!
ik begrijp wat je bedoelt, maar als het vaak gebeurd (vroeg positief dan toch negatief) houdt dat wel vaak immuunproblematiek, (bacteriele) infecties of trombofilie of schildkliergedoe in of...nog iets anders. Gedoe waar je wat aan kunt doen. Het testen van verschillende functies helpt dan om tot een diagnose te komen. Ik begrijp wat je bedoelt, maar het kan dus helpen om tot een oplossing en wel blijvende zwangerschap te komen om wel vroeg te testen (en dan nog niet op te geven als je op dag 12/13 nog geen positieve test in handen hebt maar nog net ff door te zetten). Dat is mijn reden tot vroeg testen (bij mij flakkert mijn TSH op naar bijv. 8,4 op dag 12 en dan moet ik dus mega gaan ophogen). Als ik 'm niet vroeg genoeg vastpak heb ik steeds een vroege mk. Maar het is bij iedereen anders hoor.
vroeg testen kun je negatief, heb drukke dagen op mijn werk.. dan ben ik teleurgesteld en depri terwijl ik misschien op vrijdag wel gewoon positief test.. Enige wat ik hoop is dat als het niet zo is, de utro mijn menstruatie tegen houdt t/m donderdag.. wil niet ongesteld worden op mijn werk.. test ik vrijdag negatief, heb ik drie dagen om mijn verdriet een plek te geven en verder te gaan in augustus voor de cryo!
poppetje doe waar je je goed bij voelt! da's t belangrijkst. De duimen draaien. ik gaf vooral uitleg aan mariska11 voor het waarom van mijn vroeg-test obsessie .
Bij mij hield de utro het altijd tegen. Volgens mij werd ik altijd pas ongesteld een paar dagen na het stoppen met die rommel. Tot wanneer moet jij die bollen blijven gebruiken? Waarom mag je overigens pas in augustus voor je cryo tp? Moet er een volledige cyclus tussen zitten? Ik denk overigens dat je die cryo's (nu) niet nodig zal hebben hoor!
Die bollen moet ik tenminste tot na de uitslag van het bloed blijven gebruiken.. Mogelijk als ik wel zwanger ben daarna nog. En ja Gent wil dat je een volledige cyclus er tussen hebt voor je een cryo terug krijgt Ik hoop dat ik deze niet nodig heb.. Tot zover nog geen bloed, maar nog steeds is de wc ineens spannend. Lijk mijn net zinnelijke neefje wel, die vindt de wc ook spannend
Oooh, poppetje.. Volgens mij vinden we het allemaal zo spannend voor jou... Maar dat jij het kunt, niet testen... Ik was echt testverslaafd... Hoewel, niet in natuurlijke cyclussen, zoals ons spontane wondertje wat nu groeit... Dat was nog verwarder, had toen op dag 13dpo wat bruinverlies, dus dacht, het zet wel door. Bruinverlies (beetje) bleef en niets zette door... Met 4w en 3d kwam mijn knaltest!!! Zoiets vergeet je nooit... Maar had ik een behandeling gehad, had ik zeker weten allang getest! Snap je niet-test overwegingen wel heel goed hoor, maar ik heb het nooit gekund.... Duim voor je door! Xx
Ik heb het te druk op mijn werk, stel dat de test negatief is.. Maak ik me druk, kan me niet concentreren. Terwijl het dan ook te vroeg kan zijn. Enige wat ik hoop dat de menstruatie niet komt.. Zijn mensen om me hem die zeggen dat zij het gevoel hebben dat ik zwanger ben.. Was ik nu zelf nog maar zo overtuigd!
Mamavanh als jouw voorgevoel net zo klopt als jouw wijsheid over alle medicijnen en waardes, laat ik zp stuiteren!!!!! Hoop het zo!!!! Eentje, ik zeur nooit meer... Me al neergelegd bij het idee dat we er max één mogen krijgen! En dan ben ik al heel dankbaar!
poppetje wat spannnnnend 'breek even in' sterkte met de laatste dagen en hoop het zooooo voor jullie ik herken heel goed wat je allemaal schrijft nou you go girl