@poppetje: ik had bij m'n eerste zwschap bloedverlies en buikpijn. Dacht dus dat het niet gelukt was maar....verrassing! Hartstikke zwanger. Je kan er helaas weinig van zeggen, want die symptomen lijken erg op elkaar. Ik hoop zo dat het je gelukt is! Kan je je rooie vriend (zag 'm vorige week nog lopen) lekker onder z'n neus wrijven dat het wel mogelijk is!
Tja, ik voel wel wat, maar het is die vieze Utrogestan die eruit komt.. bahhhhhhhhh.. ranzig spul. Maar door dat spul voel je wel wat, waardoor ik iedere keer onzeker ben En had jij gewone menstruatie bij je eerste zwangerschap?
Het is zeker goor spul! Ik had geen normale menstruatie. Ik dacht op een gegeven moment dat het raak was en had dus een test gedaan ('s avonds ipv 's ochtends) en die was negatief (achteraf pas beseft dat ik veel te vroeg was met testen). Een dag later kreeg ik bloedverlies. Die avond m'n verdriet dus verdronken met een paar glazen wijn tijdens een etentje. De volgende dag nog wat bloedverlies, maar het werd steeds minder ipv meer. Uiteindelijk zaterdagochtend nog een test gedaan en die was positief! Ik bleef uiteindelijk nog wel een paar dagen wat bloedverlies (bruin) houden en ook rond de periode dat ik daarna m'n ongi zou moeten krijgen had ik weer wat verlies van oud bloed. Maar alles was dus helemaal in orde en ik heb een top zwangerschap gehad, met helaas een mindere bevalling, en nu heb ik dus een kanjer van een zoontje!
Ik heb nog geen enkel drupje bloed gezien.. had het wel verwacht maar nee dus. Had ik maar innestellingsbloed gehad.. dan had ik wat geweten. Maar nu is het gewoon zo onduidelijk! Enige wat ik kan is wachten.. maar weet je hoe lang wachten duurt op dit? Ohja, dat weten jullie helaas ook
Je moet je niet zo focussen op dat innestelingsbloed. De meeste meiden die ik ken hebben dat niet gehad (en ik zelf ook niet). En ja, ik denk dat de meeste meiden hier heeeeel goed weten hoe lang wachten duurt. Maar je mag al bijna testen meid. Nog ff volhouden.
44 uur nog.. en dan wachten tot Gent belt, en ja die ochtend doe ik al illegaal een gewone test, maar officieel mag het pas vanaf zondag.. Zit nu op dag 15 na de punctie en dag 12 na de tp..
Als je nu 15 dagen na punctie zit dan kan je al testen hoor! De dag van de punctie kan je rekenen als dag van de eisprong en de meeste vrouwen testen 14 dagen na eisprong.
hee poppetje, ik was ook ontzettend bang om ongi te worden (de keer dat het lukte). Ik had ook zelfs een beetje ongikrampen 1 dag voor NOD.. en toen dacht ik, zo precies rond die tijd... dat het niet een erg goed teken kon zijn.. het zijn echt verschrikkelijke lange dagen die laatste dagen.. ik las dat je toch ook geen vroegtester bent, ik had dat ook, het voelde gewoon beter van niet, maar op de dag vd bloedtest is misschien ook wel een goed idee nou sterkte ermee en ben aan het duimen voor je !!
Hier ook nooit innestelingsbloeding gehad hoor, dus dat zegt idd niks Poppetje, je houdt ons idd goed in spanning. Kwam al even piepen om te zien of je toch niet al getest had
Alleen morgen nog volhouden Poppetje! Hopelijk kan je wel goed slapen ondanks de spanning en warmte want dan is het nog sneller vrijdag! Kom op meid, vrijdag is onze dag! We gaan voor goed nieuws!!
Bij jou heb ik een goed gevoel.. Maar soms net na de utro lijkt er iets lichtgekleurds afgeveegd te worden.. Is niet rood, heel mini beetje bruin lijkt. Maar manlief zegt dat ik gek ben.. Ik spoken zie.. Dus idd geduld, test morgen niet, cursus, is het negatief voel ik me de hele dag rot.
Pfffff, wat maak je het spannend lief Poppetje! Alle duimen op dit topic staan volgens mij op AAN! Ik had overigens wel bruinverlies toen het raak was, bij deze zwangerschap, daarom ging ik ook maar niet testen. Het was immers toch mislukt en de menstruatie zou ieder moment kunnen doorzetten. Dacht ik... Mooi niet dus! Hoop op goed nieuws de komende dagen! Als in: een positieve test! Xxx
Lieffies!!! Ben dol op jullie! Vanochtend een paar mini bruine sliertjes toen de utro eruit kwam. Nu niets meer. Is dit een aankondiging of kan het nog steeds positief aflopen????
Ik wou dat ik het wist lieve schat, maar het kan nog allebei de kanten op. Heb nog steeds een positief gevoel iig!
Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim