1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He balen poppetje

2. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hi poppetje, heb ook gereageerd in ander topic, knuffel van hier!
    hebben ze bij jou er ook 2 in 1 rietje ingevroren? of apart in twee rietjes? Maar dat is misschien iets voor later, eerst de bloedtest.
    Wanneer hoor je het resultaat? x

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Definitief over nu, duimen dat ze in augustus een cryo tp. Ze zijn los ingevroren.. OpOp dag vijf dus Gent zegt meer dan 90% kans dat ze goed ontdooien!

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ow poppetje, wat een spijtig nieuws :(! Nu even je rust nemen (heb je een vakantie gepland?) en dan in augustus er weer volop voor gaan. Dikke knuf!

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Geen vakantie, ja eind augustus, september, denk dat ik net daarvoor, als het goed ontdooit de tp heb.. Nu iedere week één dag cursus dus misschien eind juli wel een weekje vrij

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    alles hier tot nu toe helemaal goed (behalve het verkeer....) Rond half 9 werden we gebeld dat alles goed was gegaan met ontdooien. Precies om 10.40 waren we na 3 uur rijden in Gent. De terugplaatsing was in een paar seconden gedaan. In Nederland moest ik altijd een kwartier blijven liggen maar hier was het meteen aankleden en weer onderweg. Ook hebben we een foto gekregen van onze embryo :) Ik zal hem uploaden maar nu eerst een kopje thee.

1 juli mag ik een bloedtest laten doen en 3 juli zou ik met een thuistest kunnen testen

@Poppetje is het echt over? Kan het niet nog net te vroeg zijn?

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bloedtest negatief dus echt over... Ik moet wachten tot augustus, een cyclus ertussen en dan weer opnieuw...

Hoe mooi is je foto, gek hè dit is misschien de eerste foto van je kindje ;)

8. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow meis ik vind het heel vervelend voor je... Sterkte en op naar de cryo!

En ja hopelijk wordt die foto het begin van mijn fotoboek :)

Wel had ik wat oudbloed/bruinverlies voor de terugplaatsing (3 druppels ofzo) dus alle piekerradertjes werken weer als een malle... Maar de arts zei er niets van dus het zal wel niets zijn.

9. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    poppetje: knuffel meis...:(:(:( had gedacht en gehoopt dat het raak zou zijn. Echter toen je een x meldde eerder deze week dat je wat minder verschijnselen had (na dat je eerst een aantal zeer hoopvolle verschijnselen meldde) was ik al iets minder overtuigd. :( Is er toen iets gebeurd die dag of net ervoor? heb je iets gemerkt?
    hopelijk dan wel goed nieuws in augustus. ga je daarna vliegen of doe je een autovakantie?

NCM: fijn dat de ontdooiing goed gegaan is en dat je nu een hoopvolle tijd tegemoet gaat. duimen aan!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    We hebben nog niets gepland. Heb mijn vakantiegeld gebruikt om een deel van mijn doorlopend krediet in te lossen. Dus had gehoopt geen vakantie maar mijn belastinggeld voor een kamertje te besteden. Nu misschien toch low budget kort ergens heen.

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Poppetje kom net van reisbureau en heb optie eerste 2wkn sept turkijke appartement logies ontbijt 15dgn voor €620 met zn 2. Sept is missch te ver weg maar anders pb je maar, geef ik je details. Wij gaan waarsch toch nr griekenland.

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je meis, boek nu nog niet manlief moet eerst weer vast werk vinden. Heeft hij dat.. Dan kan ik beslissen. Hoewel ik nu nog denk, plak ik een week aan die drie die al staan of pak ik er eind juli al één...

Eerst vanavond een sushi date ingepland...

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Sushi is pas volgende week maar daar altijd lekker! Nu al zin in... Had het liever niet gemogen hoor maar helaas. Nu aan het wachten tot de menstruatie komt. Best gek want normaal word je het liever niet.

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    #4095 NCM, 22 jun 2013
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
    Hierbij de foto van onze blasto. Niet de scherpste foto (met mobiel genomen) AB kwaliteit stond er op het formulier. Nu maar hopen dat ie nu ongeveer bezig is met innestelen...

Bijgevoegde bestanden:

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Cool NCM, wel leuk dat je daar een foto van hebt mogen trekken. Nu nestelen maar ;)

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ja poppetje omgekeerde wereld... :(
    NCM misschien is dit de eerste foto van jullie kindje, bizar eigenlijk! kunnen maar weinig kids zeggen later ;)

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ncm ik ben voor je aan het duimen hoor!!!

19. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    NCM: ik duim mee! mooie foto trouwens. Hopelijk goed nieuws over enkele dagen!

chantal85: wat een mooie hanger! :D en wat balen van je ontzettende misselijkheid...! :(:$ weten ze wat de oorzaak hiervan kan zijn? (en wat een leuke avatar heb je gemaakt!).

poppetje: kzou lekker in juli relaxen (even weg als het kan), je hoofd leegmaken, je hart weer openen, beetje vitamine D opdoen, weer even nog met elkaar bezig zijn, even opladen en dan in augustus er weer vol tegenaan. ksnaputhelemaal dat je liever geen sushi zou mogen...:(

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mamavanh, hoop dat door de hogere dosis in augustus mijn tsh lager is, moet dit over drie weken laten prikken. Misschien dat mijn cryo dan wel bij me wil blijven...

Menstruatie is licht begonnen gelukkig. Vorige x ook gelijk weer een regelmatige cyclus dus duimen nu maar weer. 5 juli de evaluatie met prof gerris.

Deel Deze Pagina