1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat snap ik wel.. ik ben wel van de experimenten.. maar ook manlief wil zich puur aan Gent houden.. Ik wilde al kinderasperines nemen.. maar dat vond De Sutter bij mij niet nodig, is voor mensen met stollingsproblemen. Hoe weet zij (ik ook trouwens) of ik dat wel of niet heb?!

2. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    poppetje: ik dacht bij jou ook aan kinderaspirine ;). Heeft DS wel het eea getest qua stolling bij jou? en dingen als anticardiolipine, lupus coagulans, reumafactor, spermaantistoffen etc? of nog niet...anders kun je dat nog voorstellen om dat te doen.

3. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    hier gebruik ik nog steeds utro, ben ook niet echt van plan om er nog mee te stoppen ....

4. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    en aspirine ook nog steeds ... ben wel terug overgeschakeld van 100 naar 80 sinds paar dagen (schrik voor placentaloslating anders)

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ik slik al maaaaaaaaaaaaanden 100mg aspirine (ook op eigen gevoel) maar heb het wel eerlijk bij de Prof aangegeven.

En omdat ik best heftig op de UTRO reageer gebruik ik crinone gel, WAT een top spul, hoef je maar 1 keer per dag in te brengen, en minimale bijwerkingen :)

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ow meiden dit helpt mij niet :p Ik hoop zo dat mijn lichaam gewoon doet wat ie zou moeten doen.... Het zou fijn zijn als dat bruinverlies stopte, dat maakt me erg onzeker want ik heb dat altijd als ik ongesteld ga worden. Maarja... zo veel mogelijk rustig blijven en hopen dat het snel zaterdag is. Dan ga ik denk ik eens een kruidvattestje doen. Of zou dat te vroeg zijn?

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Och lieve NCM, maar dat mag niet de bedoeling zijn!!
    Ok wanneer was de terugplaatsing?

8. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    afgelopen vrijdag met een 5 dagen oud embryootje

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    AHA....ik persoonlijk zou met ingang van aanstaande zaterdag een KV test doen LET OP deze kan nog OMO wit zijn.....maaaar als er wel een licht streepje is, dan meteen UTRO inzetten! En als de test nog steeds OMO wit is zondag weer testen....ik weet het is een hel dat vele testen..:(

10. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat was ook mijn strategie :) Behalve de utro dan

11. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Utro kan echt geen kwaad, echt niet!

12. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    mocht het positief zijn dan zal ik dat met Gent nogmaals overleggen :) eerst maar eens de zaterdag halen zonder menstruatie

13. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?

Vandaag de laatste x naar Gent voor de laatste ivig behandeling. Op het ene gebied een hele opluchting op het andere gebied ook weer heel spannend over 3 a 4 weken als mijn lichaam het echt zelf moet gaan doen. Ook zit ik vol spanning op de 20 weken echo te wachten, die heb ik op 8 juli staan.

Ik wil hier iedereen bedanken voor al de info en de steun de afgelopen periode, het is door jullie dat ik nu zo ver ben gekomen. Dikke knuf voor iedereen en ik ben weer emo hahaha, stomme hormonen ;)

Ps. Ook even buikfoto geplaatst in album

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    We blijven je steunen.. en spannend hoor.. de 20 weken is voor iedereen een mijlpaal, net als daarna het punt dat de kleine levensvatbaar is. Zwanger worden is geduld voor ons.. maar zwanger zijn duidelijk ook!

En die stomme hormonen.. wil ze graag hebben hoor ;) :D

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ahhhhh WAT lief.....we blijven je steunen hoor!!

16. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier gisteren nog naar prof in Leuven geweest
    Bloeddruk ok, urine ok, bewegelijkheid beebje ok
    Onze "kleine" meid groeit zelfs een beetje bovengemiddeld, ze zit nu op de P90, werd gisteren op 30 w 6 d geschat op 1888 gr.
    Verder zit ze dus in een poel van vruchtwater,spartelt vrolijk rond en de doorbloeding van de navelstreng was ook helemaal goed. Hier intussen ook al 10 kg bijgekomen ....

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    WAT een super nieuws!

18. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Super nieuws Elpie! Moet ik eens zeggen wat ik al ben bijgekomen. Vond het wel even schrikken toen ik dat ontdekte, ik ben al 8 kilo bijgekomen, oeps

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hoe gaat het met je?

20. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed hoor :) dank je voor de interesse!

Nog steeds 3-4 drupjes bruinverlies voornamelijk s'ochtends en na toiletbezoek. Soms een rommelende buik, s'ochtends voel me erg moe en soms beetje alsof er een griepje aankomt maar ik denk dat dat komt door de zenuwen en het feit dat het KNEITER druk is op mijn werk. Dus ja, geen peil op te trekken. Heel suf maar ik kan me opeens ook niet meer voor de geest halen hoe ik me normaal precies voel als mijn menstruatie eraan komt... voel ik me nu anders? of niet? Geen idee

We sukkelen nog steeds rustig door naar zaterdag;)

Deel Deze Pagina