Oh jee...ik weet het even niet meer. Jij was samen met je man/ vriend? En hebben ook even moeten wachten tot je bij de vroedvrouw binnen kon??
Haha! En als je geen fb hebt...?? Tsja, jou zou ik in het hotel zien, maar daar werd een stokje voor gestoken. Je mag mij ook pb-en voor meer info, naam, enz hoor!
Ik had me jou, na jouw beschrijving van jezelf, heel anders voorgesteld! Grappig! Zo klein ben je toch niet?
Nee ik was alleen.. met de trein.. met een grote rugzak met m'n dossier en eten voor de hele dag Supernerveus voor de fm zo... Armani die 9 is een goede score toch? Hoop dat ik ook een mooi aantal heb. Wie wil me vertellen over het roesje? Begrijp dat je bewustzijn ermee verlaagd wordt zodat je niet meer helemaal doorhebt wat er gebeurd en dat er dan een verdoving komt... maar hoeveel ga ik er nog van voelen? En moet ik dan van tevoren nog pijnstillers nemen? Typisch eerste keer haha bang voor de pijn
hoi chantal, na aanleiding van je uitnodiging op mijn topic meld ik me nu hier ook aan. Na 3 miskramen in een half jaar tijd en onderzoeken door mijn gyn ( natuurlijk niet alle) waarop niets te vinden was ben ik nu door haar doorgestuurd naar het UMC Radboud, zij stond heel erg negatief over utrogestan voor te schrijven en om mij door te sturen naar Gent. Ik kon op korte termijn in het radboud terecht dus dacht waarom ook niet dan heb ik 2 vliegen in een klap. Zelf heb ik ook maar een afspraak voor Gent gemaakt bij dr sutter. Vandaag moet ik dus voor het eerst naar radboud en gent is voor 17 augustus de intake en 3 oktober bij dr sutter en daar leef ik echt naartoe
Qasim, welkom! Jeetje, 3 miskramen in een half jaar tijd... Ik denk dat het goed is dat je naar Gent gaat. Als ze in Nederland al moeilijk doen over de utro... zucht.. Sophy: ik kan me wel iemand met een hele grote rugzak herinneren...!! Hahahah!!!! Maar even nog voor de duidelijkheid, want ik zie nu 2 personen voor me, maar weet niet meer welke bij de rugzak hoorde: heb jij een tintje? En een telefoon met een groot klaphoesje erover?? Maar ff serieus: met de trein????? Hoe lang heb je er op gedaan??? De punctie: In je bed wordt je infuus gezet. Vervolgens moet je eerst alleen mee naar binnen. Dan gaan ze je voorbereiden. Je krijgt dan alvast een lichte verdoving door het infuus, wordt je een beetje draaierig van. Ze gaan je van binnen schoonmaken en je krijgt 6 verdovingsspuiten in je vaginawand. Hierna mag je partner binnen en begint de punctie. Je krijgt extra verdoving. Je bent er dan wel bij, maar ook weer niet. Ik zweefde ergens ver weg, heerlijk. Ik heb geen pijn gevoeld, maar voelde wel dat er dingen gebeurden. Op het schermpje kan je meekijken en zie je alle follikels verdwijnen. Vond ik wel grappig. Daarna ga je terug naar je bed, word je aan de bloeddrukmeter gelegd en kan je even bijkomen. Als het nodig is krijg je extra pijnstilling via je infuus. Ik heb dat wel gehad en had toen dat uitgewerkt was nergens meer last van. Beetje gevoelig, maar geen echte pijn meer. Bij een volle blaas vond ik het wel gevoelig. Volgens mij was dit wel de punctie. Je sluit af met een kopje thee en een koek en dan mag je gaan.
Knuffel voor allemaal, ook de nieuwe meiden hier, welkom... Mijn uitgebreide update staat in mijn eigen topic: ben bij Tessa vh 6e Zintuig geweest (2e keer) en ook weer bij de natuurgenezer. Verwacht dat we in augustus weer een poging gaan wagen... Misschien later, misschien niet... Duim heel hard voor een mooie opbrengst Armani en Kiekske! Dat van Armani klinkt wel echt super! Daar teken ik voor!!! Zou het de DHEA zijn...? Ben benieuwd... Succes lieve meisjes! xxx
Hé Juul, Ik je update gelezen ja. Wat een mooi verhaal. Geef de hoop niet op meid, jullie zullen op een dag met dat mooie, blonde mannetje op het strand lopen!! Misschien later, misschien niet... Bedoel je met die niet helemaal niet, of niet later?? Ik hoop ook echt dat het de dhea is. Gisteren heeft er nog iemand in het dhea topic gereageerd en die is ook, na dhea te hebben geslikt, van 1 naar 9 eicellen gegaan! Ik wil die 9 ook.... Knuf Juul, gewoon omdat je het verdient!
Ik was net eens alle papieren aant ordenen en in een ordner aan het stoppen met "MMM" erop geschreven. Door de jaren heen is het al een aardig pakketje geworden. Toen bedacht ik me ineens dat mn man in Nl destijds een afspraak moest maken voor semenanalyse. Zou dat in Gent anders zijn, ik hoefde immers alleen te bellen voor de hysteriscopie afspraak. Uit twijfel toch maar gaan bellen en wat blijkt: ook hier moet een afspraak worden gemaakt! Oeps! Gelukkig zei de vrouw dat we om 10.20 terecht konden. Er zat dan wel een tijd tussen tot 15.00 die we moesten overbruggen, maar das te doen. Totdat ze ineens zei: mevrouw ik heb me vergist, er is geen plek meer.... Ze kon ook niet meer overleggen met andrologie want die waren gesloten en morgen is een feestdag... Dus na even overleg samen met die mevrouw besloten het allemaal een maand te verzetten, de uitslagen waren dan nog ruim voor onze afspraak 10 sept bekend. Gelukkig kon dit nog net, want ook daar schijnt het lab een paar weken te sluiten ivm vakantie. We hebben nu 16-8 een afspraak staan voor semenanalyse om 9.40 en voor hysteroscopie om 14.00. Wel vroeg, ik denk dat dat weer een nachtje holiday inn wordt dan. Baal wel een beetje maarja nix aan te doen. Kans is groot dat als ik dit afgelopen vrijdag wel had gevraagd toen ik afspraak maakte voor hysteroscopie, het ook al vol had gezeten, want de 16e hadden ze ook nog maar 1 plekje. Dus voorlopig gebeurd er helemaal niets hier!
Ja, dat klopt idd dat je daar een afspraak voor moet maken. En als ze het lab hadden kunnen bereiken, was het waarschijnlijk voor donderdag geen probleem geweest. Ze hebben altijd ee reserveplekje. Wij hebben dat ook al verschillende keren gehad. Maar goed, nu is het verzet en zolang alles op tijd binnen is voor je volgende afspraak, is het goed. En een nachtje samen in een hotel is altijd leuk Maar ja, toch even balen...
Juul wat een mooi stukje heb je weer geschreven, toch weer traantjes om de oneerlijkheid van alles en toch ook weer hoop dat dat kleine blonde jongetje bij jullie mag komen... Chantal wat een geluk dat je toch nog voor de analyse-afspraak de hystero en de semenanalyse kan doen. In de tussentijd lekker de binnenstad in! Semenanalyse zit trouwens ook in zo'n voorhistorisch gebouw Kiekske dank voor de uitleg! Klinkt goed dat je er wel bent maar ook weer niet en geen pijn, dat maakt me al een stuk rustiger en vertrouwender straks voor de punctie. Met de trein.. ahum ik zat er om 06 uur al in, was om 9.30 in Gent, langs het onthaal en ruim op tijd op P4. En toen dus nog terug.. was om 18uur weer thuis. Vreselijk lange dag maar als het straks het gewenste resultaat heeft, vind ik alles prima. Het aziatische meisje ook met rugzak zat in dezelfde trein.. en ik ben dus puur hollands. Nou ja, we zien elkaar de 17e toch. Vanmorgen de fm en ik ben blij 6 grotere van 11/12mm en 9 kleinere van 9/10mm dus in totaal 15 stuks Ik neem aan dat die met nog 8 dagen spuiten te gaan allemaal in de race blijven.
Nou dames hier ben ik weer, n adat ik klaar ben met een halve dag janken, omdat ik teleurgesteld ben weer voor de zoveelste keer, gek eigenlijk want ik wist al van te voren dat hget niet zou brengen wat ik wil maar ze kwamen vanzelf. Het gesprek begon met vertel eens hoe het allemaal gegaan is? ik vroeg haar wat bedoelt u de miskramen of de onderzoeken? ik vond het raar dat ze dat vroeg want net ervoor vertelde ze me wat ze door had gekregen van de gyn en ik bevestigde dat, wou ze nou weten wat het lichamelijk en gesstelijk met me deed of zo??? daarna vroeg ze me naar ergelijke ziektes in de familie, miskramen etc. Toen ik aangaf dat er schildklierziekte bij ons in de familie zit ging ze daar niet op in. ook niet de trombose. toen begon het verhaal van dat ik gewoon kans heb op een normale zwangerschap bla bla bla, dat zoveel vrouwen dit krijgen en dat het eigenlijk een aanlegfout is van het vruchtje. Maar omdat ik zo graag meer wil weten kan er onderzoek gedaan worden zei ze. ik dacht toen van wat doen ze hier dan toch wel uitgebreid onderzoek??? No way hormonen onderzoeken op progesteron??? nee dat doen we niet het is niet bewezen dat dat helpt Immuniteit, dat heeft niets te maken met miskramen en mijn lschilklieren zullen wel goed werken!!!! het enige wat zij mre voorstelde is een echo ( de zoveelste) van mijn baarmoeder en een vitamineonderzoek (homocysteïne). Ik klapte dicht, moest ik voor dit helemaal naar nijmegen??? Na het bloedprikken heb ik gevraagd om de uitslag maar telefoninsch te bespreken, hiervoor ga ik niet weer die kant op. Ik ben dus teleurgesteld, maar nog meer in mijzelf, waarom ben ik nou zo boos en verdrietig terwijl ik dit al van te voren wist. Toen ik haar vroeg wat nou als dit onderzoek niets uitwijst. Haar antwoord was: dan mag je weer proberen zwanger te worden! pffffff, ik ga nu even deze topic vanaf blz 1 lezen ik weet zeker dat ik daar veel meer aan heb dan wat dokter anders me vandaag allemaal vertelde
Sophy: mijn plaatje is rond, ik weet wie je bent! Maar waarom met de trein?? Wat fijn dat je zo'n goede echo had!!! Dat klinkt echt heel erg goed! Ben je hiervoor ook weer naar gent geweest? Wanneer heb je de volgende fm? Qasim: wat een teleurstelling... Klote meid! Wat lopen ze in nederland toch achter met die onderzoeken zeg... Heb je ook aan dr pf.eifer in DD gedacht voor je onderzoeken? In Gent zit je ook goed, daar nemen ze schildklierproblemen ed wel serieus. En misschien is babyaspirine wel iets. Maar dr de S zal je vast kunnen helpen!
Marija: jij bent mijn nieuwste vriendinnetje! Wilde even lekker neuzen op je profiel, maar die is net zo leeg dan die van mij!