Ik zal zelf niet heel veel meer gaan meeschrijven hier...voel me een een beetje illegaal hier Ik ben naar Gent uitgeweken om te kunnen achterhalen waarom ik 4 missed abortions in twee jaar tijd heb gekregen. Op mijn verhoogde TSH na is er niets naar voren gekomen, en werd altijd binnen 3/4 maanden zwanger. Zit nu in ronde 7 en ik weet dat dat voor de meesten nog enorm meevalt, maar voor mij begint vadertje tijd nu echt wel te dringen. (ben net 40 geworden) Dit wilde ik ook met Gent bespreken. Van hoe nu verder?? Ik blijf niet zwanger, en nu wordt ik ook niet zwanger?? Alleen had Prof de S pas in december tijd voor een afspraak.......dus toen vertelde ik dat ik ook best bij collega van haar wilde en daar werd mij verteld dat dat wel kon maar dan was ik patiënt AF bij prof de S??? Vond dat heel vreemd, en heb nu maar een afspraak met mijn Gyn hier in Nederland gemaakt, want ja wil toch verder. Vanmiddag heb ik die afspraak!
Bengeltje, illegaal of niet, je blijft welkom en snap je keuze hoor!!! December pas? Bij mij deed ze de tp. Als ze zo weinig tijd heeft kan ze dat beter door anderen laten doen en meer tijd voor haar patiënten vrij maken!
Hai Bengeltje, inderdaad je bent hier welkom hoor Maar in Gent bespreken ze toch alle dossiers met het hele team, incl dokter de S? Dan ben je misschien niet direct haar patient maar ik neem aan dat ze wel toeziet dat de best mogelijke pogingen bij je worden gedaan? Tenminste, zo sta ik erin
Jullie zijn lief! Nou de andere arts had pas begin oktober plek (ben ik net op vakantie) en ik wil eerst weten wat in Nederland de mogelijkheden zijn...en natuurlijk blijf ik mijn lijntje met Gent "warm" houden
Dat zeker... Hier nog niet ongi, had het gisteren moeten worden en baal dat het nu later is, wil verder met de cryo!
Irritant is dat he poppetje77! Normaliter zit je niet te wachten op je menstruatie maar nu kijk je er bijna naar uit Ik zou komend weekend ongesteld moeten worden en dan gaan we ons ook aanmelden voor cryo 2. We lopen dus een weekje uit elkaar
Eerst maar eens zien wanneer het bij mij door komt. Zit nu op dag 31 een normaal is 27/28 dagen. Wie weet lopen we toch wel gelijk straks
Wat voor cryo's heb jij (ben het even kwijt)? Zijn dat ook blasto's? Volgens mij zitten we redelijk in hetzelfde schuitje...
zeg ff een vraag voor mezelf. Is het eigenlijk erg om hyper te zijn (door medicatie) als je zwanger wilt worden? of maakt dat niet uit voor de implantatie etc? ik voel me inmiddels weer (niet heerlijk) hieper en merkte dat omdat ik na het innemen van de tweede dosis (ik doe het meestal in twee stappen) ik inzakte als een pudding en alleen nog maar kon slapen. Ik denk dat het door de hitte komt en ben nu geminderd (TSH was 0,47 gister gebeld) met de medicatie en voel me weer lekker en fit etc. nog een andere vraag, welke dosis adviseert Serum bij een positest als je hidden C gehad hebt? en welke medicatie is dat? is dat azitromycin? ik zit nu ergens waar ik zonder recept vanalles kan inslaan en wil dat graag doen omdat ik al dat ge-overleg met huisarts en internisten een beetje beu ben en dat hier niet nodig is .
ik denk dat een tsh van 0.47 zeker geen inplanting in de weg gaat staan, maar zeker ben ik daar niet van. Ik denk vooral dat je beter niet zwanger wordt met een te trage, maar met een iets te snelle denk ik niet echt dat het een probleem is ....
Heej dames, heb geen verstand van schildklierzaken dus kan er helaas niks over zeggen. Ik zit vandaag 13 dagen na punctie en vrijdag mag ik voor een bloedtest. Maar ik voel nog steeds helemaal niks. Af en toe wat ongikrampjes, maar dat kan ook alle kanten op. Heb vanochtend nog een ovulatietest gedaan (die schijnt ook te reageren op HCG), maar die was witter dan wit. En ja ik weet dat het nog vroeg is (ik testte bij m'n zoontje ook pas na m'n nod positief), maar de moed zakt me alweer in de schoenen En ik twijfel wat ik vrijdag moet doen. De bloedtest en dan wachten op het telefoontje of 's ochtends eerst zelf al testen? Vind het zo lastig, maar het lijkt me leuker om saampjes te testen als het positief is ipv dat je het dan via de telefoon hoort. En als het negatief is, dan is iedere optie per definitie vervelend om erachter te komen. Heb de afgelopen 1.5 week echt enorm m'n best gedaan om het van me af te zetten en leuke dingen te doen (en dat is heel goed gelukt), maar nu komt de stress in alle hevigheid opzetten. Wat als dit nou weer niet gelukt is?????
Ik denk dat het schommelen NIET goed is, vraag het even na bij onze lieverd? En wat bedoel je met je vraag m.b.t serum, welke dosis van wat?
Ach lieve schat een ovutest zegt niet heeeel veel he! Als je dan toch test doe dan maar een gevoelige ZS test...maar ik snap je helemaal hoor.....je wilt gewoon positief nieuws!!
Hier even een klein ego berichtje... Hier in Nederland ben ik dus klaar...ze gaan nada, noppes niets voor mij doen....omdat ik super vruchtbaar ben voor mijn leeftijd is er geen traject voor mij! Vrijdag wel positief bericht gekregen over mijn schildklier, een perfect 1 (ben nog nooit zo blij geweest met het getal 1) Heb afgelopen maandag Gent gesproken en ik ga het nog een half jaar aankijken, mocht ik weer spontaan zwanger raken dan dien ik mij meteen te melden, en blijf ik onder toezicht van prof de S En 8 januari heb ik weer een afspraak.
Idd 35 weken, en heb mijn datum op 38 weken dus vandaag nog officieel 3 weekjes Gisteren prof geweest in Leuven en doorbloeding navelstreng is perfect (die wordt beter en beter ipv slechter), ze weegt al bijna 3 kg (op een paar gram na) en zit op de P81 qua groei, ook blijft het vruchtwater heel ruim
Maris, blijf voor je duimen hoor, vrijdag spannend!!! Mamavanh ik ben niet bekend met waardes dus kan je helaas niet helpen!