Ncm wat absurd zeg! Was destijds ook mijn arts, lieve meid, altijd bereid tot beantw.vragen via de mail en zelfs telefonisch consult gehad.... hoop.dat je snel.antw krijgt, dan inderdaad maar via een echo!
Jeetje Chantal! Flink op weg naar de 20 weken! Wat mooi Wat denken jullie? Ik heb normaliter dus een hele regelmatige cyclus van 29 dagen. Nu willen we deze maand voor een terugplaatsing gaan en ben ik nu een week later. Ik denk dat ik morgen of zondag ongesteld word. Zal ik me aanmelden? En kijken wanneer mn eisprong is? Of zal ik nog een cyclus wachten en kijken of ik nu wel weer na 29 dagen ongesteld ga worden? We gaan in ieder geval het weekend afwachten en maandag bellen voor een echoafspraak om het bms te laten meten en te checken of alles okay is. Hopelijk kunnen we dat koppelen aan een gesprekje met de nieuwe behandelend arts....
Nog 10 dagen!!!! Kan het nauwelijks zelf geloven Hier enorm in de nesteldrang gevlogen, alles moet eraan geloven en we waren gisteren 600 euro kwijt in de ikea.... L moest nog een grote kleerkast voor op de kamer en nog een heel deel nieuwe spullen voor in de nieuwe speelkamer. Geeft echt rust in het hoofd nu en we hebben iets om handen waardoor de tijd wel snel gaat Hier blijft ze ook heel erg actief, donderdag nog laatste keer controle bij gyn, op ventje zn 30ste verjaardag en dan ga ik eindelijk maar eens aan mn koffertje voor het ziekenhuis beginnen. Dinsdag erop moet ik dan binnen Had vorige week nog een vraagje naar prof DS gestuurd voor haar advies nog over hoelang voor ks stoppen met de aspirine. en nog geen uurtje later al antwoord terug.... zalig toch dat je altijd nog op die steun kan blijven rekenen, ook al ben ik eigenlijk maar 1 x bij haar geweest
NCM, toen wij in januari op gesprek zijn geweest bij dr. Vankeirsbilck heeft zij meteen tegen ons gezegd dat zij maar tot en met juli werkte en dat zij hoopte ons daarvoor te kunnen helpen. Misschien is zij het vergeten te melden aan jullie, wat heel spijtig is. Inderdaad hadden ze het dossier moeten doorgeven en is het niet correct dat jullie nu zolang moeten wachten. Hoop dat je snel antwoorden krijgt op jullie vragen.
Jeetje Bdotsie, je bent ook al weer een eind onder weg! Wij hebben onze ICSI in maart gehad maar of ik kan het me totaal niet herinneren (en mijn man ook niet) of ze heeft het ons nooit verteld. Ik vind het iig vreemd maar het voelt vooral heel oncomfortabel dat ik nu het idee heb dat we geen enkele arts hebben die zich over ons geval bekommert... We waren toch al van plan om tussen dag 10-12 een echo te laten maken om het bms te checken dus zoals ik schreef hopen we dan weer wat meer houvast te hebben. Ik kan dit momenteel echt slecht hebben merk ik wel...
Hehe, we hebben weer een dag 1... Nieuwe strategie: ik meld me vandaag aan voor een cryo terugplaatsing, Wilko maakt een afspraak in Gent voor een controle echo waar we hopen dat we onze nieuwe arts ook te spreken krijgen en we meteen al onze vragen kunnen stellen. Als de echo goed is en er is verder niets vreemds gaan we kijken of de eisprong op de dag is dat we die normaliter verwachten en als ook dat goed is beslissen we of we doorgaan. We kunnen ons op de dag van de eisprong definitief aanmelden voor de terugplaatsing. Dan hebben we in ieder geval meer feitenkennis dan alleen een gevoel of het goed is of niet.
Hai dames, zit op dag 12 van mijn cyclus en had vanochtend een positieve ovulatietest dus volgende week maandag een cryo tp, als het goed ontdooit. Had al tegen Gent gezegd dat ik vaker een vroege eisprong heb, en dat klopte dus. Mijn cyclus is 27/28 dagen en meestal rond dag 13 mijn eisprong al. Dus ik ben blij, hebben we een datum om naar uit te kijken! Nu duimen dat het goed ontdooit!!!
Ja spannend! Wat ist ineens toch snel gegaan, zijn erg benieuwd of alles goed is en hoe hij/zij er nu uitziet, na 8 weken niet binnen gespiekt te hebben! Het geslacht wil vriend niet weten, dus wat dat betreft zullen we nog een paar mnd geduld moeten hebben!
Chantal! Wat ga je hard! Wow, spannend morgen zeg! Bdotsie, ook al! Fijn! NCM, wij hadden dr (ik meen Nathalie) P. als vaste vervanger voor de prof en ze was altijd heel vriendelijk, vakkundig en nam de tijd. Een prettige vrouw, wij waren altijd te spreken over haar. Vond haar zelf iets volwassener en ze kwam op mij deskundiger over dan de (ook zeer vriendelijke) dr VanKeirs... Slimme strategie van jullie ! Poppetje, duimen blijven AAN staan hier! Liefs voor de rest!
Alles goed met de 20wkn echo, maar zelf er vrij weinig van kunnen maken door een extreem eigenwijs kind, echoscopiste heeft dr best gedaan maar die kleine weigerde zichzelf goed aan ons te showen. placenta aan de voorkant, koppie naar onder en in de placenta gedrukt, eenmaal iets uit de placenta handjes voor het gezicht. Maar belangrijkste is dat alles er goed uit zag. Het geslacht weten we niet, wel op een kaartje laten schrijven en dicht laten plakken. In worst case scenario wil ik weten wat t is voordat ze me onder zeil brengen, zou t niet leuk vinden als hele fam t al weet en ik niet. En mocht vriendlief zich nog bedenken kunnen we m altijd eerder openmaken
geweldig die echo!! en tja is niet eigenwijs hoor maar gewoon eigenzinnig Vind je knap dat je het niet gelijk wilde weten.. Geloof nooit dat ik het kaartje dicht zou laten
...of hij/zij speelt nu al kiekeboe Vond het niet eerlijk om mijn zin door te drijven naar mijn vriend, hij twijfelde vanochtend heel erg, dus heb ik gezegd: "ze zeggen bij twijfel niet doen!" maar hij is nu langzaamaan toch ook nieuwsgierig dus ben benieuwd hoelang het kaartje dichtblijft!