1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    dr. pfeifer staat op mijn lijst als gent niets oplevert

weet je de gegevens van het ziekenhuis daar en van dr pfeifer zelf voor als ik het nodig heb?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Dr P zit toch bij Labor benrath? Wat erg weer hoe je te woord bent gestaan in nijmegen :( te verwachten maar toch niet normaal..

Met de trein als manlief geen vrij kan krijgen, ik vind t ook heel zwaar om zelf heen en weer naar Gent te rijden. Volgende fm vrijdag, nog hier lokaal.

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Qasim, dr pf.eifer is idd via Labor Benrath te bereiken. Als je daar op googlet, vind je hem zeker! Of als je op google 'ivf dusseldorf' intikt, dan kom je op de site van die ivf kliniek terecht en vind je hem ook.

Sophy, hoe lang is het rijden vanuit jullie naar Gent? Vanuit hier ongeveer 1,5 uur, dat vind ik nog goed te doen. Maar als je de trein prima vind, helemaal goed! Is ook wel rustig reizen. Laatst met de thalys naar Parijs gegaan, ideaal! We hebben vrijdag samen echo-dag. Hoe laat mag jij. Ik moet om 8.50 uur. Ben zo bang dat er niks groeit...

4. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    ok thanx, ik zie dat dd zelfs dichterbij is voor ons.

Hoe verstaanbaar is het voor degene die daar geweest zijn want mijn duits is echt bar slecht en mijn engels is redelijk maar niet voldoende voor dokterstaal??

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha meiden,

Wat wil iedereen toch graag vriendjes worden met mij, nieuwsgierig dames naar mijn foto? ;) gaan jullie dan ook wel foto's plaatsen? Je kunt er een prive album van maken dan kunnen alleen vriendinnetjes m zien.

Sophie wat fijn zon goede fm! Hopelijk doen ze allemaal mee, dat zou een super opbrengst zijn. Qasim wat vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt... de homocysteine heeft toch met stolling te maken, niet met vitamines?

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Met de auto is het 3 uur vanaf hier, met de trein ook alleen rijdt die maar 1x per uur naar Antwerpen en van daaruit 1x per uur naar Gent. Ach ik heb het er allemaal voor over, het maakt niet uit.

Ga je vrijdag naar Gent Kiekske? Ik heb hier lokaal de echo, om 08.30 en hoop dat alles netjes doorgroeit. Nu toch wel buikpijn/moe (gister teveel gedaan) dus blijf thuis van werk. Hoeveel had je bij poging 1? Met de dhea erbij zou de opbrengst toch ook verbeterd moeten zijn?
    Mocht Armani ook vrijdag terug voor een fm?
    Ik vond het trouwens een heel mooi gezicht.. grote eierstokken met plopperdeplop m'n eitjes die je langs ziet schieten als ze de echostaaf bewegen. Heel apart :)

Qasim, dr P spreekt Engels. Het is natuurlijk wel medisch jargon, maar ik heb gehoord dat het allemaal heel begrijpelijk is, dat hij bij het eerste consult je alles goed uitlegt. Anders is Alan Beer's boek ook goed referentiemateriaal.

Chantal jaaa nieuwsgierig. Ik heb ook foto's in m'n privéalbum staan maar zie bij jou nog niks :p

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Chantal: ik zal voor jou ook een foto plaatsen. Zit alleen meestal op de ipad en dan gaat dat niet. Maar bij deze is het beloofd!

Qasim: dr pf spreek vloeiend engels. Idd vakjargon, maar hij kan het ook in 'gewone' taal uitleggen. Heb ik begrepen van anderen iig.

Sophy: 3 uur is een hele reis, maar je moet er idd wat voor over hebben ;) Ik heb de fm hier in het zkh, die faxen het resultaat dan door. Gaat helemaal prima!
    Bij poging 1 had ik 7 eicellen, bij poging 2 maar 1. Maar de 2e poging was het lange protocol + acupunctuur. Dat heb ik nu beide niet meer, maar weer het schema zoals bij poging 1 + dhea. Ik had goede hoop, maar voel echt helemaal niks. Ben heel eerlijk gezegd echt bang voor vrijdag.

Amani: hoe gaat het met jou? En Marija, waar ben je?? Juuuuuuulllll?? Annaatje...??

Vanavond heb ik voor mezelf een heerlijke massage gereserveerd. Als ik gespannen ben, trek ik mijn schouders op en nu zit alles helemaal vast. Dus dat gaan ze even los maken.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Kiekske we hopen maar dat je "gewoon" geen bijwerkingen hebt. Hoeveelste dag is het vrijdag? Ook dag 10? Ik hoop zo dat je een mooi aantal hebt!

Ooohhh een massage :) Lekker :) Ik wil ook haha

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Hadden we maar een luikje in onze buik :) moeilijk is het toch om vertrouwen en hoop te houden dat het goed gaat van binnen!

10. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    volgens hun had dat te maken met het vit b12 tekort

11. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    ok g elukkig, ja dat boek heb ik ook besteld als het goed is moet ik het deze week krijgen

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    homocysteïne gaat over de opname van B-vitamines. Het kan dus over B12 gaan, maar volgens mij ook over B6 en B11 (foliumzuur).

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dat luikje zou zeer gewenst zijn, net als een alwetend mannetje. Helaas...

Vrijdag is pas dag 8 van de stimulatie, dus ik ben vroeg. Hoef me nog geen zorgen te maken, maar ja, doe ik toch. Gaat vanzelf, hoef ik geen moeite voor te doen... :)

Als het om al die B-vitaminen gaat is een Vit B-complexje een goede oplossing. B12 zou je dan nog extra erbij kunnen pakken indien nodig.

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Chantal, speciaal voor jou: een fotoalbum in mijn profiel ;) :D

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wat een mooie foto met je man Kiekske :)
    Zorgen is logisch toch.. hoe rot ook.. Dag 8, haal je dan dinsdag nog voor de punctie.? :D

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Mijn haren zijn trouwens een stukje korter nu!

Dinsdag de punctie moet gewoon lukken. Bij poging 1 had ik hem op dag 12. Dinsdag is dag ook dag 12, moet lukken toch! Hoewel het beter zou zijn als het ietsje langzamer ging, maar ik kom graag mijn afspraken na ;)

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Heb jij t ook meteen na de bruiloft laten knippen?

Gezellig we gaan nog steeds met zn drietjes voor dinsdag :) Eigenlijk kan het me niet snel genoeg gaan :D

18. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Mag ik met jullie mee kletsen?
    10 september hebben we onze eerste afspraak in Gent staan.
    Drie IUI pogingen gehad, van de eerste zwanger geworden, maar helaas een MA en curretage bij 10.5 weken. De zaad van manlief is slecht; bij de laatste IUI had hij maar 800,000 bewegelijke cellen aanwezig. Dus volgens de arts zullen we aan IVF moeten beginnen...
    Sorry, ik heb niet alle 44 pagina's gelezen ;), kan iemand mij misschien vertellen hoe het allemaal gaat in Gent? Of vertellen op welke pagina het beschreven staat? ;) Je hebt een intake en dan? Gaan ze eerst nog van alles checken, of beginnen ze vrij snel? Hoe vaak moet je heen? Heel erg bedankt alvast!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb het idd meteen na de bruiloft laten knippen! Mijn haar is gewoon niet mooi, hou het maar een beetje op de boblijn lengte. Soms korter, soms langer. Wil nog wel eens wisselen...

Dinsdag punctie zou ik zelf ook helemaal goed vinden. De arts vond 12 dagen toen gewoon snel. Als het ten koste van de kwaliteit gaat, vind ik snel niet zo'n best idee. Maakt het voor de kwaliteit niet uit, dan liever zsm!!

20. qasim

qasim Actief lid

17 apr 2012
    116
    0
    0
    ja maar dan moet ik wel eerst weten dat het een tekort is, want teveel inname van bv b12 vit is ook weet gevaarlijk

Deel Deze Pagina