heel irritant... ik heb nu mn dosis licht verhoogt maar nu ben ik aan het einde van de dag helemaal waus... licht in mijn hoofd en ik zwalk. Het voelt alsof ik een nacht niet geslapen heb. Herkent iemand dit bij een te hoge TSH? En zo hoog is ie niet met 3,4 toch? Oke, te hoog voor een terugplaatsing maar ook hoog genoeg om je zo gaar te voelen?
Ik denk eerder dat het door je (minimale) dosis verhoging komt, je schildklier wordt aan het werk gezet, en daardoor kan het zijn dat je er last van hebt.
Wachten sucks!!!!! Voelde eerst veel steken, nu af en toe wat in mijn lies trekken, moe, maag van steek, moet heel vaak, lichte buikpijn maar (.)(.) geen pijn, geen innestellingsbloed gehad, geen extra slijm dat niet dus vind het doodeng!!!!! Nog drie dagen pfffff Hoe is het bij jou?
Oh meis wat blijft het toch spannend, mijn duimen draaien nog steeds voor jou!!! Ach hier weer op CD 8, ik vind de eerste periode van mijn cyclus altijd zo heerlijk rustgevend, ff helemaal geen stress enzo...
Is erg spannend, gelukkig nog één cryo in de vriezer, geeft wel rust.. Is tijd dat het ons allemaal gegund wordt! Dat we de mmm af kunnen sluiten
Ow Poppetje! Spannend! Ik zit kanonhard te duimen en hoop ZO op goed nieuws! Hier doffe ellende...Ben zo van slag! Piepende oren, hartkloppingen, warm/koud, laat werkelijk alles uit mn handen vallen, BOOS, opgefokt... Nou ja hopelijk komt dat omdat mijn schildklier inderdaad opeens aan het werk is. Ik heb weer gesport dus zakken maar met de TSH!
hoeveel heb je genomen? is je anti-TPO en anti-Tg getest in Gent? (antistoffen tav schildklier kunnen dit ook veroorzaken)
Ik ben van gem. 37.5 per dag (ene dag 25, andere 50) naar 50 per dag gegaan dus een verhoging van 33% Ik neem aan dat de anti TPO en anti TG getest zijn in Gent maar ik heb die waarden dus niet (die stonden op mn lijstje voor hetbezoek van vorige week maarja, die is gecancelled omdat mijn TSH te hoog is/was)
anders bel je ze op of het getest is/was en of je de hoogte mag weten en dat je je zo beroerd voelt.?! ik bedoelde naast de anti TPO eigenlijk de anti TSI en de anti-Tg
duim-duim-duim-het klinkt wel oke van die steken enz. en echt niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. Ik heb er nooit 1 gehad. Wel veel eeeuuhhh "vochtverlies" (geen slijm maar tsja kweetniet alsof je je jeweetwel niet goed afgeveegd hebt zeg maar) bedoel je dat met slijm?.
of je naast een schildklier die te langzaam is ook nog een auto immune schildklier kan hebben (en dat zou de hyper en hypo erg kunnen verklaren of de gevoeligheid voor dosisaanpassingen). Nou moet ik eerlijk zeggen dat een aanpassing van 33% best veel is. Zelf bouw ik op (en af) met 6,25 mcg (een kwart pilletje) omdat het anders zo heen en weer slingert (met alle nare gevolgen van dien, waarbij ik hyper echt heel erg vind (hypo ook niet leuk maar dan ben ik in ieder geval niet "gevaarlijk" voor mijn omgeving ).
Ik vind het lastige materie... Ik hoop uiteraard op een snelle aanpassing want ik wil een terugplaatsing maar ik vind jouw beschrijving heel passend : Ik ben een gevaar voor mijn omgeving (voornamelijk voor mn man...). Ik ben zo opgefokt en heb een enorm kort lontje. Maar bedankt voor de uitleg. Ik ga het navragen bij Gent.
Mamavanh met slijm bedoel ik afscheiding, dat nog niet zoveel volgens mij. Enorme lage rugpijn, moe, darmen, menstruatie krampjes maar dan lichte soms naar mijn liezen, dat weer wel... Om gek van te worden!!! Voel me wel totaal anders dan vorige keer, maar nu geen utro natuurlijk!
Oh dat klinkt wel heeeeeeeeel positief hoor!! Enne ik heb ook nog NOOIT een druppel bloed en of roze slijm gehad hoor!
Dat is het enge Bengeltje, het voelt ook anders maar dan komt mijn bange ik die denkt: het zal wel niet omdat ik bang ben voor de teleurstelling!
Natuurlijk ben je bang voor de teleurstelling, het is gewoon vreselijk wat je allemaal moet doorstaan