Poppetje, Gefeliciteerd!!!! Op naar een kloppend hartje en vervolgens een blijvende en gezonde zwangerschap!!! Wat een mooie hcg waarde!
Welkom Bittersweet op het forum. Jullie hebben ook al een heel verhaal achter de rug zeg... Hier geen ervaring met ecd. Maar als ik vragen mag: er liggen nog 8 eskimootjes te wachten lees ik. Dat klinkt als een aantal mooie kansen toch? Waarom naar Gent? Heb je er geen goed gevoel bij?
Hoi, Dat is idd zo nog 8 embryo's. Ik wil graag alles uit de kast halen en zeker weten dat er verder niets aan de hand is. Het zijn onze laatste kansen, want een 3de keer doneren zit er echt niet meer in. Mijn donor heeft nl laatste keer 4 dagen in het zkh gelegen met een overstimulatie. Dus zowiezo wil ik het niet meer en zkh heeft ook al door laten schemeren een 3de keer niet meer te doen. In het emc zijn er weinig onderzoeken gedaan en ze duiden alles maar op pech hebben. Het kan zijn dat het zo is, maar zie bij poppetje die wilde ze ook niet meer helpen en nu in gent zwanger. En tevens ben ik vertrouwen beetje kwijtgeraakt doordat ze niet eerlijk zijn geweest tegenover mij bij de zwangerschap. Bleek dat bij eerste echo hartje al zwak was en dit hebben ze mij niet verteld. Wel dat groei achterliep maar dat dat vaker voorkwam dus week later terugkomen en als klap op de vuurpijl had ik mij voor een studie opgegeven dan kreeg ik met 7 en 9 en 11 weken een 3d echo en daar moest ik vooral naartoe gaan erg leuk om de ontwikkeling te volgen. Nou ben hier echt wel heel pist over. Ik hoop dat ze in gent nog een frisse blik kunnen werpen over het geheel en dat ze met goede ideeen gaan komen voor een eventuele volgende terugplaatsing. Mss met extra medicatie we zullen het zien. Baat het niet schaden zal het ook niet.
Hai, ik kan alleen maar zeggen dat wij heel tevreden zijn over Gent. Helaas nog niet zwanger (ook overstimulatie en cryo 1 heeft het niet gered, nu nog 3 over) maar we zijn 3x in Voorburg geweest waar ze ons eigenlijk hebben opgegeven, in EMC geweest en teruggezet naar IUI wat achteraf onzin was en zonde van de tijd. Gent heeft met de helft aan medicatie, de beste resultaten ooit gerealiseerd! En hoe er met je om wordt gegaan is een wereld van verschil. Nooit is er tijdens mijn stimulatieperiode naar mn bloed gekeken en hier bleek al snel uit dat ik overstimulatie had. Ik heb bij Gent echt het gevoel dat ze zoveel mogelijk voor je willen doen. Nu is mijn schildklier al een aantal maanden van slag en no way dat ik een terugplaatsing krijg. Aan de ene kant een domper maar aan de andere kant vertrouw ik erop dat ze echt pas terugplaatsen als de kans het grootst is. Als je het mij vraagt: kom je erachter dat een kindje krijgen niet makkelijk gaat worden --> maak een afspraak in Gent
Ncm wij zijn echt Gent fans alledrie ervaring met het emc.. Vraag me af wat Gent zegt of er idd alleen ed mogelijk is bittersweet! EMC zei zonder onderzoek dat ik slechte eitjes had, niet zwanger zou worden en zie nu!!!
poppetje hebben ze nog iets gezegd over je andere waardes zoals progesteron , TSH, T4 en ze zouden nog terugbellen over je hcg toch? dat je fan bent van Gent begrijp ik echt niks van . je bent gewoon een gelukspoppetje ! hier, griep! bleh? hoest mogelijk...hoest m'n longen uit mijn lijf en snotter ook flink. jakkes.
Poppetje het bloedprikken vd hcg heb je dat via huisarts gedaan? Of gewoon in gent? En wat je vroeg of ecd alleen mogelijk is ikzelf denk van wel. Heb iedere keer maar 3 follikels klaarliggen. Bij de ivf die ik heb gedaan waren er vd 3 follikels 2 eicellen. 1 was niet bruikbaar andere niet bevrucht. Het is wel heel karig om hier pogingen mee te verspillen. Maar wie weet waar gent mee komt. Ben erg benieuwd. Ga in principe wel daar naartoe voor advies volgende tp en om verdere onderzoeken te laten doen. mamavanh jakkes griep. Knap maar snel op hoor, beterschap meis.
Mamavanh beterschap!! Groep is tot met dit weer! Hcg moest minimaal 50 zijn en liever 100 maar was al 159. Progestron weet ik niet maar zij wel en zij waren tevreden. Tsh nog steeds 0,04 en t4 20 dus Gent belde dat ik een kwartje per dag minder moet slikken. Over twee weken bloed prikken! Maar kon geen kwaad nu ik zwanger ben maar hij moet wel omhoog. Gek toch eerst echt hoog en nu bizar laag!
Hihi, ik slikte euthyrox 50 mg, nu 37,5 mg dus. En had een vroege eisprong dus misschien iets langer ongesteld, was op dag 13 al. In theorie kan er veel, zelfs mijn eigen ei kan bevrucht zijn.. Maar denk gewoon één! Voel me goed verder, slaap slecht en weinig, energie genoeg, wel honger maar eten lukt niet zo weinig trek, en idee chocolade vind ik niets terwijl ik dat normaal gek op ben. Verder soms lichte krampen. Dus tot zover gaat het goed.. Mag niet klagen
vond je het nodig die dosisaanpassing? ik bedoel voelde je je hyper ? ik weet niet hoor, "never change a winning team" (als je begrijpt wat ik bedoel?). Sorry als ik je onzeker maak. van die 2 ik dacht dat omdat je hcg al zo hoog was...haha, je eigen ei erbij...dat zou wat zijn!!
Zou echt een wonder zijn.. Zij vonden de waarde ook goed dus waren zeer positief. Ik hyper niet maar de waarde was wel echt te laag, daarom nu weer controle.. Gent houdt goed de controle!
voor de geïnteresseerden, ik heb 3 foto's van ons wondertje toegevoegd aan mijn fotoalbum onder de map zwangerschap.
Sorry even superego en gefrustreerd: Volgende week gaan we op vakantie en Gent wil dat ik daarvoor nog even mijn TSH laat controleren. Uiteraard is mijn huisarts op vakantie dus ik bel de vervanger (weer een andere als de vorige keer). Weer heel het verhaal uitgelegd, krijg ik geen formulier want ik sta niet met schildklierklachten bij hun geregistreerd! Heel fijn... Ze gaat het nu nogmaals met de huisarts bespreken en gaat me terugbellen... Dit kost me zoveel energie. Ik ben erg benieuwd naar de waarden. Hopelijk zijn ze aan het dalen...
NCM, vraag Gent om je een formuliertje te mailen, daarmee kan ik altijd in het regionale ziekenhuis of bij de prikpost terecht. Ze sturen het dan direct aan Gent (en ik zet er altijd zelf bij "graag kopie aan huisarts XYZ". Het komt vast goed, ik zou er iets bij zeggen dat de internist dit van je verwacht en dat je toch wel verwacht dat de huisarts meewerkt aan wat een andere arts van je vraagt....sterkte.