Beste skye, Ook ik ben in gent geweest voor onderzoek naar mijn hh miskramen. Hier hebben ze idd een hele lijst voor. staat wel in mijn foto album gent een foto. moet je wel ff vriendjes worden. ook ik had geen afspraak met de beroemde de S maar alle uitslagen worden in de vergadering besproken waar zij ook bij is dus ik zou me geen zorgen maken. Het is bijzonder om te zien hoeveel meer zij onderzoeken! Maar probeer ook toestemming van je verzekering te krijgen, want vaak hebben zij een contract met het UZ. Ik snap dat je er alles voor over hebt maar je geld kan nog hard genoeg van pas komen mocht het zover komen dat je behandelpogingen zelf moet gaan betalen na de 3 vergowdde pogingen. Probeer daarnaast het stuk terug te lezen over Serum hier in t topic, daar hebben ook een stel meiden hun menstruatiebloed voor onderzoek naartoe gestuurd. Wens je heel veel succes, weet je toevallig al wel hoe het met je schildklierwaardes zit?
Hi Chantal, Dankje voor je antwoord! En van harte met je zwangerschap! Hier in NL kom ik niet verder. Ze willen ook niets testen want het is in hun ogen gewoon pech hebben. Je weet hoe het hier gaat... Ik heb recentelijk een missed abortion gehad bij 10 weken en daarvoor 3 hele vroege miskramen, dus ongesteld geworden een paar dagen na Nod. Maar wel positief getest. Ik had er na die prille miskramen al een raar gevoel bij en na de MA wist ik dat ik het moest laten checken. Omdat ik wel eerder een kijkoperatie heb gehad i.v.m. lichte endometriose, vinden ze dat er bij mij verder niets aan de hand is omdat het er goed uitzag. Terwijl ik juist zo graag wat bloedwaarden wil laten meten. Maar dat mocht pas na de tweede 'echte' miskraam of MA.. En dat moest ik maar zsm na de curettage gaan uitvinden... Dus ik volg mijn gevoel en ga naar Gent. Ik heb na je berichtje inderdaad toch maar met de verzekering gebeld, ik zit bij Zilveren kruis. Zij gaven aan dat ze een contract hebben met Gent, maar dat per behandeling wordt gekeken wat ze vergoeden. Maar precies wat je zei, ik moet ook naar de langere termijn kijken en dan kan ik het geld hard nodig hebben. En ik ga zo ook dat topic over serum bekijken, fijn dat je me erop gewezen hebt!
Ik weet niet of er ook een topic is over serum, maar in dit topic is hey er veel over gegaan, misschien kan je het vinden met de zoekfunctie, anders willen de meiden wellicht je bijpraten. Succes!
sky81: over Serum heb ik de informatie die ze me destijds in een WORD document gestuurd hebben in mijn weblogje gezet, zodat je het kan nalezen (of anderen natuurlijk). Volgens mij is er geen apart Serum topic, maar misschien inmiddels al wel . Ik vond het een bijzonder nuttige test en er zijn best veel dames die na de test en antibiotica met succes zwanger geworden zijn en gebleven.
Hi Mmavanh! Dankje voor de info! Alleen lukte het me op de een of andere manier niet je webloje te bekijken..mmm...vreemd. Bij anderen kan ik dat wel. Ik was al druk op zoek naar alles wat er geschreven is over Serum. Heb ook al even de site bekeken, ziet er interessant uit!
Heej hallo Ik ben weer terug van vakantie. Tijdens de vakantie werd ik gebeld dat mn TSH 2.1 was dus we staan weer op de lijst voor een terugplaatsing. Ik ga morgen met het formulier van Gent proberen om voor mijn eisprong nog een keer mn TSH te laten checken. Die 2.1 was na 3 weken dosisverhoging en liever heb ik hem nog wat lager namelijk. We willen de beslissing om door te gaan met de terugplaatsing van de TSH waarde laten afhangen.
Ncm, hoe was je vakantie? Beetje uitgerust? Bij welke waarde wil je een tp? Ik weet uit ervaring dat het lastig is de waarde door medicatie naar één te krijgen. Hoeveel heb jij er nog in de vriezer? Snap dat je graag door wil! Mijne was op de dag van deze tp 0,04 en is nu zelfs 0,03. De prof zei dat het kon komen omdat ik nu zwanger bent een maakte zich geen zorgen omdat mijn vrije t4 wel goed is..ik heb alle dosissen tussen 25-75 mg euthyrox gehad. Nu omlaag naar 42,50 per dag.. Weet wel dat ik blij ben als we de juiste waarde eindelijk hebben!!
Hai Vakantie was heel erg fijn! Geen moment aan mn werk gedacht en mijn man en ik begrijpen elkaar weer een beetje beter Tja voor zover ik begrijp is het des te beter dat je TSH zo laag mogelijk is. 2.1 klinkt voor mij nog vrij hoog, zeker als ik jou zo zie met je 0.04 We hebben nog 3 cryo's
maar wat vinden jullie van een TSH van 2.1 bij terugplaatsing? Morgen kan ik geen bloed laten prikken dus dat wordt maandag... Hopelijk krijg ik de waarde dan nog voordat ik mijn eisprong-piek meet...
"t ken net" . ik zou m liever ook nog lager hebben zelfs nog onder de 1, zo rond de 0,6 of 0,5 ofzo met een T4 in de hoog normale range zo rond de 18 ofzo. Is je T4 ook gemeten? alleen TSH is niet heilig. Fijn dat je een heerlijke vakantie gehad hebt. wanneer denk je dat je ongeveer je eisprong gaat hebben? in ons ziekenhuis of huisarts is het vandaag prikken morgen uitslag bekend. Je kan evt. zelf laten testen via bloedwaardentest.nl duimen draaien voor jou!
In mijn ziekenhuis prikken ze en is de waarde de dag erna bekend! Dus ligt eraan wanneer jij je piek verwacht..
ik verwacht mn piek rond dinsdag/woensdag dus het moet net aan lukken als ik maandagochtend ga prikken. Ik wilde eigenlijk vandaag maar kon geen printer vinden voor de papieren dus ik dacht ik ga zondag maar dan prikken ze niet. Dan maar maandagochtend en hopen dat ze snel bellen of er even achteraan bellen. Met de 2.1 slikte ik net 3 weken een hogere dosering (50/dag) en ik kwam van 3.4 af dus ik hoop dat als ik hem nu test dat hij in ieder geval onder de 2 is en liever een stuk dichter naar de 1
Hier kom ik ook nog eens piepen Hoe gaat het nog met iedereen? en Brix, nog niet bevallen intussen? Hier is ons meisje intussen 1 maandje sinds gisteren .... raak niet zo gemakkelijk meer online (druk, druk, druk) maar ik denk nog geregeld aan jullie! Hier intussen ook al een maandje bv en ik geniet er zo enorm van (behalve 's nachts net iets minder ) Mamavanh, hoe gaat het nog met jou?
Fijn dat het zo goed gaat Elpie! Practisch vraagje: Ik heb vanuit het Erasmus Ovulady testen gebruikt. Deze testen zijn verschrikkelijk duur (vind ik want ze zijn 28 euro voor 6). Nu zijn ze bijna op. Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik test totdat de piek er bijna is met gewone testen en dan schakel ik over op de digitale van Clearblue. ...Hopelijk de laatste keer en over een paar weken een positieve zwangerschapstest al kan ik me dat eigenlijk niet eens meer voorstellen....
Elpie, wat fijn dat het zo goed gaat. Na alles zal dat, ondanks alle drukte , toch een heerlijk gevoel moeten geven. Nee, ik ben nog niet bevallen. Voor mijn gevoel ben ik dik overtijd, aangezien mijn dochter al bij 37+5 kwam. Hoe langer deze zwangerschap duurt, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat mijn placenta bij mijn dochter insufficiënt is geweest, in ieder geval op het eind. Ik denk dat ze niet meer groeide op het laatst en toen, alhoewel a terme, wat eerder ter wereld is gekomen. Want het is zo'n verschil met nu: groot kind, bijna uitgerekend, hij heeft het goed bij mij en dus geen enkele reden om eerder te komen . Lang leve de aspirine! Ik ben zo blij dat ik dat ben gaan gebruiken! Nou, ik ben helemaal klaar voor de bevalling, ik ben ingelezen in de natuurlijke bevalling en de hypnobirthing, mijn bevalbad is in huis en al getest..... kom maar op!
Ncm ik moest van Gent digital van cb gebruiken, heb ze online gekocht! In de winkel 7 voor 33e en online 20 voor 38e in totaal! Scheelde dus nogal wat..
ik gebruik de persona voor de testjes (incl. apparaatje dan geeft ie ook een eisprong teken of niet ) of via zwanger en kids - erg goedkoop.