Oke thanks ladies! Ik ga op zoek naar een goede deal digitale testen. Volgende vraag: TSH blijkt 2.2 te zijn. Volgens Gent moet met mijn dossies de TSH onder de 2.5 zijn voor een terugplaatsing dus Gent geeft groen licht. Wij twijfelen.... Oja, dosering gaat omhoog: 50 de ene dag en 75 de andere dag. Wat denken jullie??????Er voor gaan of nog een maandje wachten ivm aangepaste dosering. PLease help
Ncm hoeveel cryos heb je nog? Gevoelsmatig zou ik zeggen ga ervoor je zit onder de 2,5. Puur gevoelsmatig. Brix waarom ben je gestopt bij 36 weken als ik vragen mag? Jij had toch ook mthfr ? Neem je de thorn nog? Groetjes L
kun je iets vertellen over de laatste ontwikkeling qua afname TSH, wanneer heb je opgehoogd en met hoeveel en hoeveel zakte de tSH toen? en hoe hoog is je T4? Dan vind ik er daarna wel iets van .
T4 is niet genoemd. 5 weken geleden was tsh 3.2 toen van 25 ene dag/50 andere dag naar 50 per dag gegaan. Nu tsh 2.1/2.2 Gent wil waarde onder 2.5
als je tp doet zou ik 62,5 per dag doen en er alleen voor gaan al t4 in hoog normale range zit 16/19+ hoe zwaar ben je? en Tsh en t4 laten checken bijv 8 dgn na tp
Ik ben gestopt bij 36 weken ivm het verhoogde bloedingsrisico tijdens de bevalling bij het gebruik van aspirine. Het duurt ongeveer een week na het stoppen van aspirine voordat het bloedverdunnende effect is uitgewerkt. Vanaf 37 weken mag je bevallen, vandaar het advies een week voor die tijd te stoppen. Dit is ook wat Serum me geadviseerd heeft. Ik ben heterozygoot MTHFR en de Thorne gebruik ik nog.
Hai! Ja we gaan dr voor! Komende dinsdag om 10 uur is het zover (als we om half 8 tenminste horen dat het ontdooien goed is gegaan) Ik had MamavanH's visie nog graag willen horen maar we moesten gisteren beslissen en dachten als Gent alles goed genoeg vindt dan moeten we daar ook vertrouwen in hebben.
ai ja oeps ik heb wat problemen thuis met een erg zieke man ineens (ik vermoed b12 tekort) maarre om terug te komen op je vraag, go for it. Om zeker te zijn dat je op korte termijn voldoende T4 hebt zou je kunnen overwegen om 75 mcg per dag te nemen of ene dag 62,5 en andere dag 75 mcg. Een heel andere vraag, hoe is je ijzer en ferritine en vit. D?
Heel veel beterschap voor je man mamavanh!! Ik slik nu de ene dag 50 en de andere 75 (Gent wil niet hoger omdat ik al een keer overgedoseerd ben zoals ze het noemen --> hyper geraakt voor 4 weken). Hoe kan ik achter mijn ijzer, ferritine en vt D komen? Ik slik multivitaminen, extra folium (op advies van Gent), probeer veel groenten en fruit te eten en sport 2x in de week om mijn lichaam zo gezond mogelijk te houden om het embryootje vast te houden
bloedonderzoek aanvragen via Gent, ha of zelf via particuliere test. Is je MTHFR in Gent onderzocht? niet te zwaar sporten na TP hè je wil je emmy niet afschrikken!! enne welke multi dan? en welke folium en welke dosering? ja het risico op overdosering bestaat bij 75 mcg. maar dat hindert een zw.schap niet (komt vaak ten goede) als je dan 8 dgn na tP een tsh bepaling en t4 laat doen is je overdosering van korte duur maar ben je zeker van hoog T4 (en laag tsh). impliciet advies . manlief is fors beroerd, is al maanden moe en is verward en nog meer rare symptomen. Deze week bestaat uit lezen en concentreren dat er thuis nix mis gaat (en oja werk wat opeens mega druk is ) hoe is je progesteron normaal 7 dgn na ovulatie?
Ow wat vervelend voor je man zeg... nogmaals: veel beterschap! En succes op je werk Ik slik Davitamon Compleet Mama met extra visolie en Evasin Foliumzuur. Dat is dus s'ochtends 400 ugr en s'avonds 400 ugr folium. Ik had Gent gevraagd voor een tussentijdse controle van het bms maar dit vonden ze helemaal niet nodig aangezien er geen afwijkingen daarin gezien zijn. Ik vind het zo lastig om genoeg te vragen om mijn kansen zo groot mogelijk te maken en tegelijkertijd te vertrouwen op hun expertise... Ik zal vragen of een formulier voor TSH, FT4, ijzer en ferritine(is dat ook niet ijzer?), progresteron en vit D voor 8 dagen na TP. Voor mijn begrip: waarom ijzer, ferritine en vit D? Waar baseer je dat op? Om de TSH te verlagen loop ik 2x per week hard maar ik dacht zelf om te gaan wandelen voor zeker 30 min als ik de TP heb gehad. Ik heb gelezen dat hardlopen afgeraden wordt.
Ncm spannend dinsdag!! Gelukkig ontdooit 90% goed dus hele grote kans dat je dinsdag mag starten met broeden!! En ik met duimen voor je
Brix gefeliciteerd met de geboorte van jullie volle maans kindje! (zag je reactie in een ander topic )
Brief gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man en geniet er van! Hoop dat met jullie beiden alles goed is.