1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    wat fijn Brix! gefeliciteerd met jullie kleine mannetje! hopelijk een fijne bevalling gehad! geniet van de "versheid" van jullie kindje, zo heerlijk! en geniet van de bv (althans ik neem aan dat je dit doet aangezien je je oudste ook zelf gevoed hebt, wat een voorrecht is dat hè?). Hiep hiep hoera voor jou! de antibiotica (en probiotica ;)), de aspirine en de Thorne :D!! Op een mooi leven voor jullie gezinnetje!

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Dank, meiden! Hij is idd de 19e geboren, thuis in bad, ik heb hem zelf aangepakt en boven water getild. De bevalling is helemaal verlopen zoals ik gehoopt had. Hij woog keurig gemiddeld bijna 7 pond.
    Meneer is borstverslaafd, dus de boobs zijn flink aangezwengeld en de melk stroomt al. Nu kan hij lekker gaan groeien!

3. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brix van harte met jou mooie lieve jongetje..dikke knuf

Ncm succes morgen met terugplaatsing.

Mamavh wat een rare symp heeft manlief, hopelijk word het snel opgelost. Gaat het al wat beter?

Morgen heb ik weer een echo en ik ben ontzettend zenuwachtig, rond deze tijd gaat het altijd mis pfff wat een ellende.

Liefs l

4. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hallo lieve Gent-dames,

zouden jullie mij kunnen helpen aan het emailadres van Prof. de Sutter? Ik heb op 3 september mijn intakegesprek bij haar gehad, maar ze vond helaas dat ICSI voor ons geen toegevoegde waarde meer heeft. Dit omdat ik een extreem lage eicelvoorraad heb en een poor responder ben. Nadat je zo'n gesprek laat bezinken (en na mijn evaluatiegesprek met Dr. Scholtes uit Dusseldorf, bij wie ik mijn 2 ICSI pogingen gedaan heb) komen er echter toch nog wat vragen omhoog, die ik haar graag zou willen stellen. Ik hoop dat 1 van jullie me aan haar adres kan helpen. Alvast bedankt!

Groetjes,

Miss

5. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    @ Lindra: dikke knuffels ik vind het zo rot voor je....er zijn geen woorden meer voor :(:x:(

@ Miss76: je hebt haar mailadres via PB-tje. Ik vind haar idee nog zo gek niet om IUI te proberen. Je bent toch ook spontaan zwanger geraakt na DHEA gebruik? Misschien dat nader bloedonderzoek in Gent al meer helderheid kan brengen en heb je de Serum test voor Hidden-C en 7-in-1 al eens geprobeerd? soms is het belangrijker te zoeken naar de oorzaak voor je verder gaat met proberen. Sterkte met je beslissing!

6. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hierbij een foto van ons teruggeplaatste embryootje! De arts vond hem/haar schitterend!! De schil is mooi gelijk, de kern is goed en je ziet links onderaan dat hij/zij al wat uit de schil aan het barsten is. Dit heet "hatchen" en dat is de voorbereiding voor het innestelen in het baarmoederslijmvlies. Alles zag er top uit! Nu begint het lange wachten... 6 oktober mag ik een test doen

Bijgevoegde bestanden:

7. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    NCM wat een mooi embryo en wat goed te zien.

Echo berichtje,

Hier is het weer eens mis, vanmorgen geen hartje meer vrijdag curretage.

8. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ownee Lindra... wat erg... veel sterkte

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Och Lindra, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk :(! Dikke knuffel en sterkte vrijdag en de komende tijd.

10. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    Lindra: veel sterkte...:(:(:( je voelde het al aankomen of zoiets liet je gyn weten dat het misschien een slecht teken was. Ik vind het echt verschrikkelijk.

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lindra wat ontzettend verdrietig!! Heel veel sterkte!

Ncm, mijn duimen draaien voor je!!

12. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    NCM: mijn duimen draaien heel hard voor je mee! mooie foto van jullie "kindje" trouwens! dat belooft in ieder geval veel goeds ;). Op naar 6 okt!

13. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Superleuk die foto !
    Wij in behandeling in Sint Lucas ziekenhuis in Gent...
    Voorlopig nog aan de Clomid, binnen een week of 2 kan ik testen !

14. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ow mensen ik vind het zo spannend... draag alleen maar wit ondergoed om na te gaan of er iets gebeurd :p en ieder toiletbezoek ben ik het papiertje aan het bestuderen. Tot nu toe niets om me druk over te maken maar toch... pfff... ik heb een cyclus van gemiddeld 28-29 dagen en dat zou maandag zijn. Normaliter heb ik van te voren oud bloedverlies maar uiteraard kan ik me nu niet herinneren hoeveel dagen van te voren dat normaliter start. Zo nu en dan voel ik een steek of tinteling maarja, ik ben zo op mijn buik gefocust... verzin ik die niet of zijn die er normaal ook alleen merk ik ze dan niet op? Altijd weer killing deze wachtweken.

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Argh... bruin bij afvegen... hoop vervliegt snel...

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kan ook innestellingsbloed zijn!! Ik hou nog steeds hoop voor je ok!!!

17. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff zou het? Is nog maar net 2 dagen na TP... ik verwachte het niet en schrok erg. Mijn menstruatie begint ook op deze wijze... ik ga mn best doen positief te blijven

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De instelling na een blasto is normaal, 1-2 dagen na de tp! Bij de één nog eerder een bij de ander en dag later! Dus ik ben zeer optimistisch voor je!

Menstruatie kan nog niet, onmogelijk als je een regelmatige cyclus hebt en jij hebt het ook in natuurlijke cyclus terug gekregen!

19. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt allemaal maar normaliter begint menstruatie met bruinverlies een aantal dagen ervoor dus dat zou het ook goed kunnen zijn in mijn beleving. Alleen begint dat bij toiletbezoek en nu vanochtend 4 drups in slipje wat vreemd is (sorry voor beschrijvingen)

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Toch blijf ik duimen en hopen meid!!
    Sterkte, dit is zooo killing!

Deel Deze Pagina