1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vroege predictortest gedaan maar geen streepje. ... helemaal niets. ...

2. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    het kan nog veel te vroeg zijn , echt daarom was ik gister wat voorzichtig.
    de utro kan het bloeden best stoppen maar bij mij is het zo als er niks zit ga ik uiteindelijk toch gewoon bloeden maar bij sommige houdt het de menstruatie echt tegen.
    bewaar de test trouwens en kijk over paar dagen nog eens of er toch iets verschenen is.
    goedkope vroegtesters verkopen ze ook bij "zwanger en kids" zelfs 6 dgn voor Nod (voor ong. 1 euro per stuk als je ze in een groter pakket haalt).
    knuffel en zet nog ff door!

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ncm blijf voor je duimen meis, hoop dat het gewoon te vroeg was, late innesteling kan hè. Ik had aan de uitrekendatum te zien een extreem vroege. Staat niet altijd een vast x aantal dagen na de tp voor.

Maar snap heus dat je liever nu al anders had gezien!

4. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    Lindra, knuffel voor curretage en emotionele en fysieke pijn.
    manlief heeft idd een b12 injectie gekregen en het lijkt wel een beetje een duracell poppetje effect ;) maar ik denk dat het niet het enige is maar goed stap 1 is er.

ja raar he van dat zinktekort er zit toch echt ook wel wat in de Thorne, ik snap het niet. Plus ik heb een hele poos ernaast nog eens 27 mg erbij genomen dus dat is dan 27+15 = 42 mg per dag :(:(:) ikke nie begrijpe.

Mijn Teff baksels (glutenvrij) bevallen erg goed alleen nog iets verzinnen waarom het zo uit elkaar blijft vallen (als een cake zeg maar) dat eet wel wat lastig :D dus nu verplicht op het werk in de kantine met bord en bestek eten terwijl ik altijd naar buiten ging :(. En dus nog op zoek naar een beter recept (en ik ben niet zo'n kook/bakheld ;)).

ik word duizelig van die bollen, erg lui :) en wazig in de zin van "ik kan niet denken" ik krijg alleen zere borsten als er ook wat groeit anders niet en wel jeuk op mijn handen en een soort van pukkels/puisten :( net als jij Lindra, raar maar alleen op de vette delen van mijn huid de rest wordt mooier :(. Oja en ik word er erg onhebbelijk van na ong. 1,5 week erg onaardig, kortaf en weinig geduld...so be-ware ;).

5. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reacties! Ik blijf minimaal tot zondag die bollen doen. Er is niets rood te zien dus wie weet
    Ik zal een paar van die kruidvattesten halen. Ik ben twee keer even zwanger geweest en die testjes vond ik prima. Misschien vrijdag nog eens een poging wagen

6. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    ik vond ze ook altijd goed maar heb het idee dat ze minder gevoelig geworden zijn die testen als voorheen.
    die van 2 voor 10 euri vind ik nu beter

7. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga een weekend naar Finland dus ik neem er voor de zekerheid eentje mee. Zondag mag ik testen maar dan ben ik nog daar. Ik voel me echt supergoed! Vol energie. Geen idee wat ik daar nu weer van moet denken maarja.. we gaan gewoon verder en kijken zondag wat de stand is. Jullie denken dat het nog kan? Ookal is een vroegtest vandaag zo wit als het maar zijn kan?

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    NCM ik weet het niet, er is een kansje dus daarom zou ik afwachten en aankijken. Je blasto was zo mooi dat ik hoop dat de utro gewoon nog op tijd was. Maar ik denk dat het niet vreemd is dat ie omo wit was omdat voldoende progesteron ook nodig is om de blasto (goed) tot ontwikkeling te laten komen.

9. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Ik keek gisteren nog eens naar mn test maar nu in goed licht en er staat weldegelijk een streep. Geen dikke maar zeker een streep maarja.. of dit nu een indroogstreep is...We gaan door met wachten.

10. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust

WOEHAAA...kun je 'm posten hier je foto van je streep ???? :D:D
    dat zou wat zijn :D. Nog ff doorbroeden dan :D.

11. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of die telt hoor... op de verpakking staat dat de test 10 minuten betrouwbaar is.... en ik keek gisterenavond past nog een keertje...ik ga morgen denk ik een kruidvattestje doen. Het blijft nog spannend

12. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    NCM ik heb geen indroogstreep met die vroegdingen van predictor als er ook niet daadwerkelijk iets gebeurd daarbinnen ;):D

13. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Argh spannend!! Ik laat jullie het morgen weten wat de kruidvattest laat zien

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Een streep is een streep!!! Zonder hcg krijg je omowit ;)

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou nog even een slag om de arm. Zelfbescherming... dat leer je snel in deze prodedures....

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Snap ik, maar na de verse tp toen ik moest testen heb ik in de avond weer gekeken en bleef echt omo wit dus hou hoop voor je!!!

17. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ladies: kijk!

Bijgevoegde bestanden:

18. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze is duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

19. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    JIPPIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D:D:D:D:D:D:D meis onwijs gefeliciteerd! lekker lui blijven liggen met je bolletjes op de bank (9 maanden lang ;);)???). GEWELDIG geniet ervan!! Ga je vandaag al laten prikken via Gent of mag dat nog niet van ze? ik zou ze opbellen :D:D!!! WAAHHAH was je dus net op tijd met je bollen :D:D!!

20. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heeeee ben ik net terug van vakantie, lees ik dit prachtige nieuws! Van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina