1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    NCM, dikke knuf voor jou en kan me zo voor stellen dat je onzeker bent, heel veel sterkte en ook hoop want die moet je houden
    Xxx

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je allemaal ladies! Jullie zorgen ervoor dat ik niet compleet doordraai :) Heb meteen2 digitale testen gekocht met indicator dus we gaan het zien morgenochtend...

3. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Daar was ik dus al huiverig voor... de digitale test zegt 2-3 weken en ik zou 5w3d zijn. Dan zou er toch 3+ moeten staan of heb ik het verkeerd begrepen?

Oja gisterenavond heb ik besloten dat ik zwanger ben tenzij het tegendeel is bewezen. Ticker gemaakt :) Wel weer enorm geschrokken van mijn reactie toen een vriendinnetje gister vertelde dat ze 10 weken is.... ik was er kapot van: zij heeft wel al twee mooie echos achter de rug en is vol zwanger en ik hang nog een beetje in niemandsland. Ik heb de knop omgezet en hoop dat we samen zwanger mogen zijn

Bijgevoegde bestanden:

4. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Volgens mij klopt het wel, als je test op nod en het is positief dan staat er toch 1-2 weken zwanger ? De test rekent dan vanaf je ovulatie. Terwijl met een gewone berekening ze uitgaan van je laatste nod en krijg je twee weken kado. Ik hoop dat ik het goed heb !

5. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
  6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ncm, goede instelling dat je zwanger bent tot het tegendeel bewezen is! Mijn beginwaarde was prima maar lager dan bij jou en ben inmiddels echt 12 weken!!!

7. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Knuffel NCM. Ik snap je onzekerheid. Die medische molen doet veel met iemand. Fijn om te lezen dat je besloten hebt zwanger te zijn totdat het tegendeel is bewezen.
    Ik heb mijn eigen testen van vorig jaar nog eens teruggekeken en ik werd toen ook zo onzeker van de clear blue test. Ik had ook een mededeling van 2-3 weken terwijl ik toen ook al rond de 5 weken zat. Hier is het toch echt allemaal goed gegaan.
    Ik lees wel vaker over onjuiste indicatie mbt deze testen.
    Lieverd, ik ga keihard voor je duimen dat je gewoon blijvend zwanger mag zijn met je vriendinnetje!

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    ook een knuffel van mij!
    ik denk dat het komt omdat je pas later met de utro gestart bent, en dat het daarom misschien nu 2-3 weken aangeeft. Jij was toen toch ook later pas gestart met de utro Tauret? of herinner ik me dat fout? we duimen gewoon dat het allemaal goedkomt! nog ff doorbijten tot maandag, het gaat om de verdubbeling van de hcg tov de vorige ...duimduimduimerduim!

9. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, ik was ook later met de utro gestart. Ik kreeg ooit waardevol advies van een heel wijs forumgenootje.......;)

10. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik kom hier ook nog eens rap piepen maar druk druk druk
    amai van 1 naar 2 is echt wel gigantisch

NCM, dikke proficiat. Hopelijk blijft alles goed verlopen ....
    Hoe gaat het hier nog met de rest?

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Brix is bevallen, Juulzon :). Nu jij nog ;)

12. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    NCM: succes vandaag!....duim-duim-duim

Elpie: leuk dat je ff kwam piepen! ;) druk met twee? ;) komt vanzelf wel weer goed, die eerste maanden is aanpoten!

idem voor Brix? :D

Tauret: :D jij bent grappig ;). Volgens mij was je eigen idee toen om de pred op te hogen dus het was een combi denk ik ;).

Juulzon: spannend gaat het deze week gebeuren? er komt een 6 en een 7 aan deze week :D misschien gaat je bevalling wel starten op de 16e en beval je de 17e ....of misschien moet je wel wachten tot de 26e en 27e ??? ik ben reuze benieuwd! Als t zo is, succes he!

summerfeeling: is het nog gelukt?

Lindra: hoe is het met je? knuffel nog steeds.

Lisa: ik kom nog terug op je mail hoor.

@hier: druk-druk-druk ons madammeke wordt deze week 6, manlief had 2 weken geleden besloten dat het wel een goed idee was om de tegels in de gang te gaan leggen (ligt pas een jaar stil) net nu hij lichamelijk zo beroerd was. Jahaha...heel slim....oef, zaterdag was het vloertje af en zondagochtend lag die er weer uit :(:(:$ het lag niet zo mooi :(...sjips...eind deze week visite en donderdag 17e kinderfeestje (het is hier al herfstvakantie)...we hebben gisteravond besloten om de taart en de frietjes met veel ongezonde dingen maar elders te organiseren zodat hij nog 3 dagen uitstel heeft wanneer het echt wel af moet zijn :);)....ik hoop dat het gaat lukken, hij is zooooo vaaaaag af en toe dat ik het nou ook niet helemaal een goed plan vond dat ie ermee begon maarja...hoe houd je een man tegen die iets in zijn hoofd heeft :D.
    Anyway, ik ben blij dat we het nu dus allemaal "uitbesteden" het wordt waarschijnlijk een indoor ballenbak (ik had met het mooie weer een leuke outdoor speeltuin uitgezocht maar na de enorme regenval van gister leek me dat niet zo'n goed idee meer :D:DHahaha, tenzij het mudsliding voor beginners wordt, maar is misschien toch een beetje te koud allemaal.

13. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou het bloed is afgenomen en het wachten begonnen.... Help me duimen ladies!

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik duim voor je, NCM!

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    ARGH!!!

Stom ziekenhuis..
    “ja hoor alle uitslagen zijn bekend, nee ik kan niet zien of het gefaxt is, ja er staat een faxnummer bij, ik denk dat het goed gaat, nee ik kan dat niet navragen, ik ga er van uit dat het gebeurd is, had u aangegeven dat het gefaxt moest worden?, nee ik heb het niet zelf gedaan en ik weet niet wie er gefaxt heeft”

Nou dan maar even wachten en om 13.30 Gent bellen…

16. Summerfeeling

11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    NCM, ik duim voor een mooie stijging! Nog heel even in spanning zitten...

Mamavanh: de vroedvrouwen zagen dat het volgens mijn dossier geprikt moest zijn, maar na doorvragen zijn ze toch bij het labo van genetica gaan aankloppen. En daar bleek dus dat MTHFR niet was geprikt. Uiteindelijk bleek dat één van de vroedvrouwen had vergeten om dit aparte formulier mee te geven. Ik kreeg dus uitgebreide excuses en ze vonden het goed dat ik alles zelf zo goed bij hield en hierop was uitgekomen. Het wordt binnenkort geprikt, op het moment dat ik moet gaan voor de hysteroscopie.

Hadden we dit pas ontdekt op onze consultatie op 2/12, ik zou echt niet blij geweest zijn...

17. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    helaas, helaas... de waarde van het zwangerschapshormoon is gedaald ipv gestegen (van 250 naar 75). Dit gaat em niet worden... Volgende week naar Gent voor gesprek met dokter

ik ben zo bang... vandaag stoppen met utro en dan..? Hoe lang zal het duren voordat ik ongesteld word? Ik ben wel eens eerder bijna 5 weken geweest en toen was ik zo ziek toen het misging. Staat dat me weer te wachten?

18. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    k@@@t! NCM, ik had zo anders voor je gehoopt (en stiekum gedacht dat het wel goed zou zitten). Bah, waarom nou? Een hcg van 250 klonk best veelbelovend.
    Wat zal het een klap voor jou zijn geweest.
    Ik ben het overzicht een beetje kwijt, maar gebruikte jij ook prednisolon?
    Ik hoop dat het gesprek wat meer duidelijkheid gaat geven, zodat een volgende poging blijvend succesvol zou zijn.
    Afijn, daar heb je voor nu even niets aan. Er rest mij alleen jou een dikke knuffel te geven en veel sterkte en kracht toe te wensen!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ncm echt k.. sterkte meid.

Hoe gaat t brix?

Juulz zit hier ook in spanning

Hier wachten op ongi dan proefmaand en daarna van start met eiceldonatie

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ncm: kippenvel en waterige oogjes hier.... wat ontzetend verdrietig is dit! Sterkte, heel veel sterkte...

Deel Deze Pagina