1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Wie, wat, waar

Chantal85
    : 27jaar- 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF MA 8w- 2nd opinion in Gent 28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal ****

Kiekske: 30 jaar. Ronde??? Bezig sinds okt 2010, in MMM sinds juni 2011 --> man geen zaadcellen, acute TESE in Gent. Ikzelf laag AMH (0,67)ICSI 1 mislukt, ICSI 2 afgebroken. Nu bezig met poging 2.1. Hysteroscopie goed + pipelle gehad.

Sophy: 29 jaar - ronde *teveel* bezig sinds feb 2009; hypo schildklier; eileiders verwijderd; 4mks; verder geen vruchtbaarheidsproblemen. Nu begonnen aan IVF 1.

Armani: 36 jaar. Sinds 2009 bezig, in mmm sinds juli 2011. AMH goed (1.9), 2 keer ICSI in MCK, embryo's top. Nu bezig met ICSI 3 met pipelle, DHEA en TP op dag 5

Medicatie
    Kiekske: 7 dagen decapeptyl + daarbij 300 menopur
    Sophy: 7 dagen deca, 150 gonal
    Armani: 7 dagen deca, 300 menopur

afspraken
    13 juli Sophy: 2e fm
    13 juli Kiekske: 1e fm
    16 aug Chantal85:semenanalyse 9.40u, hysteroscopie 14.00u
    10 sept Chantal85: uitslagen onderzoeken 15.00u
    14 juli Armani: 2e fm

Punctie en TP datum
    Kiekske: 17 juli (dat moet gewoon!)
    Sophy: 17 juli dat lijkt me duidelijk :)
    Armani: uiteraard 17 juli ;)

Wanneer testen
    Armani: 3 augustus?
    Sophy: 1 augustus?

Zwanger en uitgerekende datum
    Kiekske: 27 april 2013 (ook dit moet gewoon :D)
    Armani: 06 april 2013 (kan niet anders)
    Sophy: 08 april 2013

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Kiekske je hebt er zin in met je uitgerekende datum.. dat is 3 weken overtijd doorlopen :D

Wij zitten ook wel eens in het Van der valk, net buiten Gent aan de snelweg.. zijn we met 10 minuutjes bij het zkh. Misschien volgende keer maar het HI Express proberen. Overnachten jullie de nacht voor de punctie of ga je vroeg rijden?

Ik heb geen tijgerlaarzen.. balen :p Mag krokodillenleer ook? Ik zag trouwens de vorige keer een vrouw met een turquoise panterprint jurk, die was voor mij aan de beurt Kiek.. heb jij misschien ook wel gezien.. of was jij dat Armani :p

3. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Hallo dames,

Mag ik ook meekletsen? Ik had een PB-tje van Kiekske gehad over dit Gent topic.
    Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Ik word wel zwanger maar blijf het niet, dus mijn eerste (tenminste dat is mijn vraag) vraag is om een immuunprotocol samengesteld te krijgen omdat ik voel dat mijn immuunsysteem op tilt gaat op het moment van implanting (en waarschijnlijk ook mijn eierstokken "aanvalt" waardoor ik inmiddels ook een laag AMH heb). Het gaat mij niet om IVF ofzo, dus weet niet of dat oke is voor jullie als ik hier meelees/schrijf?

In Nederland word ik in ieder geval niet serieus genomen met mijn "probleem" maar in totaal ben ik nu 8x kort zwanger geweest van de 2e maar steeds gaat het niet door. Ik voel ook heel mijn immuunsysteem optrekken als de implantatie plaatsvindt. De laatste vmk was afgelopen zondag...zucht.

Op 10 aug. staat de eerste afspraak. Ik had gevraagd om dr. S maar waarschijnlijk eerst een andere gyn voor de intake....wel een beetje balen want ik begreep dat zij niet huivert om allerlei medicatie voor te schrijven zoals prednison en intralipids.
    Ik ben al wel bij dr. N geweest in Gent (hematoloog) en gesproken over IVIG (gammaglobulinen). Hij heeft nog aanvullend onderzoek gedaan naar trombofilie (mag vandaag bellen voor de uitslag...ben benieuwd). Aardige man overigens.

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi mamavH: natuurlijk mag je meeschrijven!! Welkom bij het Gent-clubje!

De intake is altijd eerst bij een andere arts, vervolgens krijg je pas de afspraak bij de 'echte' arts. Mocht je nog geen vervolgafspraak maken? Misschien nog eens bellen...
    Wat heb je al veel mk's achter de rug meid, wat een ellende. Ik hoop dat ze er in Gent heel snel uitkomen wat het is en dat ze je goed kunnen helpen!! Succes vandaag!!

Sophy, die vrouw heb ik niet gezien, verdorie... Anders hadden we haar voor ons groepje uit kunnen nodigen :D

Voor de punctie slaap ik idd in het HI. Ik kan heel slecht tegen slaaptekort en als ik moe ben, heb ik een lagere pijngrens, kan ik veel minder hebben. Ik wil gewoon goed uitgerust bij de punctie verschijnen, dus slaap dan in Gent. Geeft mij veel meer rust.

Armani en Sophy, we moeten de 16e wel daten in het hotel hè!! Als jullie ook komen iig...

Oh, en de uitgerekende datum is idd de verjaardag van manlief. En zijn tweelingzus. En zijn precies 1 jaar jongere broer. En zijn oma. Dus vandaar 27 april, hahaha!!! 3 Weken overtijd, ach, lopen we wel uit! ;)

Annaatje: ik heb foliumzuur gewoon van het Kruidvat. Ik heb een deel van mijn vitaminen van het kruidvat en een deel van de tuinen.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wie, wat, waar

Chantal85
    : 27jaar- 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF MA 8w- 2nd opinion in Gent 28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal ****

Kiekske: 30 jaar. Ronde??? Bezig sinds okt 2010, in MMM sinds juni 2011 --> man geen zaadcellen, acute TESE in Gent. Ikzelf laag AMH (0,67)ICSI 1 mislukt, ICSI 2 afgebroken. Nu bezig met poging 2.1. Hysteroscopie goed + pipelle gehad. Dhea + TP dag 5.

Sophy: 29 jaar - ronde *teveel* bezig sinds feb 2009; hypo schildklier; eileiders verwijderd; 4mks; verder geen vruchtbaarheidsproblemen. Nu begonnen aan IVF 1.

Armani: 36 jaar. Sinds 2009 bezig, in mmm sinds juli 2011. AMH goed (1.9), 2 keer ICSI in MCK, embryo's top. Nu bezig met ICSI 3 met pipelle, DHEA en TP op dag 5

Medicatie

afspraken

Punctie en TP datum

Wanneer testen

6. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Wie, wat, waar

Chantal85: 27jaar- 37e ronde (sinds mei '09), in MMM sinds okt 2010: niets gevonden, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF MA 8w- 2nd opinion in Gent 28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal ****

Kiekske: 30 jaar. Ronde??? Bezig sinds okt 2010, in MMM sinds juni 2011 --> man geen zaadcellen, acute TESE in Gent. Ikzelf laag AMH (0,67)ICSI 1 mislukt, ICSI 2 afgebroken. Nu bezig met poging 2.1. Hysteroscopie goed + pipelle gehad. Dhea + TP dag 5.

Marija: bijna 35 jaar. Sinds juli 2007 bezig. Mmm 2008. 5 icsi's, 9 terugplaatsingen en 3 miskramen verder is alle hoop op dhea gevestigd bij icsi no 6!

Medicatie
    Marija: 150 menopur en 75 puregon

afspraken
    30 juli Marija: dhea en amh testen
    1 aug Marija: waarschijnlijk alsnog een curretage na bijna 3 maanden

Punctie en TP datum
    Sophy: 17 juli dat lijkt me duidelijk
    Armani: uiteraard 17 juli

Wanneer testen

Kiekske: 27 april 2013 (ook dit moet gewoon )
    Marija: 3 juli 2013 ;)

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lieve dames,

Ik hou het even kort. Heb dinsdag te horen gekregen dat ik ws nog een nacurrwtage moet ondergaan op 1 aug. Dus ik ben een beetje depri nu ;(
    Dat zou mijn 2e curretage zijn en bijna 3 maanden later. Na cytotec zeiden ze dat het allemaal schoon was en nu zit er toch nog wat weefsel. Ik moet nogmaals cytotec nemen en dan hopen dat mijn lichaam het eruit gooit maar wrees het ergste ;(

Kiekske morgen de fm. Wat spannend meid. De 1e meting vind ik altijd het ergste. Ik hoop dat het goed gaat! Ik hou het in de gaten ;)

Chantal85, voor jou nu een maandje rust van de mmm. Hysteroscopie is niet eng hoor ik heb het volledig zonder verdoving gehad en het viel reuze mee ;) leuk ook om mee te kijken hoe alles eruit ziet ;)

Armani, bij jou gaat het mooi. Jullie gaan voor dag 5 deze keer! Verstandig. Hebben wij de laatste keer ook gedaan. En dat is maar goed ook. Het is geen garantie voor succes, maar het vergroot je kansen zeker!

Sophy, jij gaat een mooie punctie tegemoet geloof ik ;) ik duim ook voor mooie bevruchtingen ;)

Sorry meiden dat ik niet zo uitgebreid ben, maar typ ook vanaf mijn tel :)

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hé Marija, je bent de kleurtjes vergeten...!
    Waarom 3 juli 2013??? Wat is er dan?

9. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ja, ik zag de kleurtjes ;) maar niet zo'n zin om op de tel te klooien ;)
    3 juli zijn mijn man en ik 9 jaar samen. En als ik eind sept ga starten dan kom ik volgens mij in de buurt van die datum ;)

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, dat zou een mooie datum zijn!!!!!! Daar gaan we voor Marija!
    En nogmaals een dikke knuffel voor jou!

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Mamavanh: ik ben ook eerst naar Gent gegaan voor de herhaalde mks en de intake bij een andere arts. Dan kan je je dossier overleggen en wellicht nog wat bloed afgeven en kan je daarna bij de prof terecht. Begreep wel dat er weer een behoorlijk lange wachttijd is. Kan dr N je niet alvast prednison voorschrijven? Moeilijke tijd heb je ook achter de rug.

Marija... ach meis... *knuffel* Het houdt maar niet op. Ik hoop echt dat je straks in september ervoor kunt gaan en dan je eigen juli-beeb :) Heb je eigenlijk onderzoek laten doen naar de mks?

Kiek.. hier hetzelfde, ik heb snel last van slaaptekort (slaap ook het liefst 10-12 uur per nacht), maar ook van moeilijk slapen in vreemde bedden dus ja dillema ;) Als we toch gaan overnachten, doen we een date in het hotel, bij het ontbijt dat we toch niet mogen eten :p

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sophy, ik slaap in een ander bed ook nooit zo goed, maar ja, voor de punctie slaap ik in mijn eigen bed ook niet goed. Zeker als ik ook nog weet dat ik om 5 uur in de auto moet zitten. Dan liever 'mijn' hotelletje! En jij denk dat we in de ochtend kunnen daten??? We moeten ons om 7 uur in het zkh melden!! Beter de avond van tevoren ;)

Hier net de eerste hormonen-huilbui gehad... Nou ja, huilbui is een beetje overdreven, maar iig hormoontranen... En waarom?????

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Maandagavond dan, samen met Armani :)

Heb je erg veel last van de hormonen? *knuffel* Er is geen waarom.. alleen dat we zo graag willen...

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb weinig last van de hormonen, dacht ik. Alleen moe. Maar nu komen de emoties ook ineens. Maar dit kwam niet doordat ik zo graag een kindje wil, dit was door een kleinigheidje op het werk (werk gelukkig thuis ;)). En dat viel verkeerd en hup, tranen. Ben gewoon een zacht ei op het moment... :D

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Als je gewoon op quote drukt verdwijnen de kleurtjes niet. ach we toveren ze anders wel weer terug!

16. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Ik ook moe.. vreselijk moe en hoofdpijn.. maar als dit alles is, valt het me reuze mee :) Zacht ei is prima.. nu mag t nog :p

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wie, wat, waar

Chantal85

Marija: bijna 35 jaar. Sinds juli 2007 bezig. Mmm 2008. 5 icsi's, 9 terugplaatsingen en 3 miskramen verder is alle hoop op dhea gevestigd bij icsi no 6!

Medicatie

Marija: 150 menopur en 75 puregon

afspraken
    30 juli Marija: dhea en amh testen
    1 aug Marija: waarschijnlijk alsnog een curretage na bijna 3 maanden
    10 sept Chantal85: uitslagen onderzoeken 15.00

Punctie en TP datum

Wanneer testen

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Abracadabra!
    ...en dat vanaf mn phone ;)

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Goed zo Chan! Het is voor jou vooral wachten nu he..

20. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Mag ik met jullie meeschrijven?
    Even een korte intro: Wij hebben een prachtig wondertje middels icsi. Wij zijn echter alweer geruime tijd (5 icsi pogingen) bezig voor een tweede kindje. Begonnen in MCK, toen 1 poging in DD (te chaotisch voor mij) en de afgelopen poging in Gent.
    Gent is super bevallen, alleen geen zwangerschap. Wel nog 3 cryo's (op dag 5 ingevroren) en wij hopen volgende week donderdag een terugplaatsing te hebben van een eskimootje (liefs 2).
    Ik ben alleen geen super actieve schrijfster zoals een aantal van jullie hier ;)), maar lees wel dagelijks even met jullie mee (al een tijdje).
    Begreep dat er volgende week een spannende ontmoeting is in de punctiekamer voor een aantal meiden...ha ha.
    Iedereen heel veel succes!

Deel Deze Pagina