He verdorie poppetje, wat een stress kan me het zo voorstellen. Ga heel hard voor je duimen maandag. Dikke knuf en veel sterkte.
Dank je dames, vrijdag de uitslag.. Deed ff pijn met de buik en baarmoeder doorprikken, hij moest ook twee keer prikken ivm arts bang was dat er de eerste keer te weinig vlokjes bij zaten maar was wel te doen. Nu geen pijn en op de bank! Mini was ernstig druk in mijn buik! Donderdag naar de vk om te kijken of het hartje nog goed klopt!
ow spannend Poppetje! Neem je rust en ik ga me suf duimen voor een goede duidelijke positieve uitslag
De vlokkentest gewoon hier gedaan.. het kut emc heeft tot vier uur om de uitslag naar mijn zh te faxen.. dus dan weet je wel hoe laat ik gebeld word En hartje was prima, mini was druk dus verplaatste zich, moest ineens hartje elders zoeken om goed te horen maar 145-150 slagen per minuut en hartkleppen klonken goed zei ze..
Ik moet al de hele dag aan je denken. Ik hoop met heel m'n hart dat alles in orde is lieverd. Hele dikke knuffel van mij en veel sterkte met het doorkomen van deze vreselijke dag.
Oh wow!!!! Heb er kippenvel van. Gefeliciteerd meis en ga nu maar lekker genieten van een onbezorgde zwangerschap!!!!
Proficiat poppetje! Ik kan me voorstellen dat het een hele opluchting is! En een meisje: leuk!! Ik ben vandaag naar het UZ geweest voor een hysteroscopie. Alles zag er prima uit en ik heb geen pijn gehad. Verder hebben ze ook MTHFR geprikt nu, want dat waren ze de vorige keer inderdaad vergeten...
poppetje: wat een geluk!!! gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! een meisje is heel leuk die van mij is vorige week 6 geworden, een kanjeres. Tjonge de spanning is eraf nu mag je gaan genieten poppejte! summerfeeling: fijn dat de hystero goed was en ook de mthfr geprikt is. op naar de volgende stap. zag je nog kleine rode puntjes zitten heel toevallig? of heb je niet meegekeken?
Ik was vanmiddag ook in Gent we hebben dokter Peters ontmoet en gesproken over de voortgang. De HSG is geheel uit mijn bloed en de progresteron is ook op het juiste niveau. De echo was ook goed. Grote punt blijft de TSH: geen terugplaatsing voordat die onder de 1 zit... Ze zegt dat ze het beeld wat ze bij ons ziet (vroege miskramen) terugziet bij andere vrouwen met een hogere TSH en dat het dan bij een lage TSH vaak wel lukt. En voor de terugplaatsing beginnen met de Utro. Nu is net anderhalve week geleden de dosering thyrax verhoogd en moeten we kijken wat die voor effect heeft. Vanaf zondag ga ik weer hardlopen om ook daarmee de TSH te doen dalen. Over een paar weken bloedprikken om te kijken of het effect heeft.
Poppetje, we gaan terug op 2/12 en dan gaan we kijken hoe we gaan behandelen. Ik vermoed dat ze naar IUI (inseminatie) zal overstappen. Tot nu toe gebeurde alles nog zonder IUI, IVF of ICSI (enkel ovulatie-inductie). Afwachten dus... Mamavanh, goh ja, ik heb meegekeken bij de hysteroscopie. Alles zag er mooi roze uit, maar rode puntjes denk ik niet gezien te hebben (heb je daar soms een voorbeeldfoto van?). Want ik weet niet zo goed hoe ik me dat moet voorstellen. NCM, blij dat het de goede kant uitgaat. Ik hoop dat je snel weer mag starten!
Morgen naar mn huisarts om een doorverwijzing te regelen voor de endocrinoloog. Ik zie er tegenop... heb het gevoel dat ik moet gaan vechten voor een doorverwijzing en me moet gaan verantwoorden terwijl ik vind dat ik op zn minst even met een dergelijke expert kan gaan praten over mijn schildklierproblematiek. We gaan het zien morgen!
Serieus?! Kunnen ze dat? Ik had in Gent gevraagd of het een goed idee was om eens bij een endocrinoloog op gesprek te gaan maar dus niet zover doorgevraagd... Hmm even over nadenken. Op zich is het ook wel prima dat onze eigen huisarts de status weet... Zou ik Gent per mail om een doorverwijzing kunnen vragen?