mamavanh dank je wel voor het meedenken ! Maar is morgen niet te snel na het bloedprikken van 7/11/2013 ? Ik heb Gent i.i.g. een mailtje gestuurd. Voel me nu wel stom dat ik dat niet gelijk heb gedaan Zij vonden 2.2 "perfect geregeld" ? mariska: mijn zoontje was ook een matige embryo, dus kwaliteit zegt inderdaad niet alles. We zijn weer een dag verder ! Nog 4 daagjes te gaan ! Ik kreeg gisteravond ineens last van buikpijn, bahbah. Ook dit hoeft niets te betekenen, maarja echt geruster word je er niet van. lindra: ben jij ook weer gestart met een behandeling ?
Zojuist deze reactie uit Gent gekregen: Wij streven naar een TSH-waarde onder de 2.5 binnen ons centrum ikv subfertiliteit. Dit is al zeer streng, in de algemene populatie is <4 normaal! nog ophogen van de medicatie is aldus niet aan de orde op dit ogenblik. Uw FT4 waarde is hier niet bepaald daar het TSH normaal was. U kunt dit steeds bij uw huisarts laten prikken als u dat echt wil. Denk dat ik morgen toch maar even de huisarts bel en laat bloedprikken voor mijn eigen gemoedsrust. Wat vinden jullie ?
Idd weer een dagje verder. M'n borsten doen nu vrijwel helemaal geen pijn meer, dus ik ga uit van een mislukte poging. Buikpijn zegt idd niks. Had ik bij m'n zoontje ook en ik had zelfs bloedverlies, dus ik dacht toen echt dat het niet gelukt was. Ik merk dat ik nu vooral bang begin te worden. Bang voor weer een teleurstelling en dat dit nu echt het einde is.
Waardeloos hè dat wachten ? Overgeleverd zijn en niets in de hand hebben ? Voor mijn gevoel kruipen de dagen en juist nu heb ik het knetterdruk op mijn werk en kan ik mijn hoofd er niet bijhouden. Ik zie ook erg op tegen het moment van testen brrrrrrrr....daar komt de klap. Vreselijk, ik weet precies hoe je je voelt ! Zeker omdat dit de laatste keer is, die angst is killing...Nog even volhouden meis ! Sterkte !!!
Hoi dames, heb mij hier al even niet laten horen maar wil wel even laten weten dat ons zoontje Jonas is geboren op 19 november, hij weegt 3290gr en is 51cm groot. Knuffels bdotsie
Het is idd killing. Kan me ook nergens op concentreren. Heb de hele ochtend al last van de neiging om te kokhalzen. Maar ja, zit dat tussen m'n oren omdat ik het graag wil voelen of is het echt zo?! En ben de afgelopen dagen soms wat duizelig en licht in m'n hoofd, maar ook dat zou ik me kunnen inbeelden. Je wilt het gewoon zo graag en daardoor kan je lijf soms ook een loopje met je nemen.
Bdotsie gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje ! Mooie naam ! Nu lekker genieten met je gezinnetje ! Even in de klaagmodus: Ik denk dat het hier einde verhaal is Borsten doen niet meer pijn en ik heb weer last van mijn baarmoeder. Zo'n naar zwaar gevoel (hetzelfde als na een bevalling) dat ik altijd voor mijn menstruatie heb. Het liefst zou ik heel de dag janken, ben echt een hormonster. Ik vind mezelf echt niet leuk op dit moment, wat een zeikwijf bahbah. Vandaag vrij, dus ik moet er maar het beste van zien te maken, de kleine man snapt er anders ook niets van. Het lastige vind ik ook, dat het hierna stopt. Voorheen kon ik me altijd wel weer optrekken aan de volgende poging. Weer opkrabbelen na de klap en me weer richten op een nieuwe ICSI, een nieuwe kans. En dat is nu niet.... Soms is het moeilijker te stoppen, dan door te gaan. Nou, schop onder m'n kont en de klaagmodus weer uit. Maris, hoe is het bij jou ? Kom jij de dagen nog een beetje door of zou je ook het liefst onder een steen kruipen ? Ik denk dat ik toch ook zondag ga testen, dan hebben we het maar weer gehad. En voor de vorm dan maandag ook en nog even laten bloedprikken. Wat voor testen heb jij ?Ik doe meestal die digitale, maar ik denk dat ik nu die kruidvattesten haal.
Heel herkenbaar. Al wisselt het bij mij heel erg. Ene minuut overtuigd dat ik zwanger ben en andere minuut weet ik zeker dat het mislukt is. Weet niet of ik zondag durf te testen. Soms is onzekerheid voor nog een dag fijner dan weer die teleurstelling. Ben gewoon bang
Ik heb sinds vanmiddag ineens het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Loop al een paar dagen te tobben met m'n bloedsuikerspiegel. Heb ik wel eens vaker maar nooit dagen achter elkaar. Al dagen wat trillerig, slapjes, vage hoofdpijn en continu op zoek naar eten om dat gevoel te verjagen. Normaal ben ik er na wat eten wel vanaf maar nu blijft het. Vooral vandaag is het heel erg. Enorm trillerig en dizzy. Aangezien ik dit nog nooit zo erg heb gehad en ik in het begin van m'n eerste zwangerschap ook een paar keer duizelig was, heb ik nu ineens het gevoel dat het misschien gelukt is. En ik word er doodsbang van, want wat als ik nou maandag hoor dat het niet goed is? Heb bij geen enkele ivf poging het idee gehad dat het raak was, dus het negatieve nieuws kwam nooit als een verrassing. Pffff... Nog twee dagen stressen en dan weet ik het.
Poppetje diep respect voor jou en inderdaad wat moet dit moeilijk zijn voor jou! Dat klinkt goed Mariska, die kwaaltjes! Ik heb diabetes en bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook vaak een lage bloedsuikerspiegel (hypo). Ga jij morgen niet testen en wacht je tot maandag? Gisteren was ik ervan overtuigd dat het niet gelukt was en nu twijfel ik weer. Borsten worden weer groter (werd gisteren al "Pamela" genoemd door manlief haha), maar ja dan die gekke buikpijn en ook nu weer last van reuma-ontstekingen...ik weet het niet. Ik heb vanmiddag 3 testen ingeslagen, dus morgen ga ik het gewoon doen. Heb wel een enorme test-fobie, dus hopelijk ben ik morgen stoer genoeg. Wish me luck ..... Maris zullen we gewoon afspreken dat we samen positief testen ? Zijn we straks op dezelfde dag uitgerekend hihi !
Heb ik weer grrrrr...na even gegoogled te hebben op kruidvat plus testen, ben ik er wel achter dat ik nou niet een bepaald betrouwbare test heb gekocht. Morgen dan maar met de digitale van Clearblue. Nog even en ik ben rijp voor het gesticht......zucht. Spijt spijt spijt dat ik heb getest
Wow dat ziet er heel goed uit! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!! Ik durfde niet. Wacht tot morgen voor de bloedtest.