1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word langzaam gek. Was het maar morgenmiddag :(

2. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Maris! Nog even volhouden! Ga je niet zelf testen morgenochtend?

Hier blijft ook de onzekerheid. Op de foto leek het streepje donkerder dan in het echt. Ik heb 'm maar weggegooid, maak mezelf ook helemaal gek.
    De (reuma)ontsteking aan m'n hand vertrouw ik ook niet, dat had ik bij de 3e mislukte icsi ook. Ik heb het gevoel dat mijn afweersysteem weer iets te goed werkt. Maar goed wie weet lachen we er over aantal maanden om en zeggen we: weet je nog dat we helemaal knettergek werden toen we moesten testen ;)

3. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow dames ik leef en hoop met jullie mee!! Houd vol en blijf hoop houden!

4. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    NCM hoe is het nu met jou? Ging jij nu wel of niet voor een cryo deze maand? Er waren toch twijfels over je t-shirts-waarde?

5. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry TSH-waarde....fijn zo'n iPad ;)

6. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    carientje78: voorzichtig gefeliciteerd, laat morgen je waardes testen en meld aan Gent over je reumapijn. dat vertrouw ik niet. slik je prednisolon?

7. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel mamavanh! Ja, ik slik 10 Mg prednisolon per dag (ook voor de reuma). Ga morgen ook gelijk bloedprikken, vertrouw het ook voor geen meter dat rare lijf van mij!

8. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bdotsie, gefeliciteerd met jullie ventje! Leuke naam!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bdotsie gefeliciteerd!!!!

10. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai

Er speelt zoveel deze maand dat we gekozen hebben een cyclus over te slaan. Mijn afgelopen cyclus was ook een beetje "rommelig"(tussentijds bloedverlies), we hebben opeens nieuws over adoptie én ik ben door 3 van de 4 rondes voor een nieuwe functie. We zitten begin december bij de arts die aangeraden werd door mamavanH voor meer info over mijn schildklier zodat we de volgende ronde er (hopelijk) een superronde van kunnen maken :)

11. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    en durf je op te hogen?

12. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @NCM: snap dat je deze cyclus dan hebt overgeslagen, wel zo verstandig! Ook met het adoptietraject bezig, hoever zijn jullie daarin? De arts van mamavanh zit toch in Nederland? Spannend hoor!

@mamavanh: zou jij ophogen in mijn geval? Mag de dosis wel hoger i.g.v. zwangerschap? Misschien morgen ook maar even een belletje naar reumatoloog denk ik.

13. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag alweer last van lage bloedsuikerspiegel. Voel me behoorlijk gammel. Het schijnt vaker voor te komen bij een prille zwangerschap dus ik hoop met heel m'n hart dat het dat in mijn geval ook is.

@ncm: even een beetje rust doet soms ook echt goed.
    Maarre...zitten jullie al ver in het adoptieproces?

14. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben 4 jaar geleden al een beginseltoestemming gekregen. Het plan was eerst eigen kindje(s) en dan adopteren. Dat 1e deel bleek dus even een stuk lastiger.... Maar daar eerst op gefocussed. Nu zijn we benaderd of we willen adopteren en dat gaat ineen HEEL erg hard dus we zijn veel aan het denken/praten/afwegen/info verzamelen op het moment. Heel leuk, iets wat we zeker in ons leven willen doen maar ook heel spannend.

15. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow NCM dat zou fantastisch zijn! Stonden jullie ingeschreven bij een adoptiebureau, omdat ze jullie benaderd hebben? Spannend...

16. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    zodra je je beginseltoestemming hebt,schrijf je je in. We hadden aangegeven niet meteen door te willen maar dat we zouden aangeven wanneer we verder willen. Maar het één en ander is gewijzigd en nu kunnen we relatief snel door. Maar je mag niet én in het adoptietraject zitten én vruchtbaarheidsbehandelingen krijgen tegelijkertijd. Het is lastig alles hier te beschrijven. Als je meer wil weten kan je me een bericht sturen.

17. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    zou overleggen met ziekenhuis ook omdat je suikerziekte hebt, moet je uitkijken (tenminste dat begreep ik van je). slikte je ook eutirox? dat kan het ook zijn, morgen bloedprikken. duimen draaien.

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik lees morgen even bij, druk maar fantastisch weekend achter de rug: zaterdag shoot gehad, nachtje in van der valk exclusief hotel geslapen en vanmiddag bij thuiskomst verrast met een babyshower!!! Superleuk, vertel er later wel meer over!
    Even een preview foto van de shoot
    Bijlage 362355

met gezicht in prive foto album

19. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanh: ga straks gelijk Gent bellen. Ontstekingen lijken minder te worden. Prednisolon heeft idd invloed op mijn bloedsuikers, dus ophogen zullen ze niet zomaar doen.

@NCM: ok ik snap het ;) Heel veel succes in ieder geval!

@Mariska: ben je de nacht een beetje doorgekomen? En heb je durven testen? Succes met bloedprikken straks!

@hier: voorzichtig blij :) Door de miskraam van vorig jaar, sta ik er toch wat minder "onbevangen" in. Hopelijk mag alles goed blijven gaan. Straks naar ziekenhuis om bloed te prikken. Dit zijn de testen van vanmorgen vroeg (heb geen oog dicht gedaan vannacht hihi)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30 KB
      Weergaven:
      6
  20. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chantal: mooie foto's ! Nog even en je hebt jullie kindje in je armen! Leuk om zo verrast te worden met babyshower en nachtje weg :)

Deel Deze Pagina