1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NCM

    NCM Bekend lid

    1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Supermooi nieuws!
     
  2. Summerfeeling

    11 jun 2012
    66
    0
    0
    Gent
    Proficiat Chantal!
     
  3. Kiekske

    Kiekske Niet meer actief

    Al lang niks meer geplaatst hier, maar bij deze:

    Chantal, gefeliciteerd meid!!! Heeeeeeerlijk genieten van je meisje! :D
     
  4. Tauret

    Tauret Actief lid

    19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Chantal, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Lekker genieten nu.


    Ik loop zelf ook bij CZ en heb deze vraag mbt het contract met Gent aan hen gesteld. Zij hebben idd voor 2014 weer een contract met Gent. Ik heb dit schriftelijk bevestigd staan.
    Wij willen nl in het nieuwe jaar onze laatste cryo gaan ophalen. Helaas zit de S weer helemaal vol en kan ik pas in juni weer terecht voor een eerste afspraak.
     
  5. mamavanh

    mamavanh Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Chantal wat een heerlijk nieuws! gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter...geniet van haar! Ben zooo blij voor je dat het helemaal goed gegaan is en ze veilig in je armen ligt. Wat een prachtig nieuws in het staartje van het jaar!
     
  6. NCM

    NCM Bekend lid

    1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies! Allereerst de allerbeste wensen voor 2014! Mogen jullie dromen uitkomen!

    Ik weet het allemaal niet zo goed moet ik zeggen… Ik ben mijn “vechtlust” kwijt ofzo en in een soort van berusting gekomen. Afgelopen oktober hebben we de laatste poging gehad en daar ben ik 6 weken zwanger van geweest. Nu is de hypothese dat mijn schildklier eerst op orde moet zijn en dat we dan weer een poging gaan doen met een cryo (we hebben er nog 2 liggen). Maar mijn “drive” is een stuk minder de afgelopen 6 weken ongeveer. Geen zin om mijn bloed te laten controleren, geen zin om mijn ovulatietestjes te doen, geen zin om folium te slikken (slik ik ook al 3 jaar voor niets denk ik dan)… Ik geniet van vrienden en familie om mee heen die zwanger zijn of kindjes hebben maar het lijkt alsof ik berust in de situatie. Dit herken ik helemaal niet van mezelf! Ik ben een vechter, ga voor zaken die ik wil, een vastbijter! Maar nu… tja… misschien is het wel prima zo met zijn tweetjes. Het leven is zoals we dat jaren geleden hebben ingericht. We kunnen gaan en staan waar we willen, hoeven geen rekening te houden met een kindje of financieel op te letten. Ik ben er een beetje van in de war: we willen toch een kindje? We hebben er toch 4 ICSI’s voor gevochten? Geef ik het op? Ik ben geen opgever. Ik ben 35 en de kansen zien er goed uit maar waar is mijn wilskracht??? Misschien ben ik toe aan een pauze? Of heb ik geaccepteerd dat de MMM een deel van ons leven is geworden? Ik weet het even niet zo goed. Morgen eerst maar eens dat bloed laten checken op de TSH waarde!
     
  7. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ncm ik herken het, heb het ook gehad, dacht "het komende half jaar even helemaal niets, ook even geen forum, niets..." en een maand later had ik de drive alweer helemaal, heb maar een weekje niet hier geschreven. som heb je het gewoon nodig om het even helemaal los te laten maar het hoeft echt niet te betekenen dat die drive niet meer terugkomt!

    Bedankt voor al jullie felicitaties. Het hele verhaal tm gister staat op mn weblog. Ik ben zo verliefd, kan echt uuuren naar haar kijken. Ik voel me zo gezegend nu ze hier op dit moment lekker bloot op bloot op mij ligt te slapen en ik hoop zo dat het voor iedereen hier weggelegd mag zijn dit jaar! Dat is mijn grote wens voor jullie!

    Liefs!
     
  8. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Chantal, gefeliciteerd! Zei je toch een meid ;)
     
  9. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Van harte gefeliciteerd!!
    Lekker genieten nu x
     
  10. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik voel je helemaal :(
    Heb al een aantal maanden dit gevoel, ik denk dat het heel gezond is hoe je er in staat.
    Dikke knuffel x
     
  11. NCM

    NCM Bekend lid

    1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies! TSH is 0.13 en dat is weer te laag (pfff). Jammer want ik voel me helemaal prima. De dokter wil de dosering van 87.5 terug naar 75. Mij lijkt die stap wat groot want met 75 bleef ik rond de TSH 1.5 hangen. Ik heb 80 voorgesteld maar dat wordt puzzelen met hoe ik die dosering voor elkaar krijg. Ik heb nu tabletjes van 50 en 75 namelijk.

    Hoe is het met iedereen verder?
     
  12. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Het blijft een gepuzzel, die tsh! Hopelijk zit je snel op de gewenste waarde!
     
  13. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Das inderdaad te laag!
    Ik zou inderdaad in eerste instantie terug gaan naar 80, wat je het beste kunt doen is de 25 bij bestellen en die door vieren snijden, en een kwart innemen met èèn van 75.

    Het kan ook zijn dat de 87.5 dosering je schildklier een schop in de juiste richting heeft gegeven.
    Het blijft een lastig iets, ik ben al sinds April bezig om rond de 1 te blijven, wat nu al 2.5 maand lukt ( ik slik 88)
    Succes!
     
  14. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Borst EN baarmoederontsteking? Jeetje blijft jou dan ook niets bespaard?
     
  15. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Poppetje, succes vandaag met je kijkoperatie!
     
  16. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je bengeltje, alles zag er goed uit dus de prof heeft geen reden om de 20e geen groen licht te geven! We willen door!!

    Ncm ook ik tob met die schildklier, maar prof zei niet dat hij omlaag moest. Na mijn zwangerschap is deze weer 1,7. Dus slik zelf een kwart meer per dag!! Vrijdag weer prikken, hoop dat het dan lager is..
     
  17. NCM

    NCM Bekend lid

    1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow fijn dat alles goed is!

    Bij mij zijn vooral de antistoffen de reden dat mn tsh laag moet zijn. Maar gisteren zei de dokter weer dat 1 of 1.5 weinig uithaalt.... in ieder geval is 0.13 te laag en moet ie minimaal naar de 0.4
     
  18. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Toen ik zwanger raakte van Mia was het bij mij 0,04. Ja het was te laag maar wel mooi zwanger toen :D
     
  19. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat een goed nieuws en de 20ste is al snel!
     
  20. Bengeltje73

    Bengeltje73 Fanatiek lid

    12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Meiden ik HAD afgelopen woensdag DE afspraak in Gent met professor de S, DE afspraak waar lief en ik al 7 maanden naar uit keken! DE afspraak om te gaan bespreken hoe nu verder ( 12 maanden na de laatste MA)

    Nou DE afspraak werd geannuleerd!!




    Want ik ben zwanger!?!?

    Ongelofelijk, we hadden juist de maand december gereserveerd om S***** aan alles te hebben ( wat we ook hebben gedaan) en ik wist zeker dat het NIET raak kon zijn!

    Ik weet het nu al èèn week en het moest echt goed tot mij doordringen.
    Ik geef het stokje echt aan jullie door!
     

Deel Deze Pagina