1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sophy: Wiow, wat een superscore! 11 bevruchte eitjes! Daar gaan vast ook wel een aantal cryo's bij zitten. Op naar de dag 5 terugplaatsing! Gefeliciteerd!

Armani: kan mij goed voorstellen dat je er 3 terug wil. Hebben wij zelf de laatste keer ook gedaan. Zij wilde bij ons alleen geen 3 stuks op dag 5 tp, maar wel op dag 3. Konden toen kiezen: of 2 stuks op dag 5 of 2 stuks op dag 3.

Ego: de 2 (dag 5) cryo's hebben het ontdooien overleefd. Eentje was helaas wel van mindere kwaliteit, maar die ander zag er goed uit en ontwikkelde zich ook echt zoals het hoort. Nu dus maar afwachten.
    Ga nu zo de deur weer uit, dus probeer later weer even echt bij te lezen hier.

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tauret daar ben je :) Wat fijn dat het ontdooien goed is gegaan en dat ze allebei nu veilig in je buikje zitten! Op naar de wachtbank!

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sophy: YEEEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! 11 Emmies!!!!!! Dit is echt gaaf!!! :D Op naar je prachtige dag 5 wondertje!!!!

Tauret: Joepie!!!!!! Jij ook supernieuws!!!! Nu wachten...pff... wanneer is de testdatum?

Armani: 3 stuks!!! Wauw!! Ik ken iemand die diegene van 1 op 8000 is... Maar dat is ook echt de enige met een drieling die ik ken in mijn verre omgeving. TSja...en anders wordt het een hele dikke buik...!!

Ik hoop zo dat ik ook nog eens op dit punt uit ga komen. De ene dag heb ik er vertrouwen in, de andere dag zet ik er een punt achter. Zo debbel. Letterlijk leven tussen hoop en vrees zeg maar.

4. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Onze Tauret heel veel broedsucces wensen!!!!

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Kiekske wat lief van je enthousiaste reactie :)
    Ik hoop zo dat jij in sept ook dit punt bereikt, met een mooi aantal eitjes en embryo's! Dat moet gewoon :) Herken dat bange gevoel of t ooit nog goedkomt ook hoor.. heel normaal.. Zou straks een nieuwe poging je weer nieuwe hoop geven? Gewoon om er weer voor te gaan :)

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben ook gewoon echt blij voor je, dit is gewoon een geweldig resultaat!

3 Aug heb ik om 13 uur een afspraak bij Dr Pf. Daarbij dan die twee extra echo's, beter kan ik me volgens mij nu even niet voorbereiden. Het strijdplan voelt goed, maar ik ben wel heel bang voor de uitkomst.

Ik laat bij Dr Pf ook nog eens mijn AMH en FSH prikken en de DHEA. Even check, check, dubbel check ;)

Oh Armani, vandaag mijn nieuwe DHEA binnen gekregen! Ze zien er alleen al anders uit, die van mij waren 6-hoekjes. Meteen de 1e geslikt en mijn restje oude aan de kant geschoven. Hopen dat deze een mooier resultaat oplevert...

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    sophy wat fantastisch zeg!!!! WOOOOOWWWIEEE!!!!
    En tauret, helemaal super dat ze allebei goed ontdooid zijn, nu saampies in je buikje.

Meiden ik duim me een slag in de rondte voor jullie!

Armani ook spannend, hopelijk halen 3 stuks het, daar gaan we voor.

Ik vandaag gebeld door dokter van k. Deel vd bloeduitslagen was binnen en daaruit bleek toch een verhoogd schildklierwaarde. In de oz in NL was hij nog hoger geweest, maar voor NL maatstaven was het blijkbaar prima, maar voor de strengere Gent maatstaven niet. Ik weet geen waarde moet ik zeggen, dat heeft ze niet gezegd. Zal ik 10 september wel horen. Anyway, ze heeft me een recept gemaild en vanmiddag meteen de pilletjes gehaald, elke ochtend eentje 30min voor ontbijt, dan wordt 10 sept opnieuw mijn tsh geprikt en dan gaan we zien of het al iets heeft gedaan. Ze zei ook dat ik antistoffen in mijn bloed had, wat er op wees dat er een moment in mn leven is geweest waarop mijn lichaam mijn schildklier had aangevallen. Ze kon niet zeggen wanneer dit is geweest omdat die antistoffen in je bloed blijven zitten.
    De rest vd uitslagen volgen in september.

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    hey dames, waar blijven alle andere foto's? Degene die ineens vriendjes met me wilde worden om mijn foto te zien helemaal! :p

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Wat waren de waarden?

Xxx

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Chantal, dus toch iets gevonden. Hup, die schildklier in orde maken!!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha juul, zoals ik al zei, ik weet niet wat de waarde was. zal dr es mailen. :) maargoed ik ben allang blij dat ze ergens iets vinde. De waarde was beter dan de uitslagen hier. Hier was de waarde: TSH 2,1

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani: heeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!!!

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Armani ik denk aan je! Hoprlijk lees ik hier morgen mooie berichten en over een week of 2 nóg mooiere!

14. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Armani ik duim voor je vandaag! Heel veel succes!

Chantal jij dus ook aan de schildkliermeds. In Gent hanteren ze de range 0,35 tot max 2,2. Het verbaast me dat je met 2,1 ook aan de meds gaat, maar ze zullen het wel weten :) Toch fijn (denk ik) dat er iets uitgekomen is en dat je nu al kunt werken aan verbetering!

Kiekske wat goed, een compleet strijdplan! Ik ga voor je duimen en gelukkig kan je al snel terecht bij dr P.

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Meiden ik ben toch niet helemaal gerust op m'n buik :( Dat weeïge menstruatiegevoel lijkt me ok, dat wordt nu ook minder :) Ik heb geen koorts en ook geen gewichtstoename dus post-overstimulatie lijkt me niet aan de orde.
    Wat me zorgen baart, is dat het weer net zo voelt als met m'n cyste aan het begin van het jaar: buik blijft opgeblazen, met plassen (ontspannen buikspieren) schieten de steken door m'n hele buik, het doet zo'n pijn en het lijkt wel erger te worden. Wie kan me vertellen wat het is? Met die cyste was het dus pure "druk" op m'n bm.. maar ik mag toch hopen dat ik er niet weer eentje heb ;) Zijn het dan m'n eierstokken die nog vergroot zijn en is dit normaal?

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sophy, ik heb geen idee wat het is... Als je er niet gerust op bent, gewoon naar gent bellen hoor!

Armani, hoe is het meid? Op dit momenr heb je het, als het goed is, achter de rug.... Spannend...

17. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal; wel fijn dat er iets gevonden is! Ben je toch weer een stapje verder.

Sophy; misschien even naar Gent bellen. Steken in je buik tijdens het plassen is een goede reden om te vragen of dit normaal is.

Zijn net terug uit Gent en helemaal gesloopt. Er was al 1 follikel gesprongen helaas :(, 7 zijn er aangeprikt en uiteindelijk 6 eicellen gevonden. Drie minder als vorige keer maar ik ben tevreden, hopelijk zijn deze dan van betere kwaliteit. Onze vissenmuts man wilde net beginnen met de punctie toen zijn telefoon ging. Hij werd weg geroepen voor een bevalling! Ehh en ik dan??? Tja dat moest een collega dan maar overnemen. Ben dus geholpen door dokter van de Kerkhove. Nog nooit gezien maar een hele aardige man.
    Du Mortier kwam later nog wel langs om even alles door te nemen voordat we weer naar huis gingen.
    Wat een grappenmaker zeg :) kwam niet meer bij.
    Trouwens totaal geen pijn gevoelt tijdens de punctie.
    Nu wachten tot morgen ;) en lekker even slapen...

Meiden bedankt voor jullie steun!

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tauret; wat goed dat je nu 2 emmy''s in je buik hebt :) Nu je buik en je voeten lekker warm houden. Wanneer mag je testen? Hoop zo dat ze goed blijven plakken en dat je straks juichend het goede nieuws komt brengen!

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani, wat balen dat er eentje al gesprongen was! Maar gelukkig toch 6 eicellen, joepie!
    Je had wel een aparte punctiebeleving zeg... Wordt vissenmutsje gewoon weggeroepen!

Zei haar later ook tegen jou (en sophy, ook tegen jou) op fluistertoon 'en u mag 5 dagen geen sex hebben..'. Hahaha, dat hoorde ik hem toen bij ons tegen iedereen zeggen! Lieve man...

Meid, rust lekker uit, je hebt het verdiend. Nu op naar goed nieuws morgen!!

Meiden, vanavond ga ik eens lekker met manlief realxen; op naar de sauna!!!

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Armani jeeeeeeej voor 6 eicellen :) Fijn dat het vrijwel pijnloos is he. Alleen dat hij weggeroepen werd haha ik zie je al liggen oepsie ;) Ik duim voor je voor goede bevruchtingen. En nu goed rusten, dat heb je verdiend :)

Kiekske oh wat lekker naar de sauna. Lekker ontspannen, veel plezier!

Toch Gent maar gebeld.. zorgen zijn niet goed voor me. Ze zeiden dat enige pijn wel normaal is, maar dat het morgen wel minder moet zijn en anders weer bellen. Ik zit gewoon een beetje met die nare ervaring van de cyste, hopelijk is het deze keer gewoon ok :)

Deel Deze Pagina