1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ja ik mag maar 1 emmie bij de tp en gezien de mks vind ik dat ook het best :) we zijn al in gent en lekker zonnig hier ook!
    Van de utro krijg ik een beetje wattenhoofd, niet helemaal helder. En zere borsten dan. Best goed te doen als je de vieze prut niet meerekent :p

Armani wat vervelend! Doe lekker rustig aan en laat je vertroetelen ;)

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sophy, heeeeeel veel succes en plezier vandaag!!! Ben benieuwd hoeveel wondertjes ze in gaan vriezen. Enjoy!!

Armani, hoe is het met jou? Voel je jezelf weer wat beter? Doe rustig hè meid, goed voor jezelf zorgen. Jouw lijf moet er woensdag wel klaar voor zijn. Want een drieling is niet niks :D

Tauret, hoe gaat het met jou??

Juul? Hoe denk jij er nu over?

Chantal, lekker aan het genieten van het zonnetje?

Hier: menstruatie begint te komen! Dacht het al aan mijn humeur van de afgelopen dagen te merken, maar het is veel te vroeg eigenlijk. Maar ja, zal wel door de pregnyl komen denk ik dan...

3. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske voor jou wordt het ook spannend straks met de uitgangs echo.
    Voel me nog steeds niet lekker, heb me ziek gemeld zodat ik met de TP weer wat energie heb.

Tauret hoe voel je je?

Sophy: we zitten hier met spanning te wachten!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Zo.. ik ben zwanger :D:D
    Speculum ging hartstikke makkelijk.. zelf ingebracht deze keer. Het duurde daarna 50min, ontelbare geleiders, mijn veel te nauwe bmhals en dat lekkere tangetje dus enjoy was het niet haha maar hij zit er wel in! Onze prachtige dag 5 A-kwaliteit blasto :) Voel me nu ook blij en rustig.. hopen dat ie blijft zitten :)
    Weet nog niet hoeveel cryo's... als er nog een tp komt, gaan ze eerst de bmhals oprekken.. ofzo.. ik stem voor dat deze eerste embryo het haalt :)

Armani goed dat je je ziek gemeld hebt. Even nieuwe energie en dan straks een goede tp! Op naar je drieling :D

Kiekske hoe sneller hoe beter toch nu.. en dan mooi weer eenuitgangsecho.

5. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophy; wat goed!!!!!!!!!! Ben helemaal blij voor je!!!!!
    En nu lekker relaxen, duimen en hopen :) Heb je een foto mee gekregen?

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ja ik ook helemaal blij dat het gelukt is allemaal! Ik had trouwens dr P. en die was weer heel lief en rustig. Foto ook mee, een grote bol met kleine puntjes erin. Ben benieuwd de komende dagen...

Jij ook al bijna.. woensdag mag je he? Oh ik hoop zo dat het bij jou ook goed gaat.. 3 terug en 3 in de vriezer!

Wie weet trouwens wat "normaal" is dat je overhoudt op dag 5? In % van de originele bevruchtingen?

7. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wat normaal is op dag 5. Ik hoop natuurlijk allemaal! ;)
    Wanneer weet je dan hoe veel cryo's je hebt?
    Moet jij ook een bloedtest doen? Lijkt me echt bijzonder een foto van je embryo. Bij jou zit ie nu lekker warm en veilig in je buik, over 9 maanden mag hij/zij eruit :)

Vind het wel super spannend woensdag! Kan niet wachten...

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik ben vergeten te vragen wanneer maar gok dat ze morgen bellen met het aantal cryos. Maar eh.. van deze tp blijf ik gewoon 9mnd zwanger :D En jij ook woensdag! Wie wil volgen?

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik wil volgen!!!!! Sophy, wat een goed mini mensje!!!! :D
    ik weet niet hoe ze de cryo's nu laten weten, maar ik kreeg in jan een sms. Maar dit is hem gewoon!!

Armani, hoe is het? Goed dat je jezelf ziek hebt gemeld, goed voor jezelf zorgen. Je lijf baby-klaar maken!

Jeetje, ik zit nu in ponypark city op mijn telefoon te typen. wat een ellende... sorry als er veel fouten in staan, maar het beeld verspringt de hele tijd...

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk blijf je zwanger van deze Emmy :)
    Doe jij nog iets speciaals verder qua vitamines, voeding, acupunctuur etc.?

Wat is het hier verder rustig?
    Hoe is het met de andere meiden?

11. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske ik voel me iets beter, vandaag lekker genoten van de zon. Geslapen en veel gelezen :)
    Was vergeten hoe het voelde om een hele dag niets te doen. Komt wel goed uit dat het nu heerlijk zomerweer is ;)

Is ponypark city hetzelfde als slagharen? Geniet ervan!

12. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sophy, gefeliciteerd met je mooie A kwaliteit blasto! Dat deze de komende 8 maanden maar lekker bij je mag blijven zitten.
    Wat betreft de aantal cryo's. Wij krijgen vorige keer na ongeveer 10 dagen een smsje met daar in de hoeveelheid cryo's.
    Heel veel succes en sterkte tijden de ellendige wachtweken!

Armani, ik ben voor jou ook aan het duimen dat er woensdag gewoon 6 blasto';s zijn! 3 in je buik en 3 in de vriezer!

Ego, wij waren het weekend weg, vandaar even geen reactie. Verder nog druk in de wachtweken, maar daarnaast ook erg grieperig. Deze cryo was in een natuurlijke cyclus en gezien mijn eigen cyclus moet ik deze week mijn (op z;n Belgisch) maanstonden verwachten. Het is dus even afwachten.
    Dat is op zich wel lekker met een dag 5 emmy. De wachtweken gaan ineens een stuk sneller.
    Fijne avond allemaal.

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden,

Wederom in de meeleesmodus...
    Chantal, moest idd TSH zijn. Sorry. Schuld van de iPad.
    Wat een mooie aantallen bevruchtingen hier. Wow! Worden veel zwangeren.

Normaal deelt er van de 5 emmy's 1 door tot dag 5. Dat is wat de prof ons heeft verteld. Als we verder gaan, wil ik ook 3 emmy's terug...

Weten we nog steeds niet en ik verwacht ieder moment mijn menstruatie...

Xxx

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sophy wat goed!!!
    Mijn abbo was ineenst verdwenen, leek me al raar dat jullie een dag rustig waren ;) dus ging zoeken en voila, daar was ik weer!

Geniet vd zon meiden!!

15. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juulzon; 1 op de 5? :$ Dat wist ik niet! Wow dat is echt weinig. Vind het zoooo spannend. Ga er maar niet te veel aan denken....

Tauret; vervelend dat je grieperig bent. Zorg goed voor jezelf. Voor jou komt het nu wel dichtbij, hoe voel je je verder?

16. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juulzon; wat zegt je gevoel? Wat is het advies van de prof?

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hoi lieve dames,

ik kom even snel aanzwaaien... ben nog niet in de stemming om te schrijven, maar daar vertel ik zo wat over. Eerst jullie even :)

Tauret, jij bent bijna aan de beurt om te testen. Wel spannend idd... wij hadden de laatste keer ook 2 dag 5 embryo's terug laten plaatsen... ik had 5 dagen erna al positief getest. Dus dat was vij snel. Daarna duurde het weer te lang voor mij tot de NOD :) mocht van mijn man niet nog een keer eerder testen dan dat :) De volgend keer zou ik denk ik ook wachten :) Maar je maakt wel hele goed kans toch? :) Ik hoop dat jij hier de positieve flow gaat opstarten.

Sophy wordt de no 2 :) Wow, een prachtige a kwaliteit blasto!!! Dat is heel erg mooi. Ik hoop dat deze ook blijft zitten, maar ik hoop ook wel dat je veel cryo's hebt zodat je de volgende keer niet nogmaals deze ellende mee moet maken (voor een 2e en een 3e :)).

Armani, jij dan??? 6 van de 6?! Dat heb ik volgens mij nog nooit eerder gelezen :) Dat is echt een prachtig score! Ook voor jou wordt het spannend morgen :) Bij ons zei dr. S en ik heb het ook een beetje op internet gelezen dat het gemiddeld is dat er 50% de dag 5 haalt. Bij ons klopte dat ook de vorige keer. Ik hoop dat jij de 100% trend gaat voortzetten en dat ze alle 6 dag 5 halen :) Alleen als je nu een drieling krijgt, wat dan? ;)

Juulzon, jij bent ook wat stilletjes... en weet nog niet of je gaat beginnen... ik denk dat als je twijfelt dat je het niet moet doen... je moet er wel volledig klaar voor zijn. Maar je moet doen wat je hartje zegt :)

Kiekske, ondanks dat je nu even 2 maanden pauze hebt is het voor jou ook spannend nu... uitgangsecho om te kijken of het per maand anders is.. ik hoop het voor je... wanneer is de echo?

Chantal85, de THS kan zeker een oorzaak zijn. Volgens mij moet deze idd rond de 1 zijn. Bij mij het altijd rond de 1, maar als ik zwanger word daalt de waarde erg veel. Dus daar gaan ze de volgende keer ook naar kijken. Binnenkort hysteroscopie... hopelijk komt daar niets uit en was je schildklier de boosdoener geweest.

En ik... ik ben erg down de laatste dagen... het gedoe om datgene wat er nog in me zit heeft me erg veel psychische schade aangericht. Er is van alles gebeurd de afgelopen week, heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om er nu op in te gaan, maar vooralsnog sta ik op 1 augustus gepland voor een curretage. 31 juli heb ik een echo bij de gyn die de curretage gaat doen en zij gaat beslissen wat verstandig is (hysteroscopie of curretage). Ik moet deze week ongesteld worden en hoop en bid dat dat wat er zit er gewoon uit gaat komen :( Maar hopen durf ik niet meer na alles wat ik meegemaakt heb :( cytotec heeft niets opgeleverd voor restweefsel behalve 5 uur lang pijn lijden. Het is erg balen allemaal :( ik ben er echt best kapot van :( maar ik hou jullie wel op de hoogte :(

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marija; ik heb respect voor jou dat je, ondanks dat je je zo down voelt, toch zulke lieve berichtjes komt brengen aan alle meiden hier. Echt heel erg lief :)

Meid wat een ellende moet jij doormaken! En wat een onzekerheid. Oh ik hoop toch zo dat je menstruatie je baarmoeder gaat helpen zodat je geen curettage hoeft te ondergaan. En dat jouw diepste wens ook ooit eens gaat uitkomen. Een dikke knuffel voor jou.

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik merk dat ik in de meeleesmodus staat, omdat het voor mij met het herhaalde miskramen verhaal toch net even iets anders is dan voor de rest van jullie. Ik kan niet zo meeschrijven over puncties, embryo's en eierdozen ;). Maar meelezen en meeleven kan ik als de beste, dus bij deze: er wordt aan jullie gedacht :).

En Sophy: goed broeden op je embryo, zet 'm op ;)!!! Ik hoop op een mooie zwangerschap voor jou! Gebruik je naast de Utro ook nog iets anders (zoals bijv prednison) ivm de herhaalde miskramen die je hebt meegemaakt?

Iemand die a.s. donderdag in Gent moet zijn? Ik moet er om 14:00 uur zijn voor hyteroscopie....

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tauret spannend met bijna tijd om te testen. Jij bent nummer 1 die zwanger is hier :)

Armani jij morgen de tp van hopelijk die mooie emmies :) Is je lijf nu babyklaar? Alvast succes en veel plezier :)

Kiek al ogs en tijd voor de uitgangsecho?

Juul ben benieuwd wat jij deze ronde gaat doen.. hoeje hoofd staat.. blijf hopen op iets moois voor je :)
    Het aantal dat dag 5 haalt, blijkbaar dan tusse de 20-50%.. ik vind het best weinig hoewel duidelijk dat 100% gewoon niet realistisch is..

Marija.. wat erg meid:( Ben weer even stil om je ellende en hoop dat je mestruatie alles opschoont. Ik heb trouwens eerder gehoord van cytotec icm een pil van een abortuskliniek, dat dat het laatste zetje kan geven.. vreselijk idee :( maar mss toch een uitkomst? Knuffel voor jou!

Brix alvast succes voor donderdag!

Hier.. alleen utro en schildkliermeds.. dat zou genoeg moeten zijn. De prof heeft geen immuunproblemen gevonden, dus geen predni voor mij. Wel acupunctuur en vitamientjes ;) En wauw bijna trots op m'n borsten met een utromaatjemeer :p

Deel Deze Pagina