1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Brix hier hetzelfde hoor, zit ook nog in de onderzoekfase.

Mar wat heftig allemaal. Bij mij bleef er ook een deel achter, maar zoals de gyn zei: de volgende menstruatie is een grote schoonmaak. In mijn geval klopye dat idd. Ik duim en bid voor je mee!

Wordt nog gezellig op die wachtbank dames! Hopelijk neemt er straks iemand plaats op de roze wachtbank!!

#gaatweerverdermetduimenvooriedereen

2. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Meiden, helaas is de hoop erg klein dat het nog loskomt. Ik heb de eerste cytotec genomen op 27 mei. 5,5 week later kreeg ik mijn menstruatie, na de menstruatie weer weefsel verloren en toen 16 juli weer cytotec wat niets deed. Dus de kans dat het eruit komt is zeeeeer klein.

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Tauret, spannend meid! Mijn duimen draaien!!

Sophy, ook voor jou staan ze volop aan!

Armani, morgen de grote dag! Hoe gaat het met je meid?

Juul, ik denk dat je de beslissing neemt op het moment dat die ook echt genomen moet worden. Volg dan je gevoel. Knuf...

Brix, lief dat je meeleest en een lief berichtje stuurt! Voor jou is het ook spannend, ook al zit je in een andere situatie. We willen allemaal maar 1 ding en alles daar omheen is gewoon spannend.

Marija, knuf meid, je inbox is weer in het bezit van een PB.

Chantal, hoe gaat het wachten je af meid?

Hier: weer thuis na 1 nachtje ponypark city. De bedoeling was tot vrijdag, maar ik kan niet meer op of neer. Mijn rug en knieen doen zo'n ongelooflijke pijn! Ik heb heel snel last hiervan door een ander bed, maar nu is het echt extreem. Als ik daar nog een nacht had geslapen, kon ik morgen niks meer. Dus ik ben met de trein naar huis gekomen (3 uur en 3 keer overstappen), heb bij mijn ouders gegeten en de honden weer meegenomen en nu net thuis. Heerlijk....

Vandaag Gent gebeld: as donderdag mag ik voor een echo! Brix, ik ga jou niet zien, want ik ben er al om 10.20 uur. Ben erg benieuwd naar het beeld.

Is het trouwens normaal om 10 dagen na de pregnyl al ongesteld te worden? Normaal word ik 12 dagen na de eisprong ongesteld en nu al na 8!!! Vraag dat donderdag toch maar even na...

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend kies! Idd wel vlot op de pregnyl...

Hier een mailtje van de arts in Gent, had gevraagd naar mijn TSH waarde: 4,08. Wel raa, ze zei dat hij lager was in NL maar das dus helemaal niet waar. Best hoog of niet, aagezien hij maar 1 mag zijnbij zwangerschapswens.... Hopelijk helpen de pillen!

5. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Armani, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je lekker 3 blasto's terug krijgt :) en nog wat voor in de vriezer :)

Chantal85, jeetje, jouw waarde is erg hoog hoor... dat kan zeker de reden zijn dat je een miskraam krijgt. Het is volgens mij nog wonderbaarlijk dat je zwanger wordt! En ook nog zo slank bent :):) Want volgens mij werkt jouw schildklier traag namelijk...

6. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden; ik heb 3 mooie emmy's in mijn buik!
    Van de 6 zijn er 3 gestopt met delen op dag 3, dus geen cryo's.
    We hadden dokter Peters met de TP, lieve vrouw! Ze vertelde ons dat we 1 blasto hebben en de andere 2 zijn ook goed maar groeien wat langzamer. Dus op dat moment moesten we definitief beslissen of we wel of niet 3 emmy's wilden. Poeh vond het echt moeilijk, aan dr.Peters gevraagd wat zij adviseerde. Zij vind net als de prof dat we het risico kunnen nemen, dus......:) We hebben een foto van de blasto mee gekregen, zo bijzonder. Oh ja en ze hebben ook op dat moment nog de AH toegepast. Dacht dat dat niet kon op dag 5, maar als er nog een duidelijk schilletje is te zien doen ze dat alsnog.
    Nu lekker genieten van het zonnetje ;)
    Vanavond nog extra pregnyl zetten!

Kiekske; gaat het al beter nu je weer in je eigen bed slaapt?

7. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    De meest gebruikelijke waarden

TSH 0,4 – 4,0 mU/l
    T4 60 – 140 nmol/l
    FT4 8 – 26 pmol/l
    T3 1,2 – 3,4 nmol/l
    FT3 3 – 8 pmol/l
    Bovenstaande komt van de website schildklierstichting.
    Bij een zwangerschapswens wordt een TSH van 1.0 aangeraden.

Zelfs was mijn TSH 10.5 en ik slik nu 175mcg Thyrax.

8. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Hoi meiden, ik heb dit topic een tijdje geleden al door gelezen omdat ik overweeg om over te stappen naar Gent.

Helaas is er bij ons geen oorzaak gevonden en dat begint me steeds meer te frustreren. Vooral omdat ik het gevoel heb dat er wel een oorzaak is bij mij (immuunsysteem) en de artsen in Nederland dat niet verder willen onderzoeken. Ik heb dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een second opinion aangevraagd en mag half september al komen. Heb dan een afspraak met dr vd Kerckhove, kennen jullie hem?

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani is zwanger van een drieling!!!! Joepie!!! Jammer dat de andere 3 het niet gered hebben, maar van de 6 hebben 3 dag 5 wel gehaald! Dat is gewoon supergoed!!! :D Genieten meid!

Nikaatje, welkom! Ik ken die arts alleen van zien, een iets oudere man, maar heb hem verder nog niet meegemaakt. Goed dat je voor een 2nd opinion gaat!

Armani, het gaat idd beter nu. De pijn is al minder, maar kan nog niet bukken of tillen. Ook niet uitgebreid achterom kijken, maar ja, dan draaien we maar even helemaal om.

Ben erg benieuwd naar morgen, naar mijn follikels. Nu gauw even mijn dhea pakken, want ook voor jou is het weer een wondermiddel ;) Begin nu ik deze heb besteld weer meer hoop te krijgen, hoewel dat helemaal nergens op gebaseerd is. Ik ben gewoon nog niet klaar om de hoop op te geven. We knokken nog even door!

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikaatje; ik heb dr. van de Kerckhove gehad bij de 2de helft van mijn punctie. Echt een hele aardige man! Goed dat je nu voor een second opinion gaat, hopelijk kunnen ze je in Gent verder helpen.

Kiekske; fijn dat het iets beter met je gaat. En morgen voor de echo! Echt spannend weer meid! Ik ga aan je denken.

Enne zwanger van een drieling :$ tjonge ik zal toch die ene zijn van de 8000....

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Armani wauw 3 in je buik, wat goed dat ze het gehaald hebben! Nu lekker broeden :) Ik dacht nog.. wat als het eerder gesprongen eitje een spontane bevruchting oplevert.. en dan deze 3 :D:D

Kiek fijn dat je morgen al mag komen!

Chantal 4 is idd vrij hoog.. goed dat je nu de meds hebt :)

Hier.. de wachtbank... geen kwaaltjes maar zit nu al af te tellen naar volg vrijdag :)

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ja, als je één van die 8000 bent Armani, dan krijg je het nog druk! Maar de kans is wel klein, dus we houden het 'gewoon' op 2 :D

Sophy, dat uitkijken naar volgende week vrijdag wordt nog wel erger... De 2e week vind ik echt verschrikkelijk. Je voelt vanalles, zet overal vraagtekens bij, enz. Zorg voor afleiding, dat is mijn advies ;)

13. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sophy; 4? :$ Ehhh nou dat is wel iets te veel van het goede haha
    Poehee dan kan ik wel een paar nanny's inhuren ;)
    Gelukkig zijn de wachtweken iets korter met een dag 5 TP, het duurt al lang genoeg!

Kiekske; succes morgen met de uitgangs echo!

Hier net de pregnyl gezet...

14. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Armani, drie emmy's in je buik! Wow! Ik ga ook voor jou megahard duimen! Een mooie blasto! Dat minimaal een van de drie zich maar mooi gaat innestelen.!
    Lijkt mij een leuke deal. Allemaal Gent beebs volgend jaar.
    Wat fijn dat je er drie terug mocht krijgen. Ik wilde er toen ook drie teriug op dag 5, maar dat wilde de sutter niet. Ik mocht er enkel drie terug bij een dag drie tp. Mocht deze cryo niets worden dan wil ik de volgende poging ook drie terug op dag 5.

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Armani succes op de wachtbank! Met hoeveel dagen zijn de wachtweken nu ingekort, 4?

Kieske jij ook weer succes morgen!

16. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal; in Nl was de testdag altijd op dag 17 en nu op dag 13, dus dat is wel heeel fijn :)

Tauret; wat vreemd dat jij geen TP van 3 op dag 5 mocht. De prof heeft het zelfs geadviseerd bij mij, wist niet eens dat dat een optie was.
    Misschien is ze bepaalde grenzen aan het verleggen? Geen idee.
    Hoe voel jij je nu? Wanneer mag je testen?

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Kiekske en Brix succes vandaag!

Tauret ben heel benieuwd hoe het bij jou is :) Al getest?

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, ik ben bang dat voor mij het einde in zicht komt, dat ik binnenkort na moet gaan denken over alternatieven.
    Er waren wederom maar 3 follikels te zien. Dr p gaf ik aan dat ik de volgende cyclus alweer mag starten, dus aug, ik dacht zelf sept. Ik laat sowieso in aug weer een echo maken en beslis dan er plekke. Ziet het er goed uit, dan gaan we ervoor. Zijn het er weer maar zo weinig, dan laten we de nieuwe DHEA nog een maandje zijn werk doen. Mocht het beeld dan nog niet veranderd zijn, dan is het gewoon zo en zullen we het moeten accepteren.

Heb nog bloed laten prikken, iig FSH en mijn AMH nog een keer, de rest had ik op moeten schrijven. Ik word vanmiddag gebeld voor de uitslag, dus dan vraag ik het even allemaal nog eens na.

Wat we nu doen + het onderzoek in DD is volgens mij het enige wat we nog kunnen doen. Ik hoop zo dat het voldoende is, dat er geen knoop rondom eiceldonatie doorgehakt hoeft te worden. Spannend, te spannend...

Nu met mijn auto naar de garage. De airco wordt niet koud. En geloof mij, 300 km rijden in dit weer zonder airco is niet heel fijn... ;)

Hoe is het met jullie?

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Jeetje Kiek.. Je klinkt nog heel rationeel, maar vermoed dat het niet zo voelt. Wat jammer dat er nu weer maar 3 klaarlagen. Laten we hopen dat die nieuwe dhea nog wat meer follikels kan activeren. Zou je het wel proberen met 3? Als in.. je vergoede pogingen gebruiken met je eigen eitjes? Moeilijk verhaal hoor meid.. knuffel!

20. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Kiekske je klinkt idd heel sterk... ik zou toch nog steeds geen hoop verlizen. De kansen zijn natuurlijk kleiner dan bij iemand met 10 follikels, maar met dhea erbij zou het wel kunnen zijn dat her 3 goede eitjes zijn. Dus stel dat je 2 embryo's er aan overhoudt dan heb je toch kans net als ieder ander. En persoonlijk, zou ik wel eerst zeker nog een poging doen. Dan weet je hoe de kwaliteit van de embryo's zal zijn. En je hebt toch een keer 7 eitjes gehad. Dat is dan toch wel raar? Het is wel spannend hoe je FSH en AMH zijn. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina