1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ja ik loop nu eigenlijk in Gent voor onderzoek naar herhaalde miskramen, want heb hiervoor dus ook 2 miskramen gehad, steeds na hartactiviteit

Zwanger worden lijkt dus heel gemakkelijk (3 x binnen 11 maanden) maar zwanger blijven is precies minder evident.
    krijg van reacties van je hebt toch al een gezond kindje, het zal nog wel lukken.
    Maar ja, daar geraak je niet veel verder mee he

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Kies knuffeltje voor jou!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, hier ook wat afstand. Druk, moe, wat spanning. Sorry.

Armani, jij mag met 36 jaar 3 Emmy's terug? Wij hebben dat ook gevraagd en dat mocht alleen vanaf 39 jaar! Vind ik wel raar. Helemaal gezien ons mega-aantal pogingen. Hoe is het bij jou gegaan?
    Hoe voel je je verder?

Rest: zwaai, zwaai!

Xxxx

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve meiden
    Ben hier f tijdje niet geweest
    Zat in grote knoop met mezelf
    Maar er is een nieuw plan. Nog steeds doorgaan met iui maar krijg nu
    Clomid 50 erbij en in sept krijg ik laparascopie en hysteroscopie

Heeft iemand van jullie dit ook gehad?

Dikke knuff

5. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annaatje; goed dat jullie een nieuw plan hebben, dat geeft weer moed!

Elpie; ik hoop zo voor jou dat er iets uit de onderzoeken komt!

Juulzon; kan begrijpen dat je even iets afstand neemt. Hopelijk voel je je straks weer wat beter.
    Op het viva forum schrijft ook iemand (37 jaar) die in Gent 3 embryo's heeft laten terug plaatsen. Uiteindelijk is zij zwanger geraakt van 1 kindje. Hier nog een link;
    http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/001/787/771/RUG01-001787771_2012_0001_AC.pdf
    In dit artikel staat een grafiek over het aantal terugplaatsingen; tussen 36 en 39 jaar; max 3 embryo's , Pagina 18.

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Annaa: goed dat je weer een plan hebt! Ik heb de hysteroscopie gehad, viel reuze mee.

Juul: neem je tijd meid! Jullie samen. Knuf!

Elpie, met zo'n opmerking schiet je echt niks op. Sommige mensen... ;)

Tauret, nieuws???

Armani, ik kan er wel met hem over praten. Gisteravond hebben we een heel gesprek gehad. Er speelt op het moment even zoveel. Ben zo toe aan rust en heb dat de komende weken gewoon absoluut niet. En dat vooruitzicht levert al stress op. Moet even weer in de zenn-stand komen ;)

Hoe gaat het met onze zwangere meiden???

7. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier een ego update (heb nog niet bijgelezen): Nog niet bongi, maar ook geen overtuigende posotieve test.
    Er is een heeeeeeel vaag streepje zichtbaar. Bij alle andere pogingen waarbij ik getest had, was dit nooit zichtbaar en was die gewoon helemaal wit. Nu dus een heeeeeel vaag streepje. Ben dus nog niet overtuigd, maar het lijkt wel of er iets gebeurd is geweest.
    Ik zit nu omgerekend op 15 dagen na punctie. Dus het lijkt mij dat die streep al veel dikker zou moeten zijn. Ik heb woendag 11 juli nog 5000 pregnyl moeten spuiten, maar dat kan het dus ook niet zijn.
    Morgen maar weer testen met de kruidvat test. Kijken wat er gebeurd. (of ik moet vandaag toch nog ongi worden). Maandag sowieso de bloedtest via Gent (in plaatselijk ziekenhuis). Het wordt dus vervolgd......

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Oh tauret wat spannend! Hoe voel je je erbij? Toch wel bijzonder als je de andere keren nooit iets zag en nu wel iets. kan je geen foto plaatsen? Ik duim me suf voor je!

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Eerst een knuffel voor Juul en Kiek en Annaatje!

Tauret wauw spannend. Je hebt de cryo in je hele natuurlijke cyclus dus ook geen bollen? En nu dus blijkbaar dag 15 en maandag bloedtest dag 17.. klopt dat? Straks is deze vaaage streep een voorbode van een steeds knallender streep richting de maandag :D Vind het ook al heel positief dat je op dag 15 nog niet bloedt, dat geeft hoop :)

Kiek wat moeilijk meid. Zelf zo graag mama willen worden, dat dat moeilijk te realiseren is en tegelijk je man wel al als papa zien.. pfff.. knuffel! Fijn dat je er wel over kunt praten en gooi het er hier ook maar uit :) Is het nog een jong meisje? Ik hoop dat je gauw weer zen wordt :)

Armani hoei voor de bollekes ;) Gaan ze bij jou ook nog makkelijk? Ik hoor wel eens dat ze steeds moeilijker naar binnen gaan, maar daar heb ik helemaal geen last van. Zou je niet eigenlijk op zondag de bloedtest mogen, maar dat ze dat doorschuiven naar maandag? Voor mij is vrijdag dag 17 na punctie.

Annaatje daar ben je weer! Goed dat er een nieuw plan is. Ik heb ook de laparo en hystero gehad. Beide tegelijk dus onder narcose, heerlijk. Als je iets wilt weten..

Chantal dat klinkt als een gezellig dagje uit!

Hier zo'n testdrang :D

10. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sophy, ik gebruik idd geen bollen. Ik heb alleen een maal pregnyl gekregen omdat mijn bloedtesten vanuit het plaatstelijke ziekenhuis te laat hadden ingestuurd waardoor Gent dit niet op tijd kreeg en zo aan de hand van de bloedwaarden niet konden zien of miijn eisprong er aan kwam. Hierdoor hadden ze alleen de resultaten van de FM meting en moest ik pregnyl spuiten om zo de eisprong op te wekken.
    Gezien mijn verdere normale cylcus had ik dus donderdag / vrijdag ongi moeten worden. Ik ga de komende dagen dus nog maar even afwachten (ik hou geen nagels meer over....ha,ha).

Armani, dus dokter P vind het geen probleem om 3 dag 5 blasto's tp? Dat wil ik de volgende keer ook. Ga eens goed onderhandelen met de de prof. (ben tenslotte over een paar maanden al 40 en heb al 11 verse milsukte emmy's tp gehad). Vind ook wel dat ik er dan 3 terug mag op dag 5.

Hoe is het verder met jullie dames in de ellendige wachtweken?

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sophy heb lapro en hystr in september
    Krijg je gelijk de uitslag in gent.
    Hsg heb ik al gehad,zou dat ook zo weer doen
    Kan je volgende dag weer gelijk werken

@kiekse heb t even niet meer gevolgd hier,maar geen goed
    Nieuws begrijp ik voor jouw.... Samen f zenn worden weer!!
    Is moeilijk ik ben er al weken mee bezig maar ga t echt proberen nu

wij gaan morgen eerst op vakantie ,heeeerlijk

12. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tauret ja eng zeg! Kan me voorstellen dat je nagels ondertussen op zijn ;) Voor een natuurlijke cyclus klinkt het wel bemoedigend, ik hoop zo voor je dat het nu raak is :)

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Ik heb de laparo/hystero hier lokaal in het zkh laten doen. Moet er wel bij zeggen dat het inclusief tubectomie was en dat het een chaos in m'n buik was (eileider, eierstok, darmen, cyste: alles zat verkleefd en verwoven, ze zijn uren met me bezig geweest :(). De uitslag komt als je bijkomt uit de narcose, ik had daarna ook nog een vervolgafspraak om de resultaten nog een keer door te spreken.

Waarschijnlijk kan je twee weken niet werken. Je hebt drie wondjes, twee in je bikinilijn, die zijn ok :) Die derde is vanuit je navel naar beneden waar de camera naar binnen is gegaan.. ziet eruit als een rollade :p Die is pijnlijk en geeft druk bij zitten/lopen. Reken dus maar op een week bedrust en dan nog een week rustig bijkomen. Ben zelf 3 weken thuis gebleven, 1 week thuiswerken en 2 weken 50%.
    Uiteindelijk is het goed te doen hoor, vooral als het bij kijken (dus niet snijden) blijft :) Door de narcose weet je van niets, dus het is puur herstellen.. dat komt goed voor je!

Fijne vakantie!

14. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Hi Tauret,

Heel licht streepje he?
    Heb je bollen? Zo ja, dan zou ik ze toch opsteken.

Ik had afgelopen cyclus 5 dagen bollen gebruikt (meer had ik niet) en een vaag streepje...soms lijken de Progesteron waardes oke maar heb je net dat beetje ondersteuning nodig. Ik baalde dat mijn gyn. hier het niet wilde voorschrijven, soms kan het net dat beetje uitmaken.

hopelijk dat het streepje donkerder wordt

15. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Tauret... en?

16. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vandaga weer getest. Zelf vind ik niet echt dat het vage streepje echt donkerder is geworden. Maar op andere momenten denk ik dat die toch iets donkerder is, maar dat kan ook de wens zijn.
    Morgen maar de bloedtest afwachten.

Mamavanh, ik mail je later vandaag even terug.

Ik probeerde een foto van de testen hier te plaatsen, maar het lukte niet. Weet iemand hoe dat werkt?

Bijgevoegde bestanden:

17. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    oeps, bleek toch gelukt te zijn.

De streepjes zijn wel heel erg vaag en licht. Maar tijdens al mijn vorige pogingen bleven ze altijd helemaal omowit. Blijkbaar is er dus wel iets in mijn lichaam gebeurd danwel gaande.

18. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    mamavanh: thanks voor je tip mbt de bollen. Ik had nog liggen en ben vandaag toch voor de zekerheid maar begonnen met gebruiken. Stoppen kan altijd weer als de bloedtest niets blijkt te zijn.

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Er staat in ieder geval een duidelijke streep! Je hcg dubbelt toch om de 48a72 uur dus zelfs een gelijke streep is ok volgens mij :)
    Wauw wat goed :) Felicitaties na de bloedtest?

20. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik hou zelf een slag om de arm. Bij mijn zoontje waren de testen echt veel donkerder. Aan de andere kant is er wel iets gebeurd, anders krijg ik geen streepje.
    Morgenochtend bloed prikken en dan hoop ik aan het einde van de dag de uitslag te hebben. Dan pas durf ik mischien te geloven dat dit ijsbeertje er nog is.

Deel Deze Pagina