1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Je kunt toch een late innesteling hebben gehad.. maar snap je punt wel. Voor nu een positieve test.. al heel fijn toch, ben alvast blij voor je :)

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Tauret mooie test!!! Hopelijk een mooie hcgwaarde morgen!!

3. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie! Jullie zijn lief!

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Tauret, ik vind je vage streepje best duidelijk, iig zeker geen tuurtest! Ik hoop dat je een wat latere innesteling hebt en dat er morgen heeeeeel goed nieuws gaat komen!! Duimen aan!

Sophy en Armani, van jullie wil ik deze ronde ook zo'n foto's zien!!! :D

5. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Tauret!
    Ik zie 'm wel donkerderder worden hoor, misschien slechts een ietsiepietsie maar toch wel donkerder dan de dag ervoor...wow..spannend.
    Oja die bollen hebben ook een licht immuunonderdrukkende functie dus ehh..volhouden maar. Hoeveel van die bollen steek je op 2 of 3x per dag 200??
    Mocht je dr. N interessant vinden voor je TNF waardes dan kun je heel snel bij hem terecht zeker als je aangeeft dat je pril zwanger bent.
    Andere dingen maar weet niet of een arts in NL of B dat voorschrijft is bijv. Humira of Enbrel. Enne..prednison misschien toch een overweging waard? Laat je je bloed nog checken bij dr. Pf?

Succes hoor, duimen draaien hier voor jou!

6. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tauret; ik zie toch echt wel een streep hoor! :):):) Morgen nog de bloedtest maar voor nu alvast een voorzichtige felicitatie ;)

7. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske; wel fijn dat jullie er over kunnen praten, dat lucht weer een beetje op. Jammer dat je voorlopig geen rust hebt, misschien af en toe even in bad? (als je die hebt ;))

Sophy; ik heb weinig last van de mutsenbollen maar dit is de 1ste week. Hopelijk blijft het zo.
    Nog 5 dagen voor jou! Gaat echt snel! Hoe voel je je?
    Zou best kunnen dat ze het een dag hebben opgeschoven ivm het weekend. Kan geen thuistest doen omdat ik pregnyl erbij gebruik. Wanneer ga jij zelf testen?

8. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Tauret, gefeliciteerd. Je bent voor nu gewoon zwanger. Ik hoop dat het zo blijft.
    De rest van de meiden zwaai, ben niet in the mood, morgen echo om te bepalen of de curretage woensdag doorgaat... Ik maak zo'n beetje iedereen af dit weekend van de zenuwen.
    Liefs

9. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marija heel veel succes morgen. Ik duim voor je.

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sterkte! Hopelijk is de nacht sne voorbij!!!

11. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Bedankt meisjes.... de nacht was zo om maar vandaag gaat het heel lang duren vrees ik :( Heb pas om 16.00 uur een afspraak :( Menstruatie was vrijdag goed doorgekomen, dus ik hoop eerlijk gezegd dat alles eruit is :( Maar zoals ik al eerder zei, ik durf niet echt te hopen :( Ik hou jullie op de hoogte...

12. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Lieve Tauret of ...lieve W....

Je bent gewoon zwanger!!!!:D

Ik bedoel een streep is een streep! Geweldig...nu moet het streepje om de 2 dagen heel veel dikker gaan worden... (jij trouwens strakkies ook)!

Van harte!

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Tauret, succes vandaag! Op naar een mooie bloedtest!

Marija, sterkte vandaag meid. Dat het eindelijk achter de rug mag zijn. Het is genoeg geweest! Knuf...

14. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden. Zojuist het verlossende telefoontje gehad: Mevrouw, ik mag u feliciteren! U bent zwanger!!!!
    Hcg waarde 141. Volgens de vroedvrouw een goede uitgangspositie.
    Over 2 weken op 13 augustus de eerste echo!
    Ik kan het nog niet geloven. Brr. Zo onwerkelijk.

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

WHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Tauret!!!!!!

GEFELICITEERD

:D:D:D:D:D HELEMAAL SUPER GEWOON!!!

Genieten :D:D

16. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Kieske, Dank je wel!

Ik durf nog niet heel blij te zijn, maar bel wel enorm opgelucht!. Het begin is er!
    Ben nog wel bang voor immunologische afstoting. Ga zo dr. pf even mailen (loop ook bij hem onder behandeling).
    nog 2 lange weken naar de echo.....

Ik hoop zo dat ik alle meiden hier ook binnenkort felciteren met een positieve test!

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Verwacht je dat je nog iets moet doen van Dr pf? Intralipid, medicijnen??

Ik snap je voorzichtigheid met blij zijn wel, zou ik ook hebben. Maar ik duim zo ontzettend hard voor je dat dit nog 8,5 maand helemaal goed gaat!

Ben benieuwd wat Dr Pf zegt...

Probeer toch te genieten meid! Je hebt het verdiend!

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Dikke proficiat voor de meiden die positief getest hebben

Hier ga ik vrijdag ook terug naar Gent voor een hysteroscopie, mijn menstruatie is gisteren begonnen dus alweer een stapje dichter in de goede richting ...

Vraag me nu eigenlijk af, is zo een hysteroscopie pijnlijk?
    Omdat ze me aan telefoon gezegd hadden om een uurtje op voorhand een pijnstiller te nemen ...

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Elpie, ik vond de hysteroscopie niet pijnlijk. Maar bij mij heeft het ook echt serieus maar een minuutje geduurd. Alles zag er goed uit, dus het was zo klaar. Ik had wel 2 paracetamol en 2 feminaxjes op.

Schrik niet, want ze staan met een aantal personen om je heen. Dat vond ik het ergste. Lig je daar in een zeer oncharmante houding, staan er 4 personen bij je binnen te gluren. Maar ja, ze zijn professionals natuurlijk. Dat denk ik er dan maar weer achteraan. ;)

20. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Wauw Tauret, GEFELICITEERD :D En je hcg al 141, dat stroomt goed door! Wat verwacht je van dr P.. krijg je extra ondersteunende medicatie? Wahoe echt te gek :) Dat we je allemaal maar mogen volgen :D

Ben ik de volgende? Ik kon me niet inhouden en heb gister alvast getest om te zien of de pregnyl-hcg echt weg was.. en inderdaad had ik een stralend witte test. Wat me stom genoeg wel rust gaf.. als hij nu uit gaat slaan, is het "van mezelf". Merk dat ik last begin te krijgen van de utro qua vermoeidheid en emo. En vooral dat ik haast niet meer durf te hopen dat het nu "zomaar" en "in één keer" "gewoon goed" zou gaan... alsof dat niet voor mij meer bestemd is.. alsof, tja, er zijn genoeg meiden die zoveel pogingen moeten doen, waarom zou ik nu positief testen, waarom niet nog een beetje meer troep op m'n pad.. Emo dus :p

Marija hoe is het bij jou gegaan? Is alles weg *duimduim* of wordt het toch morgen een curettage? Knuffel!

Elpie volgens mij scheelt het ook dat je al kindjes hebt gebaard. Dan is je bmm al open geweest en zal de camera ook beter passen :)

Rest.. zwaaaaaiiii :D

Deel Deze Pagina