Tauret Ook van mij een dikke proficiat! Ik begrijp je onrust m.b.t. immunologische afstoting. Je actie van prednison was goed, je bollen ook. Hoeveel bollen steek je op over de dag in totaal? Hopelijk dat dr Pf snel reageert. Voor antiTNF alfa kun je ook nog steeds aan Maxiflavone denken. Een meisje op een amerikaans forum heeft het met 1 baxter/IVIG (meer geld had ze niet ) plus hoge dosis prednison (varierend van 10 tot 40 mg) en Maxiflavone getrokken. Het gaat jou ook vast lukken. Oja, en de zon he...doet ook wonderen! (alleen daarom lukt het vaker al in de zomer dan in de winter met zwanger raken). Nu de zenuwslopende volgende 2 weken afwachten. Je doet wat je kunt. Sophy: ik hoop dat je de volgende mag zijn. Ze hebben ook van die super gevoelige testen bij "zwanger en kids" voor weinig. Kun je 6 dgn vantevoren testen. Echt supergoed zijn die. Misschien een idee? Alle anderen, groetjes!
Oh ik bedoelde de volgende die kan testen ja liefst ook posi daar niet van Armani waarom gebruik je extra pregnyl? Wat ondersteunt het precies? En nog een grooote smile voor Tauret! Zo heerlijk voor je meid
Tauret; gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Wat goed! Ben helemaal blij voor je! Geniet ervan meid. Dat er nog vele mogen volgen. Sophy; ik had gelezen dat de pregnyl een extra zetje kan geven voor de innesteling. Dus in overleg met de prof spuit ik dan 3 x 1500, morgen de laatste. Ben ook erg moe en behoorlijk emotioneel. Kan om niets al huilen Naarmate de testdag dichterbij komt wordt ik wel steeds angstiger. Wat als...dan is het voor ons definitief voorbij. Ik zou echt geen 4de icsi kunnen opbrengen, hoe groot de wens ook is. Poehee het valt niet mee om tussen hoop en vrees te zitten. Marija; hoe was het vandaag? Ik hoop zo voor je dat het allemaal gaat mee vallen.
Tauret gefeli met je mooie hcg waarde! Hopelijk gaan de komende 2 weken snel voorbij!!! Soph dat doe ik ook altijd, een pregnyltestje. fijn gevoel Mar, hoe was de echo? Elvie wanneer heb jij de hysteroscopie? Ik 16-8 Kiesk hoe ist met jou? Ik ben benieuwd of ik eind vd week ongi word, want mn ei was laat dus kan ook nog wel langer duren. Als ik 16-8 maar niet meer vloei, das t belangrijkste!
Chantal, hier gaat het wel. Op en af. Heb nog steeds moeite met manlief als papa te zien. Het gaat prima als ik weg ben, of hij weg is, maar als we met z'n drietjes zijn, vind ik het echt niet leuk. Weet niet wat dat is... Net DD gebeld, hebben 6 december (!!!!) intakegesprek. Daar kunnen goed nog 2 Gent pogingen tussen zitten. Of we dat doen, weet ik niet. Ik hoop dat het niet eens meer nodig is om naar DD te gaan, maar ja... de afspraak staat iig. As vrijdag naar Dr Pf. Mogelijk konden we, wanneer de uitslagen hiervan binnen zijn (6 weken) toch nog eerder terecht. Ook als we duits spraken, maar dat spreek ik dus echt niet. Hoe is het met de rest????
Kiekske; wow 6 december, wist niet dat ze zo'n lange wachtlijst hebben in DD. Maar je gaat wel al snel naar dr. Pf, spannend! Zou zo fijn zijn als daar iets uit komt. Marija; hoe is het met je meid? Sophy; krijg jij vrijdag ook de uitslag? Ik hoor het pas dinsdag nog een dag langer wachten helaas. Hoe voel je je?
Kiekske, ik ga voor je wensen en hopen dat DD straks helemaal niet meer nodig is, maar ik snap dat je alvast een afspraak hebt gemaakt. Afzeggen kan altijd nog. Armani en Sophy. Hoe is het met jullie en de ellendige wachtweken? Voelen jullie al iets? gaan jullie vroegtesten of wacht je de officiele datum af? Ik duim voor jullie!
6-12 kieske, pfff. En ik kan me goed voorstellen dat het pijn doet om je man papa te zien zijn. Dan word je er nog es extra mee geconfronteerd!! Knuffel! Hier een rekning uit gent: bijna 300 voor mij en mn man 50. Blijkt het akkord vd verzekering en dez rekeningen elkaar net gekruist te hebben. Dus maar even voorschieten!
Tauret; naarmate de testdag dichterbij komt, wordt ook de angst groter. You`ve been there. Ben ik zwanger of niet maar ook hoe gaat ons leven eruit zien. Gaan we een gezin vormen of gaan we samen verder. Het klinkt gek maar wat de uitslag ook zal zijn, ik zal wel blij zijn als we het mmm boek kunnen sluiten. Dat we ons leven weer kunnen leven. Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
Chantal; wij krijgen nog steeds rekeningen uit Gent (vandaag nog) de administratie daar loopt niet echt soepel. Gelukkig hoefden we het bedrag voor de punctie niet voor te schieten.
Hoi lieve meiden, Morgen ga ik uitgebreider reageren... Maar de ingreep gaat door... Er is nog iets te zien op de echo van 1 mm. Ja, goed gelezen. 1 mm. Dus morgen eerst hysteroscopie en als het nodig is curretage. Wel onder algehele narcose helaas ;( Liefs en sorry dat ik niet op iedereen reageer ;(
Wij krijgen ook gewoon rekeningen hoor. Heb zelfs de rekening gekregen van de punctie ed in januari, terwijl wij gewoon toestemming hebben en ze zelf zouden declareren. Heb daar toen meteen over gebeld en er stond iets op diezelfde rekening wat niet op de toestemming stond, dus konden ze het niet rechtstreeks declareren Meteen opgestuurd naar CZ en zij hebben het zonder problemen betaald. Armani, sterkte nog even met wachten. Wat een ellende is dat hè.. Sluiten jullie hierna het boek? Ik hoop zo onzettend dat je het met het mooiste resultaat allertijden mag sluiten dan! Twee beebjes, misschien wel 3! Hebben jullie het daar trouwens over gehad, stel dat het er 3 zijn? Tauret, begin je het al te geloven?? Marija, knuf...
Marija succes met de hysteroscopie, hopelijk kunnen ze sat ieniemienie syukje dan meteen meenemen,ze spoelen toch onder hoge druk water naar binnen heb ik begrepen?
Kiekske; ik hoop ook dat we het mmm boek op een geweldige manier mogen sluiten. We hebben het erover gehad, wat als...er 3 beebs zijn, tja dan is dat zo. Zal wel even schrikken zijn maar wel heel welkom. Maar als je bedenkt dat het in Gent 1 keer is voorgekomen in 25 jaar , die kans is zoooo klein. Gaan jullie nu wachten tot de intake in DD? Geen behandeling meer in Gent?
Armani, volgens mij is dit jullie poging. Wanneer is jouw testdatum? We wachten niet op DD, gaan gewoon door in Gent. Zit wel in twijfel of we in aug een poging moeten doen, of wachten tot sept. In sept hebben we de uitslagen van dr pf en heeft de dhea langer de tijd gehad. Ik denk dat ik het af laat hangen van de echo tijdens de komende cyclus. Keuzes, keuzes...
Kiekske pas in december in DD. Dat zijn denk ik dezelfde wachtlijsten als in NL maar wat een lengte. Gelukkig kan je tot die tijd als je dat wilt gewoon in Gent terecht.. Armani hoe is het met broeden? Waarom is dit het eindpunt.. is het op, wil je emo niet meer of is het financieel niet te doen om nog een poging te ondernemen? Ik duim heel hard voor één of twee of drie beebs in jouw buik! Marija.. 1mm Het voelt als een compleet drama weer.. dat zo'n klein stukje blijft zitten en nu zorgt voor een curettage.. heel veel succes vandaag meid! Chantal ik krijg de rekeningen ook vaak thuis en stuur ze dan door naar CZ zodat zij ze kunnen betalen. Voorschieten is dan niet nodig omdat het qua termijn haalbaar is Hier.. ahum.. ik voelde me dus al dagen belabberd van de utro, zo moe en emo.. en nu geloof ik dat ik vannacht ongesteld ben geworden Eerst beetje bloed, toen kramp, nog beetje bloed en vanmorgen één groot stolsel Ben onderhand nog te verbaasd om verdrietig te zijn, wat overkomt mij nou dwars door de utro heen Heel vreemd weer, ik geloof namelijk niet zozeer in een progesteron probleem, eerder dat m'n lijf perfect "je lf moet 14 dagen zijn" denkt En ja ik ga door met de utro tot vrijdag (dat zal een lekker zootje opleveren ).. ben zo verbaasd...
Armani: ik duim voor jullie dat jullie door mogen gaan als gezinnetje ! Lijkt me erg heftig besluit... Marija: succes met hystero en curretage Sophy: wat ontzettend balen van dat bloed. Het ligt er een beetje aan als het niet te ver doorzet kan het nog goedkomen (hoeveel waren er teruggeplaatst?). Goed dat je utro blijft doorslikken voor de zekerheid. Kiekske: fijn dat je alvast een back up plan hebt voor DD. Hopelijk niet nodig. Succes bij dr. Pf. Tauret: succes he! hopelijk binnenkort nog meer blije resultaten. Chantal en anderen: ook allemaal succes, weet even niet hoe het ermee staat. Ego: vandaag huisarts gesprek omdat ik zo moe blijf en met de NL immunoloog een gesprek of ik word doorverwezen voor nader onderzoek of niet. Had DHEA aangekaart en "ja mevr. dat klopt wat u zegt dat dat hetlpt bij AMH en ook Hashimoto maar er kleven wel meer bezwaren aan, u hoort nog van ons..."
Sophy, shit....bloed zorgt voor gigantische twijfels idd. Gewoon de bolletjes op blijven steken, dat adviseren ze vanuit Gent ook. Ik had bij de 1e poging op dag 9 na de tp al bloedverlies, ondanks de utrobollen. Bij mij houden ze geen menstruatie tegen. Heb toen naar Gent gebeld en ik moest tot de echte testdatum de bolletjes blijven gebruiken. Dus blijven doen hoor!!! Bloedverlies kan voorkomen; innesteling, je lijf staat nog niet volledig in zwangerschapsstand, ... Ik blijf dus voor je duimen meid!!!!! Mama: ben benieuwd wat die bezwaren dan zijn ivm DHEA. In Nederland staat het op de verboden lijst, dus ze zullen er hier wel een stuk moeilijker om doen dan in DD of Gent ofzo. Armani, hoe voel jij je? Juul, hoe is het meid? Marija, succes vandaag!!!!