1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Bij mij zeggen ze altijd dat ik de uitgangsecho en de laatste echo voor de punctie in Gent moet laten doen, de rest kan gewoon hier. Ik zal het nog wel eens vragen volgende week. Bij mij vergoedt de verzekering nog alles. Anders zou je kunnen vragen of ze het als losse echo's weg kunnen schrijven. Geen IVF/ICSI koppeling.
    Maar als je je poging nog vergoed krijgt (sorry, weet even niet meer hoeveelste poging je zit :)), dan zou ik even bellen met de verzekering.

Het Holiday Inn zit tegenover/ naast het zkh ja. Het is geen gezellig, knus hotelletje, maar wel een prima hotel met een patiëntentarief. Ontbijt is incl en prima. Gewoon een buffet, dus je kan eten hoeveel je wil!

Hoe ik er tegenover sta? Misschien heel vreemd, maar ik heb de laatste tijd zo'n switch gemaakt. Van 'het overheerst zowat mijn leven' naar 'het traject is een beetje een bijzaak'. Zo is het nu, maar we hebben dan ook al een paar maanden niks gehad. Maar ik denk dat als ik volgende week weer in Gent kom, het allemaal weer begint te leven. Dan zullen de zenuwen wel weer komen, het toch een beetje opzien tegen het spuiten (zat de laatste keer onder de blauwe plekken!!) en de punctie. Als die er één komt iig...
    En de kopzorgen om dag 5, maar dat beslis ik na de punctie wel. Dus nu rustig, maar hoe straks...???

2. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms heb ik wel het idee dat er verschillende dingen worden gezegd. tegen jou zeggen ze dat de uitgangs echo in Gent moet en tegen mij zeggen ze dat het gewoon in NL kan. Als ik het goed begrijp doe je dan 2 FM metingen in NL en de rest doe je alles in Gent?
    Dit is mijn laatste vergoede poging, misschien maar even bellen met de zorgverzekeraar.
    Voor ons heeft er ook een aantal maanden tussen gezeten, ben er wel rustiger door geworden. Het raakt dan allemaal wat naar de achtergrond. Nog een paar weken...dan gaan we weer beginnen. Kon ik de tijd maar vooruit zetten :)

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    meiden heeeeel veel succes met de start!

ik heb een mailtje van het holiday inn:

Geachte mevrouw, Wij danken u voor het kiezen van Holiday Inn Express Gent. Het klopt inderdaad dat wij in samenwerking met het UZ Gent speciale tarieven aanbieden aan patiënten. Een kamer kan bij ons geboekt worden aan het preferentieel tarief van 79,00 euro per nacht (inclusief ontbijt voor 2 personen). Stadsbelasting (2,50 euro per persoon per nacht) en parking (8,00 euro per dag voor UZ gasten) zijn niet inbegrepen. We hebben voor de gewenste data nog kamers beschikbaar mocht u deze willen reserveren. We horen het graag van u. Mocht u intussen vragen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren.

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    kieske jij dus ook 28 juni in gent. Me too, maar dan voor intake

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani: dan zou ik idd eens bellen met je verzekering. Wij zitten bij CZ en die doen nergens moeilijk om. En vergoeden de volledige poging. Super!

De 1e ICSI heb ik maar 1 fm in nederland gehad, hierna moest ik me al met spoed melden in Gent. Ging erg snel. Ik weet niet of het eigenlijk 2 moet zijn of meer. Maar alle tussentijdse echo's doen ze hier. Ik vind de uitgangsecho en de laatste echo in Gent prima. Weet ik zeker dat alles naar hun wens is.

De tijd vliegt voorbij meid, het is zo weer tijd om te beginnen. Wat is jouw datum?

Chantal: die €8 parkeren ga ik even onthouden, volgens mij betalen wij iedere keer €10. Mailtje uitprinten en meenemen zou ik zeggen!
    Ik zit idd de 28e in Gent, maar dan al om 9.15 uur. Dus de nacht ervoor in het Holiday Inn.
    Tip: kijk ook even op booking.com voor dit hotel, is soms goedkoper dan het patiëntentarief. Voor 27 op 28 juni staat het nu bijv. op €71,10 incl ontbijt. Wel bij de goede Holiday Inn kijken (Express)!!

6. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal; jij mag binnenkort voor je intake, spannend!
    Bedankt voor je info over het holiday inn, via internet betaal je €85,00 ex toeristenbelasting en parkeergeld. Dat scheelt dan maar €6,-, had stiekem verwacht dat ze meer korting zouden geven...;) Of is die €79,- incl alles?

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani: dat is ook allemaal ex. Maar kijk ook andere bookingssites eens na, je kan het zo goedkoper tegenkomen.

Campanille zit er ook naast, maar dat vond ik niks... Is wel weer goedkoper, maar volgens mij ex ontbijt.

8. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske; vergoed de CZ alle kosten? Dat is niet verkeerd!
    Ik krijg dus de 21ste de pipelle en net nog een bevestiging van de prof dat de uitgangs echo echt niet tegelijk kan, er moet een week tussen zitten. Dus dan de 28ste terug of kijken of het bij mij in de buurt kan..
    Morgen maar bellen met Achmea.
    Na de pipelle moet ik dan nog een week de pil slikken en dan denk ik de 1ste week juli beginnen met prikken.

Goede tip van booking.com! Meteen maar reserveren.

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, een week? Dat gaat er bij mij niet tussen zitten. De pipelle is op dag 21 en ik heb een cyclus van 26 dgn... Zal Dr P. eens mailen...

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze schrijft letterlijk; er moet noodzakelijkerwijs 7 dagen zitten tussen beide onderzoeken. Idd handig om te vragen hoe dat dan zit bij jou ;)

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat een gedoe...

Als zij zegt dat er noodzakelijkerwijs 7 dgn tussen moet zitten, dan kan ik nooit de pipelle krijgen! Mijn cyclus is maar 26 dagen en de pipelle MOET op dag 21... Zei de vroedvrouw iig... pfff...

Maar ik heb gemaild naar DR P. Alleen moet dat altijd via het algemene adres, want zij geeft haar emailadres niet.
    Heb je die van de Prof niet voor mij? Dan mail ik haar ook gewoon ;) Zij is toch de pipelle vrouw, doet die ook bij mij...

12. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    #92 Armani, 11 jun 2012
    Laatst bewerkt: 11 jun 2012
    Op dag 21??? Ehhh ik krijg hem op dag 14? Op 7 juni was mijn ongi, dus er zit dan 14 dagen tussen ;). Hebben ze dat in Gent gezegd, van dag 21?

Succes!

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Nou snap ik er helemaal niks meer van!!!!!! Ik ga haar zeker mailen nu, want zoals jij het nu zegt, kan ik wel de 2 afspraken op 1 dag. Die dag 21 zeiden ze idd in Gent.

Ik heb het emailadres overgenomen, je mag hem verwijderen. Mag volgens mij niet zo blijven staan... Thanks!!

14. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben benieuwd! Ga ook maar even mailen om te vragen hoe het zit met die dag 21! Echt vreemd allemaal hoor.
    Maar waarom zou het bij jou dan wel op 1 dag kunnen?

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik krijg 14 dagen na de start van mijn menstruatie de hysteroscopie. Dat kon niet tegelijk met de pipelle, omdat die dus op dag 21 moest. Als ik jou hoor, kan dat dus wel op 1 dag...

16. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een mail gestuurd over die dag 21....even afwachten! Tjonge wat een gedoe....
    Zit er ook sterk aan te denken om gewoon vroeg te vertrekken ipv een hotel. Dat worden anders heel wat overnachtingen in 1 maand ;)

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha! Ik ook! Nu zal ze wel weten wie er met wie gepraat heeft ;)

Heb je iedere keer vroeg afspraken? Wij de 21e om half 2, dus dan kunnen we makkelijk rijden. Maar 9.15 vind ik toch wel erg vroeg.

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al een reactie!; Het verschil is dat ik de pil slik en de pipelle moet 1 week voordat ik stop met de pil. Bij jou ligt het anders omdat je het in je eigen cyclus doet :) Mysterie opgelost.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Heb jij nu al reactie???? Dat is snel!!!
    Zal dat het mysterie zijn? Ik hoop het iig... Ik wacht haar antwoord ook eventjes af. En ik ga tijdens de pipelle even haar mening vragen mbt de dag 5 embryootjes. Neem ik die ook mooi mee in mijn overweging.

20. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja echt toppunt van snelheid!
    Ik heb beide afspraken om 08.30 uur staan :$ best vroeg he. Met de punctie ga ik iig een hotel boeken, maar ik zat eens te rekenen; minimaal 4 keer een hotel = 360,- poeh is best veel geld in 1 maand.

Deel Deze Pagina