Mamav: heb je mij nog gezien met mn zusje? Ik liep rond 15.40 het gebouw uit. Mn zusje kon haast niet missen, haha: kort strak rokje, mega sleehakken en wit topje erop. Ik in mn bloemetjesrokje en zalm spaghetti hempie Fijn dat alles er bij jou ook goed uit zag, buiten het bloed. Ik vond het er echt best mooi uitzien van binnen! Juul heb op je topic gereageerd, ben zo blij voor je dat ze gewoon allebei dag 5 hebben gehaald! Nu hopen op dat beloofde blonde ventje, al kan ik me voorstellen dat je na alle teleurstellingen bijna niet meer durft. Armani hoe gaat het nu met je? En met de anderen, kiesk, soph,ioor, elpie, marija &wie ik allemaal vergeet nu,zijn er nog afspraken overgegaan van armani naar een ander?
Wie vult aan? Wie, wat, waar Chantal85: 27jaar- Kinderwens sinds mei '09, in MMM sinds okt 2010: onerklaard verminderd vruchtbaar, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF MA 8w- 2nd opinion in Gent 28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** Kiekske: 30 jaar. Ronde??? Bezig sinds okt 2010, in MMM sinds juni 2011 --> man geen zaadcellen, acute TESE in Gent. Ikzelf laag AMH (0,67)ICSI 1 mislukt, ICSI 2 al 2 keer afgebroken. Hysteroscopie goed + pipelle gehad. Dhea + TP dag 5. Sophy: 29 jaar - ronde *teveel* bezig sinds feb 2009; hypo schildklier; eileiders verwijderd; 4mks; verder geen vruchtbaarheidsproblemen. Nu begonnen aan IVF 1. Armani: 36 jaar. Sinds 2009 bezig, in mmm sinds juli 2011. AMH goed (1.9), 2 keer ICSI in MCK, embryo's top. Nu bezig met ICSI 3 met pipelle, DHEA en TP op dag 5 Marija: bijna 35 jaar. Sinds juli 2007 bezig. Mmm 2008. 5 icsi's, 9 terugplaatsingen en 3 miskramen verder is alle hoop op dhea gevestigd bij icsi no 6! Tauret: 39 jaar (bijna 40). Sinds 2009 bezig voor een tweede kindje. (eerste kindje ook via icsi ontstaan). Inmiddels 5 icsi pogingen verder. Lichte stollingsafwijkingen en een te actief immuunsysteem. Medicatie Sophy: 7 dagen deca, 150 gonal Armani: 7 dagen deca, 300 menopur Marija: 150 menopur en 75 puregon Tauret: 7 dagen deca en 300 menopur. (en ook nog dhea, prednisolon, intrallipid en heparine) afspraken 10 sept Chantal85: uitslagen onderzoeken 15.00 Punctie en TP datum Tauret: 19 juli cryo (als ze goed ontdooien) Wanneer testen Zwanger en uitgerekende datum Tauret: 9 april
Wat fijn om weer even wat positieve verhalen te lezen. Juulzon, bedankt voor de knuffel! Ik hoop toch zo dat jouw emmy's wel blijven plakken. Dat zou echt helemaal fantastisch zijn! Wij gaan zo op weg naar Pfeiffer, ben benieuwd. Please laat er alsjeblieft iets uitkomen.... Lieve meiden, geniet van het heerlijke zomerweer
Mama van H, dank voor het meedenken! Wat je schreef, over nog naar Pf gaan ivm immuunoontrole en de MTHFR factor.... Eerlijk gezegd ben ik heel blij dat ik nu weer even kan ademen... Klinkt heel stom, maar heb vorige week echt zo in de spanning gezeten. Mocht het nu mislukken, dan overweeg ik om maar Pfeiffer te gaan... Als vriendlief nog wil.... En die MTHFR factor, ben ik compleet vergeten te vragen.... Maar ga het nog wel even mailen, thnx! En wat je schreef over eerder testen... Heb dus toch nog ter extra ondersteuning Pregnyl gezet, dus eerder testen ga ik dit keer niet doen... Het is pas over 9 daagjes mijn lijf uit . Ik noem het maar zelfbescherming. De 28e de bloedtest. Het wordt dus heeeeel spannend... Lief dat je zo meedenkt, ik blijf het zeggen! Hoe is het met jou? nog wat leuks doen dit warmte weekend? Armani, succes bij Pf. Ben zo benieuwd wat er uitkomt... Noemde jou vanmorgen nog als voorbeeld dat het TPen van blasto's ook niet alles zegt.... Nog een knuff voor jou. Chantal, hippe zus zo te te lezen . Hoe is het nu met jou en je man? Complete radiostilte of nog wel contact? Lukt het je een beetje te ontspannen? Kiekske en Sophie en Tauret en Marija en de rest: liefs! Xxxx
Juul ik ben zo blij voor je! Nu duimen dat ze lekker warm bij je blijven Armani succes vandaag in duitsland! Ben benieuwd wat hij voor je kan betekenen. Mamavanh gelukkig was de hystero goed. Wel gek van die poliep zeg. Kiek hoe is het met jou? Hier.. zomer in mn tuintje, hoogzwanger zusje met complicaties.. wie weet wat deze dag nog brengt.. mss wel een nichtje
Fijn te lezen dat de hystero's zo goed zijn meegevallen. Armani, veel succes in Duitsland, ik hoop echt dat hij jullie terug wat hoop kan geven. Rest, sorry maar ik ben zo vergeetachtig, ik heb net bijgelezen en weet alweer de helft niet meer. Gisteren was het twee maanden geleden dat we ons meisje vaarwel gezegd hebben. Hebben een mooi afscheid gedaan met twee witte ballonnen (onze 2 miskramen) en een mooie roze ballon met daaraan een kaartje met een boodschap voor Niene. En Lenn heeft ook een mooie blauwe ballon mogen kiezen in de winkel en die heeft hij ook nog in de lucht mogen laten. Met een kaartje met zn naam opgeschreven en hij had er een hele mooie dino op getekend (lees een heleboel gekribbel ) Maar het voelde goed, de nodige traantjes zijn weer gevloeid maar ben echt blij dat we dit moment eindelijk hebben genomen en er echt werk van hebben gemaakt. Maar toen de ballonnen zo hoger en hoger de lucht ingingen kreeg ik het echt moeilijk.
Elpie wat moeilijk en wat mooi. Weet niet goed wat te zeggen.. alleen dat het wrs een mooi afscheid is geweest.. knuffel meid!
Elpie, wat hebben jullie mooi afscheid genomen. Heftig, moeilijk, maar oook mooi. Knuf meid... Armani, hoe was het bij Pf? Had hij zijjn bureau opgeruimd?? Heb je wel even gezegd dat hij moet mailen??!!! Sophy, ben je een nichtje rijker?? Jull, bedankt voor de knuf, kan hem gebruiken... Knuf terug. Voor jou en je supermooie wondertjes... Chantal, hoe is het meid? Marija, hoe is het zonnetje daar? Hier is het bloedheet! Chantal, mama, hoe gaat het met jullie? Nog last gehad van de hystero? Meiden die ik vergeet, sorry... Maar een knuf voor iedereen! Ego: gisteren vertelde een vriendin dat ze toch voor een derde kindje gaan. Ze roept nu al een paar jaar dat ik eerst ben, maar het leeftijdsverschil tussen hun jongste (bijna 5) en de baby begint nu wel flink op te lopen. Ze zegt nog ' september wordt onze maand, samen zwanger'. Ik vermoed zij wel idd, de vorige keren was het ook in een maand gepiept, maar ik heb er bij ons geen vertrouwen in. Was ook best even verdrietig toen ik het hoorde. Gun het hun echt superveel, maar toch... Vandaag moet mijn menstruatie doorbreken, dan vermoedelijk dinsdag naar Gent. Heb dr P al onze resultaten doorgestuurd met wat vragen erbij, bijv. mix van medicatie. Ben benieuwd wat ze er van zegt. Die flip van een dr heeft mijn schildklierresultaten nog steeds opgestuurd, dus die wil ik opnieuw laten prikken. Wil zeker weten dat alles goed is. Ik ben het wachten zat! Ben blij als ik komende week naar Gent kan! Mocht het gesprek niet naar wens verlopen, dan bel ik DD of we eerder kunnen komen... Fijne dag meiden!!
Hier nog geen nichtje, wat op zich goed is: ze moet eigenlijk nog 4 weken blijven zitten. Kiek.. moeilijk hè.. als je eigenlijk al weet dat ze je "voor" zullen zijn, niet vanuit gunnen, maar omdat je zelf ook zo graag wilt en hier nog met lege handen staat. Hoe heerlijk zou het zijn als je nu kon beginnen met de volgende poging met een nieuwe medmix en dan in sept zwanger Ik hoop het zo voor je meid Knuffel! Doen we dan samen weer een sept poging?
Wie, wat, waar Chantal85: 27jaar- Kinderwens sinds mei '09, in MMM sinds okt 2010: onerklaard verminderd vruchtbaar, IUI 1,2&3 mislukt. IUI 4 = laatste voor IVF MA 8w- 2nd opinion in Gent 28.6- oz naar hh mkn loopt, in totaal **** Kiekske: 30 jaar. Ronde??? Bezig sinds okt 2010, in MMM sinds juni 2011 --> man geen zaadcellen, acute TESE in Gent. Ikzelf laag AMH (0,67)ICSI 1 mislukt, ICSI 2 al 2 keer afgebroken. Hysteroscopie goed + pipelle gehad. Dhea + TP dag 5. Sophy: 29 jaar - bezig sinds feb 2009; hypo schildklier; eileiders verwijderd; 4mks; verder geen vruchtbaarheidsproblemen. Nu begonnen aan IVF 1. Armani: 36 jaar. Sinds 2009 bezig, in mmm sinds juli 2011. AMH goed (1.9), 2 keer ICSI in MCK, embryo's top. Nu bezig met ICSI 3 met pipelle, DHEA en TP op dag 5 Marija: bijna 35 jaar. Sinds juli 2007 bezig. Mmm 2008. 5 icsi's, 9 terugplaatsingen en 3 miskramen verder is alle hoop op dhea gevestigd bij icsi no 6! Tauret: 39 jaar (bijna 40). Sinds 2009 bezig voor een tweede kindje. (eerste kindje ook via icsi ontstaan). Inmiddels 5 icsi pogingen verder. Lichte stollingsafwijkingen en een te actief immuunsysteem. Medicatie Sophy: 7 dagen deca, 150 gonal Armani: 7 dagen deca, 300 menopur Marija: 150 menopur en 75 puregon Tauret: 7 dagen deca en 300 menopur. (en ook nog dhea, prednisolon, intrallipid en heparine) afspraken 24 aug Sophy: startgesprek cryopoging 10 sept Chantal85: uitslagen onderzoeken 15.00 Punctie en TP datum Tauret: 19 juli cryo (als ze goed ontdooien) Sophy: rond 20 sept cryo hopelijk Wanneer testen Zwanger en uitgerekende datum Tauret: 9 april[/QUOTE]
Sophy, in sept samen een poging klinkt goed. Mocht ik nu aankomende week ineens meer follikels hebben, dan gaan we er nu voor. Maar ik vermoed dat het sept wordt. Dan kan ik mijn lijf weer een beetje op orde krijgen. Die kilo die ik eraf gestresst hebt, wil ik weer terug, plus nog een extra kilo. Maar ja, dat laatste lukt dus niet. Mijn volgende cyclus is dan weer 14 sept. Waar zou jij op uitkomen?? Dan kunnen we plannen.
Heb je wel eens geprobeerd met extra melkproducten, noten, etc? Dat heeft bij mij uiteindelijk geholpen om aan te komen. Mijn cyclus begint 1 sept als het goed is en de pre-ei is altijd 17/18 dagen dus hmm ik zit het verkeerd in het schema van Chantal te schrijven, dan zou de tp 22/23 sept zijn. Vlak achter elkaar dan maar? Dan "gewoon" samen zwanger.. jij, ik en de rest van de lieve meisjes hier
Dat laatste lijkt me sowieso een zeer goede deal!!! Joh, ik heb al vanalles geprobeerd om aan te komen, maar op 49,7 blijft het al jaren steken. Volle melkproducten, noten, te veel zondigen, enz...niks helpt. Daarom wil ik mijn schildkleirwaardes hebben.
Toch gek.. het klinkt voor veel mensen ideaal maar ik vind het ook alleen lastig.. hopelijk meer licht met je schildklierwaardes! En daarna zwanger.. wij allemaal zwanger.. ik droom nog even door
Hystero weinig last van, beetje ongi gevoel. Toen mijn nichtje van 3 echter besloot om op mn baarmoeder te springen toen ik heeeel ontspannen lag te chillen op het dek vd boot, vond ik dat toch minder prettig! @elpie: mooi gebaar, ik laat bij elke uitgetekende datum een wensballon op. Voelt altijd heel fijn! @ sophie: gesprek zit er aan te komen, spannend hoor! @juul: hoop zo dat het nu jouw beurt mag zijn! @kiesk: je mag met alle liefde een paar kilootjes van mij hebben hoor Hier idd complete radiostilte naar hem toe van mijn kant, hij bestookt me sinds vorige wk donderdag met tientallen smsjes per dag. Gelukkig laat hij me sinds gisteravond met rust. Wel even fijn. Moet heel hard nadenken of ik wel verder wil met iemand die me het huis heeft doorgeslingerd vorige week... Wat niet het enige is trouwens, het gaat al jaren niet lekker, maar je hebt allebei de droom voor een kindje waar je je helemaal op focust en inmiddels een MMM waar je helemaal in wordt meegezogen dat je niet meer bewust stilataat bij de situatie. De verplichte pauze van inmiddels 4 maand op MMM behandelings gebied heeft dit alles wel in gang gezet. Met als een halve emmer in de al volle emmer de gebeurtenissen van vorige week.... Ik weet het allemaal niet meiden. De tijd zal het leren!
Chantal, hier dezelfde vraag als Kiekske... Begrijp jouw man dan eigenlijk niet zo goed. Of helemaal niet. Bedoel, hij heeft je wel tientallen sms'jes gestuurd? Maar heeft ook afstand genomen? En heeft hij je fysiek pijn gedaan? Lieverd, dat is nogal wat... Heb je dit wel met mensen om je heen gedeeld? of kun je dit bespreken met hem? Het klinkt alsof hij zelf ook nog met dingen zit.... Hoop dat jullie eruit komen meis... En misschien dat dit nergens op slaat wat ik nu schrijf, maar het is goed bedoeld.... Maar ben je uit 1985? Bedoel, dan ben je in mijn ogen nog hartstikke jong (ben uit 76) en dan zal het een hele bittere pil als jullie samen zouden beslissen dat er geen toekomst is voor jullie samen, maar dan denk ik ook weer, lieverd, beter dat je daar nu achter komt dan over 10 jaar. Of als er een kleine zou komen. Want als hij je fysieke pijn heeft aan gedaan, is dat iets wat nooit 100% zal verdwijnen.... Het liijkt mij vwb vertrouwen enorm moeilijk. En als jullie wel verder zouden gaan, dan denk ik dat jullie hier met iemand over moeten praten, want dit klinkt best pittig. Wil me echt niet bemoeien met dingen die me niets aan gaan, maar de meisjes op dit forum gaan me aan het hart en jij ook. Veel sterkte meisje! Dit keer extra dikke knuffel voor jou! Xxx
Dit alles zijn idd dingen die door mn hoofd gaan. ik ben nog maar 27. Ik denk niet dat ik hem nog kan vertrouwen. Dat vertrouwen heeft hij al heel vaak beschaamd. 3weken geleden voor t eerst naar relatie therepeut gegaan, op aandringen van mij (of dat, of scheiden was de keuze) want ik wilde er alles aan doen om het te redden. Maar na donderdag weet ik het niet meer. Fam is op de hoogte, zijn ouders ook, daar zit hij nu. Relatietherapeut ging aleen 3weken met vakantie... vraag me alleen af of het nog nut heeft. Fysiek pijn gedaan ja, niet geslagen maar ik wilde weg omdat hij maar bleef schreeuwen en hij liet me niet gaan, elke keer als ik langs m op wilde smeet hij me op de grond, tegen een kast, tegen de deur, bijna vd trap. Hij had mn mobielafgepakt, die heb ik uiteindelijk te pakken gekregen en heb mn beste vriend gebeld die meteen is gekomen. Slechte soap hè? En zoooo offtopic
Lieve Chantal, misschien is dit idd off topic, maar we zijn toch allang naar de clubs verplaatst, dus mogen we ook off topic kletsen . Daarbij, de hele MMM heeft effect op je hele leven en vooral op je relatie, dus in die zin is het ook weer niet off topic.... Wat ik wel opmerkelijk vind is dat jij kennelijk een aantal weken de behoefte had om het huis te ontvluchten en dat hij dat nu niet heeft gedaan.. Wel zwaar alles bij elkaar hoor meis... Alsof de hele medische malle mogen nog niet genoeg is, de verwerking van de miskraam en dan ook dit nog eens erbij... Lukt het je nog een beetje om je op je werk te focussen? Of te genieten van het mooie weer? Denk aan je, sterkte! Knuffel, x
Elpie: wat enorm om te doen/mee te maken. Maar ik denk wel goed om er zo bij stil te staan. Hopelijk helpt het bij de verwerking. Dat je vergeetachtig bent, lijkt me heel erg normaal geef het tijd, knuffel. Chantal: heftig zeg als je nog zo jong bent, zou ik er heel serieus over nadenken of je echt verder met hem wilt. Het is dan wel niet fysiek maar wel emotioneel/mentale onderdrukking en van dat slingeren klinkt nogal fysiek Als je dan samen een kindje hebt, zet dat ook je relatie op spanning. Stel je voor wat dat doet met jou, je evt. kindje en hoe dat is. Dan is het lastiger om uit elkaar te gaan, want je hebt al wel een kindje. Nee, ik heb je niet gezien met je zusje. Voor mij was er iemand met kort bruin haar. Om 15.40 zat ik alweer in mijn auto zoals je het omschrijft waren jullie me vast opgevallen . Armani: Hopelijk komt er wat uit bij dr. Pf, ben benieuwd hoe je het vond. Juulzon: das de rol van advizeur he je schrijft mocht het nu mislukken en als vriendlief dan nog wil , dát zou nou net voor mij een reden zijn om nu juist wel te gaan naar dr. Pf. Houdt wat je hebt, je hebt al zoveel moeite gedaan .. Je kan ook je bloed opsturen dan is het minder belastend. Als je pregnyl spuit kun je niet testen nee Heb je je pols weleens gevoeld? Als je zwanger raakt, wordt de pols krachtiger het is wel subtiel, dus je moet het eigenlijk voelen ook als je niet zwanger bent voor je het verschil kunt voelen. Heb je weleens griepverschijnselen of pijn in je keel/oren of je anders beetje ziekig na een terugplaatsing? Kiekske: september gaat je lukken Succes deze week met het gesprek in Gent. Wanneer ga je? Ga je ook vragen naar bijv. het RIF onderzoek ? daarin zit o.a. trombofilie. Wat had dr. Pf je ook alweer geadviseerd? (sorry ik lijd zelf ook aan een slecht geheugen). Sophy: fijn dat je nichtje nog even blijft zitten. Langer is toch vaak beter. Je gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dat jouw lege handen ook snel gevuld mogen worden. Tauret: hopeljik gaat alles harstikke goed met jou Hier: Geen last gehad van de hystero meer. Beetje bloedverlies, maar was snel over. Ook geen krampen.