Net weer terug. Alles goed: volgende ronde eerst mn bmm en bmhals oprekken onder narcose en een paar dagen later de tp Ze wilde me vooral geen stress bezorgen door het zonder narcose net voor de tp te doen, dus nu deze oplossing, vind ik ook fijn. En vertrouwen dat de tp dan goed gaat, er ligt nog een mooie emmy uit onze icsipoel op me te wachten. Blij weer terug dus! Kiek ik was eigenlijk ook benieuwd of iuid een "echte" optie voor jullie is.. Armani wauw dat klinkt baanbrekend! En nu? Zou je nog een poging wagen? Chan knuffel! En voor de rest ook
Klinkt goed sophy!! Dus volgende ronde je eskimootje!! Wanneer is dat ongeveer? En fijn dat je voor de rest narcose krijgt! Goede dag voor jou dus! Of de optie IUI-D echt een optie is? Jazeker. Mocht DD hetzelfde slechte resultaat laten zien, dan gaan we daar voor. Er zijn weer opties, er is weer hoop...
Ik denk ong 22sept de tp. Voel me meteen weer hoopvoller met een nieuwe kans aan de horizon En jij dus ook Wat fijn dat iui-d echt een optie is, dat je man daarin meewil! Kan me voorstellen dat het er voor jou ook zonniger uitziet zo
Heerlijk hè, als je weer iets hebt om naar uit te kijken...?? 22 sept is het snel! Gelukkig staat hubbie er voor open idd. Hij heeft daar veel minder (zelfs geen) moeite mee dan ik met eiceldonatie. Maar eerst gaan we nog aan de bak met zijn zaadjes en mijn eitjes!
Precies, en dat die dan maar het mooiste resultaat mogen hebben!! Ja echt heerlijk om houvast te hebben
Wat een positief nieuws hier! Fijn dat jullie weer hoop en vertrouwen hebben meiden Sophy met deze uitslag is er voor ons ook weer hoop. Wij hebben volgende maand een intake in DD, kijken wat hun zeggen. En heel misschien naar Turkije...lijkt me erg relaxed
Kiekske: wow...wat een doorbraak ...fijn dat IUI-D een optie is en je man bereid is dit oke te vinden..! Ga je nog aan de slag met dr. Pf's adviezen? Trouwens als je met google "lower FSH" intypt kom je veel resultaten tegen. Ik zag o.a. accupunctuur, tarwegras/chlorella, matige sport 30 min. p.d., en zelfs chlomid (?). Sophy: fijn dat ze in Gent je bm gaan oprekken en onder narcose. Dan is het hopelijk makkelijker voor je. Fijn dat je ook weer "aan de slag" mag . Armani: 't was echt een kleine moeite om mee te denken en graag gedaan. Hopelijk eindigt dit topic in het "zwangere kippen topic"" . Volgens mij hoef je niet zo ver te reizen hoor (Turkije, hoewel die vakantie natuurlijk heerlijk is). Belangrijker is de juiste mix van immuunsupressie... Juulzon: ik had je een PB-tje gestuurd...knuffel. Rest: ook groetjes!
Mama, wat denk je altijd goed mee! Lief hoor! Ik zal eens googlen, maar mijn fsh is juist heel hoog, niet laag. Mijn amh is laag. Zal me er eens in gaan verdiepen... Hoe is het met jou?
Kiekske: als je "lower FSH" intypt, vindt je hoe je je FSH kunt verlagen... Ik weet dat je FSH (te) hoog is. Met mij is het uhl....tsja...ik wil er niet teveel over kwijt op dit openbare forum eigenlijk....
Zou iemand die ervaring heeft met bloedonderzoek in dd mij hierover kunnen pb-en? Hoe afspraak te maken, welke website, verzekering, uitslagbespreking etc.? Denk toch aan verder onderzoek, kan het nog niet afsluiten...
Tuurlijk mama, ik had het verkeerd gelezen... Sorry, mijn hoofd heeft erg veel moeite met concentreren... Wat vervelend dat je jezelf niet goed voelt. Als je het kwijt wil, mag je ook pb-en, mailen... Knuf Juul, je hebt pb.
Hoi Kiekske: geeft nix hoor...heb ik ook vaak last van (concentratieproblemen). dank voor het aanbod, ms doe ik dat nog wel, leef me eerst uit op de koekjes met duo penotti ....mijn gewicht kan het wel gebruiken en mijn emotie ook..
Juul, dikke knuffel voor jou! Weet even niet de juiste woorden te vinden. Ik zal even kijken welke info ik heb mbt de onderzoeken bij dr. Pf. Ik loop sinds vorig jaar december bij hem. Ook zal ik wat handige links doorsturen alwaar veel info te vinden is. Kiekse. naar DD. Hopelijk is daar jouw geluk. Fijn, dat je al zo snel terecht kan. Mama, je mag gerust hier je hart uitstorten, meis. Dikke knuffel! even een vraagje: wie heeft er toevallig wat meer info of kennis mbt een verhoogde factor viii afwijking icm zwangerschap? Tijdens de onderzoeken in gent, bleek dat ik een licht verhoogde afwijking had mbt factor VIII (bloedstolling). Hierdoor kreeg ik asperine en fraxiparinevoorgeschreven tijdenss een behandeling. Via gent vernam ik nu dat ik dit tot 12 weken zwangerschap moet gebruiken en dan moet stoppen. Dit omdat ik maar een lichte afwijking had. Maar stoppen met 12 weken voelt absoluut niet goed! Ook via Alan Beer las ik dat zelfs een kleine afwijking op het gebied van bloedstolling al teveel is mbt ivf en zwangerschap. Dit ivm doorbloeding placenta en verhoogde kans op een miskraam / vroeggeboorte. Hij raad aan om het tot 34 weken te gaan gebruiken. Nu heb ik over 2 weken toch nog een afspraak in Gent gemaakt en wil dit onderwerp gaan bespreken. Mijn ervaring is dat als je daar met onderbouwde info komt, de prof vaak mee wilt denken en dat zij dan hopelijk mij toch langer fraxiparine gaan voorschrijven. Fraxiparine is namelijk in geen enkel opzicht schadelijk voor de baby. Vandaar dat ik gewoon geen risico wil nemen en dit langer wil gaan gebruiken. Nu heb ik al wat zitten googlen, maar ik lees te vaak dat er nog erg weinig bekend is over een verhoofde factor VIII icm ivf zwangerschap. Heeft iemand hier tips of info over dit onderwerp? Zit er ook aan te denken om desnoods Serum te Anthene te gaan mailen met deze vraag. Desnoods iemand tips waar ik wel de info kan vinden?
Tauret, ik zou je vraag bij allemaal uitzetten: de prof, Serum en dr Pfeiffer / DD... Als het zo is, moet je het toch slikken... Zie je pbtje heel graag tegemoet! Liefs
juul, ik zal je morgen even een uitgebreide pb sturen. Ik kan je eventueel ook mijn formulieren van dr. pf sturen. Dan kan je zien waar op allemaal gecontroleerd is.
Tauret: licht verhoogde factor factor VIII ...ik zou zelfs doorspuiten tot 2 dagen voor de bevalling. Dat zie ik eigenlijk alle vrouwen op het engelstalig forum doen die heparine spuiten. En ja, je gevoel is goed...ABSOLUUT niet afbouwen. Volgens mij is FVIII samen met bijv. een verhoogd TNF, en dat in combinatie met een verhoogde waarde voor trombofilie risicovol....dit staat op pag. 2538 er staat "many acquired variables, above all acute phase reaction, may increase FVIII:C levels are to be considered a risk factor for venous thromboembolism. In order to avoid inflammatory response as a confounding factor....". Er staat dus als er kans is op ontstekingsreacties in het lichaam (waarvan TNF en NK cellen voorbeelden van zijn) dan is de kans op invloed op FVIII groot. Elevated plasma levels of factor VIII in women with early recurrent miscarriage - Marietta - 2003 - Journal of Thrombosis and Haemostasis - Wiley Online Library Zoek eens op google met factor VIII pre eclampsia of intra uterine growth restriction. Factor VIII complex in normal pregnancy... [Br J Obstet Gynaecol. 1981] - PubMed - NCBI The factor VIII ratio in no... [Eur J Obstet Gynecol Reprod Biol. 1983] - PubMed - NCBI succes bij de prof!