Dat is vroeg!!! Wij vragen zelf ook altijd naar later, zodat het niet teveel hotel wordt idd... Want dat tikt flink door!
Net nog maar een mail gestuurd of het eventueel later kan. Is wel een goede les voor de volgende keer, heb ook geen idee hoe het zit met files die kant op. Even googlen
wij zijn er ook al de avond van tevoren. En blijven daarna missch nog een dagje, dat weten we niet zeker. Ik ben ook verzekerd bij (avero) achmea
Chantal: jij zit dus de 27e in het holiday inn??? Dan zien we elkaar en hebben we geen idee wie de ander is!!! Hahahaha!!! Armani: ik weet niet hoe jij naar Gent rijd, maar voor ons is het in de ochtend echt een verschrikking. We kunnen bij Breda de grens over en dan hebben we de hele ring Antwerpen file, of via Eindhoven/ Eersel en dan hebben we een klein stuk ring file. Maar ik ga het niet eens meer proberen. Zit dan zo in de stress, kom ik helemaal opgefokt aan in Gent!! Werkt niet zo goed voor mij, ben graag ergens op tijd. Dat je dan in Gent zelf weer een half uur moet wachten...tsja... daar durf ik toch niet iedere keer op te rekenen. Chantal: nog iets om rekening mee te houden: je moet soms lang wachten! Maar ze hebben daarnaast ook alle tijd voor jou. Is iig mijn ervaring.
Kiekske; wij gaan via Zeeuws Vlaanderen de grens over, dus kunnen de ring Antwerpen gelukkig vermijden. Even afwachten of het eventueel later kan. Ik begrijp dat het voor jullie echt niet anders kan.
Ben benieuwd of ze het nog kunnen verzetten Armani! Na Antwerpen is de weg naar Gent altijd vrij rustig. Nog genoeg verkeer, maar niet te vergelijken met de ring. Kom je langs een ander druk punt? Anders is het goed te doen!
Voor zover ik weet komen we niet een heel druk punt tegen, normaal rijd ik daar nooit maar de vorige keren was het heel rustig op de weg. We zien wel. Belangrijkste is dat alles goed gaat!
Armani: nou, ik heb ook antwoord gehad, maar ook weer niet zeg maar Ze heeft de mail naar iemand anders doorgezet, zodat die kan antwoorden en als deze poging niet lukt, mag ik me bij haar melden voor een afspraak. Ik dachts dat ze altijd met een heel team overleggen en dat het niet uitmaakt bij wie je zit...
Kiekske; in principe heb je je antwoord al mbt de dag 21, heb nog wat zitten lezen en dag 21 wordt altijd gedaan als je icsi in je eigen cyclus doet. Ga jij trouwens ook AH doen? Ik las dat dat niet kan bij een TP op dag 5 omdat de schil op dag 5 al heel dun is; Als het embryo dag 5 haalt kunnen ze al zien hoe de schil eruit ziet. Bij een dag 3 embryo niet is mij verteld, dan weten ze nog niet wat dit embryo gaat doen. Hatching op een dag 5 embryo kan meer beschadigen en in Gent zeggen ze dat ze weten als ze een bepaald beeld zien van het embryo dat deze er uit komt. Zij zullen het beslist wel weten. Wat AA zegt kan inderdaad ook in Gent, hebben ze ons ook voorgesteld om eventueel te doen, vooral als het risico erg aanwezig was dat er op dag 5 niets meer zou zijn, gelukkig was dit niet zo. Op dag 3 hatching en terug in de stoof wordt niet gedaan in Gent, zij kiezen dan voor de "natuurlijke" weg en groei van de embryo. Wat zij bedoelt met het voorstel is; AH bij een dag 3 TP en daarna een tp op dag 5. Nou dat is weer stof om over na te denken!
Hè, dus een TP op dag 3 en dag 5?? Begrijp ik dat nou goed? AH kan idd niet bij een dag 5, dat wist ik al. Mocht ik toch voor een dag 3 gaan, dan wil ik het wel.
kieske idd! Dan zitten we tegelijk in het hotel. Ik ben die kleine donkerblonde met krullen en mn man is die lange vent met donker haar haha. Ik kom echt net tot zn schouders zeg maar @ vergoeding: wat ik heb gehoord door de telefoon is dat we het NL tarief van IVF vergoed krijgen en de OZ wel volledig, omdat ze een contract hebben. Ben jij ook bij avero achmea of zilveren kruis?
Chantal: ik ben dat kleine sprietje met een heel vrolijk bloemenkoffertje! Haha! Wel leuk als we elkaar zien.
hai, ik zat net te kijken op booking.com maar hij is alleen goedkoper zonder ontbijt, met ontbijt issie duurder...
Hoi, Op mijn blogje verslag van vandaag. Wij gaan de volgende keer hoe dan ook voor een dag 5 TP. MOCHT er een embryo dat halen, wat ik me ten zeerste afvraag... Ze doen NIET aan een TP op dag 3 én dag 5!!! Helaas, leek mij ook een ideale tussenoplossing . Maar dat doen ze niet. Op dag 5 mag - en hoeft - er oo geen AH plaats te vinden, want dan is het schilletje echt al heel dun, google maar eens op afbeeldingen, dan zie je dat ook. Bij ons gaan ze dag 5TP doen, om uit te sluiten of het aan de embryo (eicel)kwaliteit ligt dat het nog niet gelukt is. En ik zie dat met vrees tegemoet, want als dat idd zo is, dan is het enig alternatief eiceldonatie... En dat wil mijn vriend ECHT NIET. Dus als we nu geen dag 5 emmy's hebben, zal het einde oefening zijn. En da's knap confronterend. Slik. Overigens, wij rijden altijd op en neer. Vriendlief heeft leaseauto en rijdt dan. Scheelt in de kosten. Dus altijd heeeel vroeg weg... We trekken er - files ingecalculeerd - meestal 3u voor uit. Ring Antwerpen is idd vaak wel file / vertraging en het wegdek is best slecht. Succes allemaal!!! xxx
Juul: dat is dus precies mijn angst mbt de dag 5 tp. Ook bij ons kan het hierna al einde oefening zijn. Doodeng... Ga zo even je uitgebreide verslag lezen! Chantal: je moet niet naar expo, maar naar express!! Anders zit je niet naast het zkh, maar midden in Gent.