Hahaha! dus ik moet uitkijken naar maat 40, cup 75 G en blond haar?? Moet lukken! Als je tenminste in het goede hotel terecht komt Fijne vakantie!!!!!!!!
Juulzon; wat wordt het dan weer spannend voor jou. Weet je al wanneer jullie weer gaan beginnen? Kiekske; krijg jij een verdoving met de pipelle?
Armani: tsja, die verdoving. Had er zo om gevraagd en nu doen ze moeilijk. Als er een klemmetje aan te pas moet komen, kan ik wel verdoving krijgen, maar ze geven aan dat het pijnloos is... Ik mag wel pijnstillers van tevoren innemen. Dus ga denk ik voor 2 aleve feminaxjes + paracetamol. Jammer dat valium niet zo te krijgen is, doet wonderen bij mij (ooit gehad voor een operatie ivm zetten infuus). Even nav jouw laatste stukje: wat bedoelde je precies met 'dit doen ze wel in gent', want ik haalde het er niet echt uit
Kiekske; Ik had gelezen bij ivf moeders dat ze in Gent bij iemand hadden voorgesteld op 2 TP's te doen. 1 met AH op dag 3 en 1 op dag 5. Maar nu lees ik bij Juulzon dat ze dat dus niet doen...af en toe snap er ik er niets meer van
Dat heb ik dus ook! Manlief stelde dat dus ook voor, ik verklaarde hem eerst voor gek. Juul reageerde idd toen al dat ze dat niet doen. Toen kwam jij met dit verhaal en dus snapte ik het even niet meer. Maar ben niet de enige dus... Maaarr.... eigenwijs als ik ben, ga ik dat natuurlijk nog wel even lekker onbenullig vragen aan Dr. de S. Want daar zit ik de 28e. En vervolgens vraag ik het later ook nog een keer aan Dr. P. Want zo ben ik dan ook wel weer
Haha gewoon vragen hoor meid, je weet maar nooit! Met al die verschillende verhalen en adviezen heb je 50% kans.... zou wel grappig zijn als ze tegen jou zeggen dat het kan en tegen mij dat het niet kan
Jij gaat het ook vragen? Dan ben ik idd wel heeeeeeeeel erg benieuwd!!! (net op je gereageerd in DHEA)
Sorry staat op Freya; onder het kopje IVF en dan Assisted hatching of embryoscope in Düsseldorf(nee ik zit echt niet veel op internet )
Thanks! Gevonden, gekopieerd en geplakt... Ik zal er eens achteraan gaan deze maand! Ben zeer benieuwd nu...
Zat net naar de lezing over fertiliteit te kijken op Isala en dit is de mening van een nederlandse arts over België: Ik heb in Nederland de ervaring dat alles via een standaard protocol gaat. Mijn ervaring in België is echter dat ze meer situatiegericht handelen. In België is het meer 'u vraagt, wij draaien, maar u betaalt'. In Nederland proberen we alleen zinvolle onderzoeken te doen die ook werkelijk bewezen hebben iets toe te voegen. Dus meiden, in Gent draait alles om geld!! Niet om ons zwanger te krijgen. Uitkijken dus...
Oh oke dus als er iemand zwanger wordt in Gent is het alleen toeval, maar geen prioriteit. Jeetje...dat ze dan zo veel moeite doen he! Ook raar.
Ja, die hele afdeling ARG is gewoon puur voor het geld opgezet. Niet omdat er zoveel mensen een probleem hebben. En ze doen net of ze meer kennis en kunde hebben, maar dat is dus allemaal gewoon nep. Zo laten ze ons onze portemonnee open trekken. Voel me zooooooooooo opgelicht nu...
Ik ga meteen een mail sturen naar het programma; opgelicht! Zijn ze daar helemaal betoeterd! Oh ja en even bellen met Bram Mosgofiets, hij wil me vast bijstaan in de langslepende rechtszaak die ik natuurlijk ga aanspannen :x
ik denk dat ik dan heel de ARG afdeling opkoop! Tja geld maakt geld he. En dan hoeft niemand meer te betalen...(of draaf ik nu heel erg door)
Als het gratis is, is het natuuuuuuuutlijk helemaal goed!!! Want in Nederland zijn ze goedkoper en dus beter. Dus gratis is dan het best!!! Opkopen die boel!!!!