1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat schrijven jullie veel! Kan het niet bijhouden haha
    Kiekske; je vragenlijst is goed! Geen idee qua aanvullingen, mocht er nog iets te binnen schieten, vul ik hem aan.
    Het vitamine lijstje is toch ook compleet, het enige wat ik nog slik is tarwekiem olie. Ik eet bijna geen rauwkost en weinig suiker.
    Wat bedoel je met; LF verlengen?

juulzon; op dit moment heb ik er vrede mee dat dit onze laatste poging wordt, het voelt goed omdat we al zo lang het gevoel hebben dat ons leven niet meer van ons is. het beheerst alles! Maarrrrr dat is op dit moment! Geen idee hoe het straks is ;)

Enne Gaultier? Die had ik nog niet bedacht! Wow wat een goede ideeën hebben jullie! Armani heb ik gewoon uit mn mouw geschud haha, ik dacht het moet een nick zijn die niemand herkent. Dussss

Oh ja Kiek we gaan elkaar idd niet zien, enne we zouden elkaar toch niet herkennen tenzij ik een Armani outfit aan zou trekken haha

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hé Ukkie, wat lief!

Hoe is het met jou??? Hoe staat het ervoor??

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Haha, maar dan herken ik je nog niet hoor Armani. Het enige merk dat ik op uiterlijk herken is Desigual. Bij de rest moet ik toch echt het logo van dichtbij zien. Ik ben absoluut niet merkbewust.

Mijn LF verlengen: Bij poging 1 was ik 9 dagen na de TP al ongesteld. Het leek wel of er helemaal niks was gebeurd die cyclus.
    Op dag 3 van de cyclus gestart met spuiten en gewoon op dag 26, zoals altijd, ongesteld geworden. Dat was dus veel te snel. En dat met spuiten, punctie en TP erin. Wel een zeer snelle poging, had toen op dag 12 al de punctie :$ Ben benieuwd of dat nu ook weer zo zal zijn.

4. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een Armani spandoek dan? ;)

Over de TP op dag 5 vond ik nog iets op vrouwenkliniek.be (weet niet of ik hier de url mag kopiëren) Daar staat dat ze het alleen doen bij meer dan 9 bevruchtingen, nou dat ga ik niet halen denk ik....

Over de TP van 3 embryo's had ik gelezen op de site van het UZ (via google; tp van 3 embryo's)

Gaan jullie trouwens de utro gebruiken of pregnyl tijdens de wweken?
    Had gevraagd of ik pregnyl mag spuiten, ze was er niet enthousiast over maar ik mocht het zelf weten. het risico voor overstimulatie is dan natuurlijk voor mij. Weet nog niet wat ik ga doen. Pffff keuzes keuzes

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Een spanddoek zal wel leuk zijn ! Doe ik een Kiekske-kroontje op :D

Dat van die dag 5 tp doen ze in Gent eigenlijk pas vanaf 10 eicellen. Die ga ik ook nooit redden. Maaaaaar... in onze situatie is het eigenlijk noodzakelijk om te weten of de embryo's dag 5 kunnen redden. Als dat niet zo is, houdt het eigenlijk al op. Vandaar dat ze het adviseren.

In de wweken gebruik ik iig utro en ik moet deze ronde extra pregnyl zetten. Wanneer weet ik nog niet precies. Ergens na de tp volgens mij, maar de dag is nog niet besproken.

6. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk een kroontje! haha zullen ze wel raar kijken als je dan de afdeling op komt!

Heb je zelf gevraagd of je pregnyl mag spuiten of hebben ze dat geadviseerd? En is dat dan eenmalig of meerdere keren? En ben je dan niet bang voor overstimulatie? Zit nog zo in twijfel...

Toch is de prof zelf gekomen met die TP op dag 5, ongeacht het aantal embryo's. Ga denk ik maar af op haar advies tegen die tijd want ik kom er toch niet zelf uit. Wisten we maar wat de gouden tip was....

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Nee, jou kijken ze niet raar aan met je spanddoek :D

Ook hier zijn ze zelf gekomen met de dag 5, dus ook ik zal het advies maar opvolgen. Denk ik...ENG!!!

De pregnyl is het voorstel van Dr P geweest (weten jullie haar voornaam?? Past zo niet bij haar!!! N.athalie), omdat ik dus te snel ongesteld word. Voor overstimulatie ben ik niet bang, waar moet dat vandaan komen??

8. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spandoeken zijn in gent heel normaal hoor....loopt iedereen mee :D

ik ken dokter P niet....
    Ben zelf ook niet bang hoor voor overstimulatie, vorige keer 9 eicellen.
    Maar ze zijn er voorzichtig mee, laatst had iemand met heel weinig eicellen toch overstimulatie en heeft toen heel lang in het ziekenhuis gelegen (volgens de prof) Zal eens vragen of ze een grens trekken; >x aantal eicellen utro of pregnyl

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik moet toch echt mijn oogkleppen een keer afzetten, want ik mis die spanddoeken toch iedere keer :p

Bij mij staat de pregnyl vraag op mijn lijstje, dus ik stel hem ook gewoon nog eens aan de prof.

Even nog over de deca vs cetrotide Juul: start jij in spontane cyclus of met pil?

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Nu hebben jullie weer heeeel veel gekletst :)
    Jammer dat we niet precies tegelijk starten, hadden we kunnen carpoolen :)

Oh ja, als je cetrotide wil gebruiken, hebben ze dat liever in combi met een natuurlijke cyclus.
    I heb zelf ook aangegeven liever geen pil te slikken en een natuurlijke aan te houden. Maar dat puur gevoelsmatig omdat ik die ene kleine ieniemienie kans in de maand gewoon wil benutten. Nou ja, die ene maand voor we aan de laatste poging gaan beginnen dan :). Want bij ons staat Dat benodigde Samenzijn ook op een zeer laag pitje. Merk (gelukkig) dat ik niet de enige ben wat dat betreft, weet dat op het poffertjes topic er ook meer meiden zijn met een low activity rate, om het maar even zo te benoemen... Komt vast door de hele mmm...

Dat van die Pregnyl ben ik ook wel benieuwd naar. Ook naar wat nu het verschillende effect is tov Utrogestan.

Ook bij mij heeft ze hetzelfde verhaal verteld van de dag 5 emmy's. Bij ons zei ze toen specifiek, als we meer dan 5 emmy's zouden hebben, dan zouden we voor een dag 5 doorgroei gaan. Maarja, we hadden er de vorige keer slechts 3... Dus werd het - omdat we heel graag de TP door de prof zelf wilde, een dag 2 terugplaatsing. Die dag hebben we haar toen gevraagd of we er dan ook niet op dag 5 een getpt konden krijgen, maar dat kon toen dus niet. Achteraf bleek deze dus niet snel genoeg te delen... (was 12 cellig op dag 5 en had dus 32cellig moeten zijn).

Dus nu gaan ze NET ALS BIJ JULLIE voor een dag 5 tp. Precies hetzelfde verhaal.

Hoe oud zijn jullie nu?
    En wanneer beginnen jullie dan met spuiten voor de de volgende ronde? Naar mijn idee zouden we redelijk gelijk op moeten gaan... of jullie iets eerder?

Ik verwacht eigenlijk ieder moment mijn menstruatie, al heb ik geen idee wanneer mij ei is geweest. Vorige week maandag, 11 juni, zat ik op dag 22 van mijn cyclus, was mijn BMS slechts 4mm en bleek uit de bloedwaarden dat ik een eisprong had gehad. Heb 'm niet gevonden met Claire's Blauwe Smileys testen. Maar goed, enige voordeel zal dan zijn dat eeeeh, ik kennelijk een langere luteale fase heb ofzo?! Is bij normaalgesproken ook maar rond de 10-12 dagen max. Soms al 9 dagen na de smiley.
    Maar goed, uitgaande van een cyclus van 35 dagen, zal ik echt pas EIND juli starten met spuiten. Misschien zelfs pas begin augustus. Hoop dus dat ik zsm ongesteld wordt, deste eerder begint mijn laaste-niet-spuit-cyclus....

We'll see...

Oh ja, nog wat namen:
    Prada, Mosschino, Versace, La Martina, Lacoste, Hermes, Cacharel, Loulou, Vuitton
    Voor een tweeling: Dolce en Gabbana

PS Kiekske, jij geeft niet om merken? Ik vind het fan-tas-tisch. Liefs paars, met glitters en nep uit Thailand mag ook. Ook houd ik van leren rokjes en hoge laarzen. En ook Chanel-mantelpakjes vind ik hé-lé-máál het einde. Alleen panty's aantrekken gaat lastig met mijn Acryl-nagels. Draag ook het liefs van die oorbellen met logo en uiteraard ook al mijn ondergoed en mijn nachtkleding moet van logo voorzien zijn. In huis ook de gordijnen, de vaatdoeken en de theedoeken. En mijn telefoonhoesje. Het is dat ik geen hondje heb, anders had ik daar ook zo leuk kleertjes voor kunnen kopen. En dan had ik hem Burberry genoemd, zó leuk!

;)

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dus mij herken je ook zo in Gent hoor!

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahahaha!!! Juul, dat zal wel te herkennen zijn. Zeker die oorbellen en naaldhakken van je! En je logo-onderbroeken die boven je leren rokje uitkomt. Moet goedkomen!

Hoe oud ik ben? 30, in september 31.
    En beginnen met spuiten... ik vermoed 6 juli. Ik moet de 4e volgens mijn 26 dagen cyclus ongesteld worden. Maar wie weet is het nu net iets later ofzo. Maar hou het op begin juli.

Het-niet-aanwezige-seks-leven herken ik echt bij veel mmm meiden. Geen seks meer voor een baby is gewoon helemaal geen seks meer. En er wordt al zoveel aan je lijf gefrunikt ed, voor mij hoeft het extra gefrunnik dan niet. Maar mannetje had van de week geluk, ik had zowaar een keer zin! Ik zal proberen het knopje eens om te zetten van 'seks om baby te maken' naar 'seks voor de lol'. Moet alleen het knopje nog vinden ;)

13. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekske, dat knopje zit gewoon op de afstandsbediening hoor!
    Tjonge die Belgen zullen wel denken; wat een rare vrouwen in nederland, de een komt met een spandoek, de ander loopt met een kroon op d'r hoofd en dan komt er een met een Chanel leren rokje, naaldhakken, een tijgerlegging (?) en stiletto's. Hmmm dan denk ik toch dat mijn spandoek nog het meest normaal is :D

juulzon een hondje is toch niet nodig, je hebt toch een man/vriend? Kan ook heeeel goed met een Burbery pakje hoor!

ik verwacht mijn ongi rond 5 juli, derde week juli zal dan de punctie zijn.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Als je dat knopje gevonden hebt, laat me even weten waar het zit ;).

Ja, en mijn gouden sieraden erbij, je herkent me zeker. En zal mijn favoriete tijgertanktopje aan doen met mijn zebrapumps. Mijn blonde haar draag ik het liefst getoupeerd in een soort van Jaren '80 / '90 kuif, of Amerikaans gefohnd, ook leuk.
    (hoop niet dat ik iemand beledig :) ).

Maar ben erg benieuwd naar hoe het jullie gaat. Kanstechnisch gezien zou 1 van toch zwanger moeten raken deze zomer... Toch?

Vind eigenlijk dat we alle3 zwanger moeten raken deze zomer....Sorry Ukkiei 27, ben het niet met eens vwb de voorkeur voor Kiekske ;) .

xxx

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb de afstandsbediening even onderzocht, maar ik ben bang dat ik een ander merk dan jij hebt Armani!

Oh, ik denk in plaatjes en zit nu met een big smile achter mijn computertje... :D

Oeeehhh, zal er iemand van ons (we hebben Chantal natuurlijk ook) echt zwanger raken deze zomer??? OOOOHHHHH!!!!! Spannend!!!!
    Kunnen we niet allemaal tegelijk? En dan houden we een reünie in onze aangeven pakjes en met dikke buiken!!! In de wachtkamer van Gent!!! Samen met Dr P, Dr de S en onze vrolijke punctieman met zijn vissenmutje. Ik zie het helemaal gebeuren :p

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jaaaah, Chantal natuurlijk ook!!!

Lijkt me een leuk gezelschap ;).
    Als dat eens zou gebeuren....

Tja....

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Dromen mag...

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nounou Juulzon toevallig ben ik erg blij met mijn blonde getoupeerde kapsel met Amerikaanse kuif...kost me elke ochtend weer veel moeite om hem overeind te krijgen (hihi klinkt best gek)

gek dat jullie dat knopje niet hebben, die met die 2 liggende poppetjes en ehhhh bepaalde houding :D Heb hem van mijn man gekregen. Of zou het nep zijn??? ga nu wel twijfelen hoor.

Maarrrr meiden we hebben toch een afspraak over onze zwangerschap straks?! Niks zou wat zijn, het is gewoon zo! Dusss

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

We hadden idd al een deal, maar dat was een 'dhea-topic-deal'. Nu ook een gent-deal!! Moet helemaal goedkomen nu!

Uhm Armani...slecht nieuws... ik denk dat je er ingeluisd bent door je man. Ik heb hier echt niet zo'n knopje en na rondvragen bleek dat niemand er één op zijn afstandsbediening heeft... Sorry dat ik je dit moet vertellen...

20. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou een dubbele deal dan, moet helemaal goed komen!

Heeft echt serieus niemand zo'n knopje??? Hmm vond het wel vreemd dat het plaatje een beetje los zit...alsof ik het er zo af kon trekken.
    Misschien moet ik het stiekem vervangen door....een plaatje van 2 poppetjes die liggen te snurken? Dan kan ik zeggen; oh kijk vandaag is het - lekker- slapen -avond.

Deel Deze Pagina