MamavanH:Ik weet niet wat er speelt maar ik wens je heel veel sterkte met wat er gaande is. Ook wil ik je bedanken voor alle tijd die je in iedereen steekt. Met al jouw inzichten, kennis en uitzoekwerk help je ons allemaal. Nogmaals veel sterkte en ik hoop je snel weer te kunnen volgen.
Mama, ik sluit mij aan bij Gabrie: Heel veel sterkte! Dikke knuffel. Ik weet uiteraard niet wat er speelt, maar ik hoop intens dat er snel weer goede tijden gaan aankomen voor jou! Nogmaals dank voor al je kennis , inzichten en hulp! Als er iets is wat wij voor je kunnen doen: let us know!
Lieve Mama, Ook ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Heel veel sterkte met wat er bij je speelt... Liefs...
MamavanH, hopelijk is het nieuws dat je gekregen hebt niet te erg! Idd merci voor al je inzichten en bijdrages hier, en als je even aanvoelt dat het teveel wordt, neem dan even afstand. Je moet aan jezelf denken!
mamavanh, ik vind het zo naar dat je een rotbericht hebt gehad , niet jij . Wat het ook is, ik wens je er heel veel sterkte mee. Bedankt voor alle hulp hier, je hebt ons altijd zo goed geholpen. En hopelijk mag je toch nog ooit een tweede wondertje verwelkomen....
Dag lieve meiden, dankjewel. Ik ga met een warm gevoel even afstand nemen. Blijf julile een beetje volgen maar focus nu even alleen op mezelf, mijn meisje en man. Gister met haar een erg leuke kinderverjaardag gevierd , wat fijn is om even m'n eigen problemen qua gezondheid te vergeten. Die meiden hadden het zo leuk gehad. Vandaag medicijnen opgehaald om te starten en kijken of er verbetering is aan te brengen. Ben nu weer errug moe vandaag. Het voelt steeds alsof ik zó dichtbij een blijvende zwangerschap was/ben en dan komt er weer iets nieuws of extra's tussendoor fietsen waardoor ik weer 10 stappen achteruit gezet wordt. Het is echt om van te balen. Hopelijk voor jullie allemaal binnenkort goed nieuws. Mocht je vragen hebben voel vrij om ze te stellen hoor. Soms is het ook lekker om even niet met m'n eigen gedoe bezig te zijn. Voor butterfly stars: als je regelmatig infecties hebt, doel je dan op schimmelinfecties? Start in ieder geval niet met een TP als je er een hebt. En neem probiotica bijv. VSL#3 (is goed bij immuunproblemen). Dat voorkomt in ieder geval schimmelinfecties (althans zou goed helpen). Verder heb ik ook een creme die heet "kolorex intimate" die werkt heel goed. En je hebt er ook tabletten van. Maar bij zw.schapswens en een poging zou ik eerder voor probiotica gaan.
roode roos dot com Kolorex: https://www.derooderoos.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=kolorex VSL#3 VSL#3 Bestellen schimmelinfecties zorgen voor verhoging van NK cellen in je bloed om de infectie te bestrijden.
Op advies van Mamavanh heb ik een aanvullende bloedtest laten doen waaronder anti-TPO. Gisteren kreeg ik de uitslag en tot mijn schrik was de uitslag; 11180 terwijl het minder als 60 moet zijn. Hierbij ben ik dus ook een schildklier patient. Ik ben nog erg aan het zoeken naar informatie en het juiste protocol maar het ziet ernaar uit dat ik thyrax moet gaan gebruiken. Ik vind het zo jammer dat dit geen standaard onderzoek is bij het uitblijven van een zwangerschap. De ICSI's die ik gedaan heb waren gewoon gedoemd om te mislukken. Mamavanh; bedankt voor alle moeite die je nog steeds doet, zonder jou was ik hier nooit achter gekomen. Je bent een schat. Zijn er nog meer dames die een zeer hoge anti TPO waarde hebben?
Ik heb er toen heel veel over opgezocht, omdat ik ook een te trage schildklier had. Bij mij zijn die antistoffen ook al meermaals getest , maar bij mij waren ze steeds minder als 26 Ik heb er destijds wel heeeeeeeeel veel over opgezocht en wat ik zeker weet is dat selenium kan helpen. Selenomethionine, heel veel vrouwen nemen ze ook tijdens zwangerschap en zelfs schildkliermedicatie tegen miskramen, zelfs als je schildklier nu goed werkt.
Elpie; bedankt voor je info, ik had zelf idd ook gehoord dat Selenium goed is dus meteen besteld bij Solgar. Op advies van Serum zal ik maandag al beginnen met 5 mg prednison en tijdens de behandeling 15 mg en 25 mcg Thyrax. Is bij jou de TSH en Ft4 wel goed?
Even een tip voor Elpie (en voor de anderen die het eventueel interessant vinden): Ik heb zojuist metafolin en vitamine D3 van Solgar besteld op iherb.com Relatief goedkoop en gratis shipping naar Europa. En Solgar heeft capsules met hogere dosering vit D, die in Nederland normaal gesproken niet geleverd mogen worden (en dus ook nergens te krijgen zijn).
de vitamine D heb ik al van Solgar, bestel ik op vitaminestore Moet eens kijken naar die metafolin dan, want heb dat op amazon besteld en nog steeds niet ontvangen gelukkig had ik ook een bestelling gedaan van dr Best, actief folaat, in de vorm van quatrefolid, en dat is wel aangekomen maar dat is maar 400 mcg, neem daar nu 3 tabletjes van en in de omnibionta pronatal zit ook nog eens 400 mcg metafolin. Neem ook de methylcobalamine al, 1000 mcg, de P5P krijg ik nog niet zo gemakkelijk vast. Is via US en is een hele gedoe met douane en zo
Brix, deze neem ik nu Doctor's Best, Best Fully Active Folate Featuring Quatrefolic, 400 mcg, 90 Veggie Caps - iHerb.com zouden die ook goed zijn? En ik zit dus nu op 3 van die = 1200 + 400 uit de omnibionta dus is al 1600 mcg foliumzuur in de actieve vorm. Is zo moeilijk om te vinden hoeveel je juist moet nemen Ik weet wel dat in de Neevo, die in Amerika wordt voorgeschreven voor mthfr, 1000 mcg folaat zit en 1000 mcg methylcobalamine, dus probeer me daar wat aan te spiegelen
Ik had trouwens een mail gestuurd, en shipment vanuit US neemt dus 20 tot 30 business days in beslag. Heb dat nu al meer dan twee weken geleden besteld, methylfolate van LifeExtension.
Mijn schildklier werkt afwisselend, eerst te traag maar tijdens de zwangerschap opeens veel te traag. Weten niet goed waarom De mthfr die bij mij nu gevonden is kan dus wel ook mijn schildklierproblemen verklaren, heb al nucleaire scans gehad, echo's, testen op antistoffen ... allemaal normaal. Maar bij homozygotie mthfr zouden ook lage progesteron, schildklierproblemen ... kenmerkend zijn
bedoel je de dosering van vit D dan die van 1000. Ik neem er daar nu ook al 4 van per dag. Ik heb me dus echt een pillendoosje moeten aanschaffen he Ik neem nu dus al L-thyroxine, methylfolaat, methylcobalamine, asaflow, omnibionta pronatal, omega 3 700 van Solgar en dus 4000 eenheden vit D
iemand trouwens al eens gehoord van nattokinase (blijkbaar iets natuurlijks) ipv clexane en asaflow ?