Nee denk je? Leek me wel handig want ze passen niet in mijn koffer, zijn van die lieslaarzen weet je. Ik kan ze niet vouwen OF anders als handbagage?
Wauw een tp van 4 mogelijk.. datvind ik persoonlijk wel heel veel. Maar goed..eerst maar lekker doorbroeden op je eitjes. Waren dat je tijgerlaarzen? En Kiekske jij gaat in je rode lakpakje toch Ik hoop eind volgende week te beginnen of begin van de week erop..en sluit me graag aan bij de deal iedereen toch Dag serieus gent topic.. hallo gekke meiden
Ooohh, je gaat voor de lieslaarzen! Ik dacht die tot je knie... Ik zat nog te twijfelen tussen rood en zwart. Weet niet wat Dr S het mooist vindt. Zal hem eens mailen... Wat wordt het bij jou Sophy? Wanneer weet je wanneer je mag beginnen? Sta er van te kijken dat jij aan de pil moet in Gent... Maarre... ik kan wel een nieuw topic aanmaken: Het-super-sexy-punctie-meiden-topic
Hahahaha Kiek.. lijkt me leuk. Ik doe de punctie onder narcose.. hoe zou ik me dan het best kunnen kleden? Ik moet al de steunkousen.. misschien kan ik die nog pimpen.. of iets met kantjes erboven Ik heb maandag een afspraak bij de prof en ik weet dat ze me al aangemeld hebben voor poging 2. De pil.. ja standaard he.. ik ben maar gewoon begonnen.. lekker lang protocol.
Ik ga nu ook onder narcose, is in DD normaal. Steunkousen??? Die kan je vast leuk pimpen... Ik heb in Gent maar 1 keer de pil gehad, verder altijd start in spontane cyclus. Is ook beter voor de low responders heb ik begrepen. Dr S wil ook geen pil, was ik wel erg blij mee!
Ik ben een goede responder dus pil verplicht en steunkousen tegen trombose van de narcose ook verplicht bij gynaecologische ingrepen. Echt supersexy dus als ik daar nou tijgerstrepen op maak? Of mss de laarzen van Armani lenen voor eroverheen?
Of zebramotiefje en luipaard is nu ook helemaal in ofcourse. Ik wist dat niet van die steunkousen...Moet ik dat dan ook? Sta er wel van te kijken iig...
Kiek, sophy en Armani: ik duim mee! Ik vind dit geklets wel gezellig...kan merken dat jullie weer ergens naar toe leven En Kiek wat een mooi resultaat 6 zijn het er he? hopelijk mooie kwaliteit, fijn dat je bent overgestapt en dat ze in DD wel weten hoe je met laag AMH tot een resultaat moet komen . We wachten gewooon op goed nieuws. Armani: 4 is wel veel maarrreee anders leen je de steunkousen van Sophy toch ?? Sophy: als die steunkousen helpen om jou zwanger te krijgen dan is alles goed toch . Ajaaa en voor die arts hoef je er toch niet mooi uit te zien dat zaadje is dan toch al ingeplant .
Sophy; van vind je van deze kousen; Panty Tijgerprint - Ruim assortiment cadeaus voor elke gelegenheid. Ze steunen niet maar ja ze zijn wel sexy! En misschien kunnen ze over je kousen? tuurlijk mag je mijn laarzen lenen! No problem! Kiekske; goed idee van het nieuwe topic! Wie weet komen we nog op ideeén! Mama; tja met een 4-ling heb ik wel hele sterke steunkousen nodig
Elpie; ik hoorde van Mamavanh dat jij ook clexane gebruikt? Heb jij misschien nog een tip voor mij om deze prik minder pijnlijk te laten zijn?
Zwaai, zwaai! Wat onwijs spannend, weer 2 kanshebbers hier!!! Armani, dus jij gaat nu voor de punctie en TP naar Serum? Begrijp ik dat goed? En dan als er 4 emmy's ontstaan, alle 4 terugplaatsen?Wow! Kiek, of het ligt aan de combi van de Gonal F in de ochtend en de menopur in de avond... Ben heel benieuwd naar je kwalitEIt strx, spannend zeg!! Hier, net weer positieve ovutest gehad, klaar met antibiotica, dus we denken heeeeel voorzichtig eraan om nog een ALLERlaatste poging te starten als ik weer ongesteld wordt, zal over 13 dagen zijn ofzo.... Dus nog even bedenktijd! Liefs voor allemaal, spannend weer hoor! xxx
Succes meiden, duim voor jullie en spiek af&toe nog ff om t hoekje. Kan t allemaal nog niet loslaten hier merk ik. Als je 3,5jr zo gevochten heb voor een beeb in je buik voelt t zo raar om alles maar aan de kant te schuiven! Liefs
Lieve Chantal, dat begrijp ik zo goed!!! Dikke knuffel lieverd... Loslaten is ook moeilijker dan doorgaan. Maar, op een dag zul jij weer verder vechten. Of heel misschien, en dat hoop ik voor je, zal er Op Een Dag misschien wel een spontaan wonder gebeuren... Liefs!
Armani prachtige panty Ben benieuwd hoe het in Athene is en vind het moedig dat je daar heen gaat.. en nu lekker doorduimen voor 5 (of meer) mooie eitjes! Kiek weet niet of jij ook steunkousen moet. De tubectomie in april was gewoon in NL, 4 uur op de tafel gelegen en prima.. in Gent laten ze je voor 15min op de tafel al met kousen komen, gewoon voor de (claim)zekerheid.. tegen tromboserisico. Ach, met m'n benen wijd is toch al niet zo charmant, kunnen die kousen er ook nog wel bij Mss even navragen in het DD topic of ze het daar ook doen? Chantal, zat me net gister af te vragen hoe het met je gaat. Begrijpelijk toch na al die jaren dat je hier nog komt spieken. Ik hoop dat je *ooit* een nieuwe kans, een nieuwe zwangerschap.. dat het je mee zal zitten. Knuffel! Juul.. mooi verhaal in je blog. Speciaal dat er weer sprake is van het blonde jongetje/een kindje... hoe mooi zou dat zijn Ik hoop en bid voor je dat deze allerlaatste poging positief is Eigenlijk ben ik best zenuwachtig voor het gesprek maandag
Mmm ik vrees ervoor, wat wel bij mij iets helpt is het eerst wat vochtig maken (ontsmetten) maar weet niet of je dat al doet of niet Ik heb ook van iedere prik een blauwe plek, van de ene al wat meer als van de andere. Vorige week zaterdag heb ik een prik gezet en dat was echt een plakaat. Op welk tijdstip van de dag spuit je eigenlijk? Sommigen zeggen dat het beter 's morgens is ... maar voor mij zou het gemakkelijker 's avonds zijn Ik ga me hier zondag eens aan testje wagen ...
Chantal; ik kan me zo goed voorstellen dat je het moeilijk vind om los te laten. Het klinkt ook altijd zo mooi als mensen zeggen; laat het los, maar hoe doe je dat dan? Het is zo lang een belangrijke rol in jouw leven geweest en is zo abrupt gestopt. Ik hoop voor je dat jouw tijd weer komt en wens je heel veel geluk. Sophy; ik heb even gemist welk gesprek je krijgt maandag? Is het een evaluatie? Ben blij dat je de panty mooi vind... Juulzon; voor jou komt er ook weer een spannende tijd aan. Heel veel succes! Elpie; ik moet hem 's avonds samen met de andere prikken zetten. Vandaag voorlopig de laatste en dan na de punctie weer verder. Mijn buik zit ook vol met blauwe plekken maar dat is het ergste niet. Tegenwoordig probeer ik het met een rustgevend muziekje op de achtergrond (je moet wat) Succes met testen! Kiekske; heel veel succes met de echo!! Ik wacht op goed nieuws!