Ivf na sterilisatie

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Sweet melody, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweet melody

    Sweet melody Niet meer actief

    Hallo dames,

    Wij zijn 9 januari begonnen met de ivf. Het prikken van decapeptyl. Vandaag begonnen met gonal f.
    Zijn er nog meer moeders die ivf doen na sterilisatie?
    Ik vind het lastig om er over te praten. Juist omdat er zoveel stellen ongewenst kinderloos zijn. Ik hoop hier toch te vinden die het zelfde meemaken als wij nu

    Groetjes Sweet Melody
     
  2. Sweet melody

    Sweet melody Niet meer actief

    Jammer dat er nog geen reactie zijn. En dus geen herkenning. Misschien moet ik wat mee opschrijven over mijzelf.
    Ik heb een dochter uit mijn eerste relatie en een zoon uit een halve relatie waar ik ook een vroeg geboorte gekregen heb. Die relatie was niet zo als het moet zijn. Ik wil hier niet te veel op in gaan. Bang dat ik toch herkent word. Door die relatie heb ik me laten steriliseren. Wilde niet op die manier zwanger worden. Ik was al zwanger bij een gedachte aan een kindje. Ik heb hele zwaren jaren gehad. En uit eindelijk een geweldige lieve man gevonden. Er ging een wereld voor me open. Hij heeft geen kinderen en wel een grote kinder wens. Ik wilde eerder geen kinderen meer. Maar met hem wil ik dol graag een gezin stichten. Omdat ik gesteriliseerd ben en door mijn achtergrond en de verzekering het niet vergoed een sterilisatie ongedaan maken heeft de gyn ivf voorgesteld. Dat was even wennen aan dat idee. Maar we gaan er voor. 9 januari zij. We begonnen met prikken. Bijwerking op vliegers pfff trui aan trui uit ect. Toch hoop ik op een reactie en nog fijner zou het zijn als er vrouwen zijn die in het zelfde schuiten zitten of gezeten hebben.

    Groetjes sweet melody
     

Deel Deze Pagina