Halllo, Ik heb een vraag want ik weet niet wat er nu met mijn lijf aan de hand is... Op 5 maart was mijn NOD dag en 's ochtends heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Buiten verwachting want ik had al erg last van klachten die ik niet herkende. Die avond kreeg ik bruin slijmverlies en heb ik in de nacht van 5 op 6 maart ook wat rood bloedverlies gehad. 6 maart heb ik nog niet eens 1 kleine tampon volgekregen, heel weinig bloedverlies dus. 's avonds was de bloeding alweer gestopt en nu is er nog steeds niets te bekennen. Het is nu alleen wat vochtig. Zaterdag en vandaag heb ik weer een test gedaan en deze lijken ook weer negatief te zijn. Toch heb ik wel nog wat krampjes in mijn buik en af en toe wat felle steken, meestal links bij mijn lies. Kan ik nu van een echte menstruatie spreken? Ook als deze eigenlijk maar 1 dag heeft geduurd? Omdat ik weet dat ik mijn eisprong heb gehad (ovu-testen en ik heb hem gevoeld) vind ik het nogal vreemd dat ik niet gewoon 3 dagen of langer ongesteld ben. Ben eind december gestopt met de pil en meteen 29 dagen na de ontrekkingsbloeding heb ik een menstruatie van 3 volle dagen gehad. Voordat ik de pil slikte was ik altijd al erg regelmatig en 6 dagen ongi. Alvast bedankt voor het antwoord! Ben zeer benieuwd en zit erg in onzekerheid of ik nou naar de volgende ronde kan of niet.
Misschien ben ik te ongeduldig maar ik wil heel graag weten of jullie een antwoord voor mij hebben. Vind het namelijk zo verwarrend dit en wil ook niet meteen bij de HA aan de bel trekken. Kan het zijn dat het toch een innestelingsbloeding was geweest? Dit zou dan wel betekenen dat het eitje eerst 14 dagen heeft rondgedobberd... ?
Hoihoi, Eindelijk antwoord, sorry! we doen ons best maar we doen dit naast onze baan, huishouden en kids dus zijn helaas niet altijd in staat de zelfde dag nog te antwoorden. Het kan geen innestelingsbloeding zijn geweest een eitje overleefd 24 uur en gaat daarna ten gronde. Je kan deze bloeding ook al is het niet zoals je gewend bent zien als een menstruatie. Imke
Hoi Imke, hartstikke bedankt voor je antwoord! En excuses voor mijn ongeduld... Ik ga weer vrolijk verder met de volgende ronde Heel fijn dat jullie er voor ons onzekere (nog niet) zwangeren zijn!