Hallo dames! Ik heb even een klein vraagje (sorry voor het vieze onderwerp haha) Sinds dindsdag (9-10) heb ik bruine afscheiding en vandaag is het meer geworden. Kan het zijn dat ik zwanger ben? ik heb veder geen zwangerschapssymptomen alleen steken links onder in me buik. Of kan de bruine afscheiding komen omdat ik toch weer ongesteld moet worden? ( ik moet pas over ongeveer 2 weken ongesteld worden) ik heb normaal nooit bruine afscheiding voordat ik ongesteld moet worden. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Hai, Heb je een regelmatige cyclus? Misschien ben je pas geleden gestopt met de pil, klinkt erg cliché ik weet het, maar kan ook een oorzaak zijn. Als je zegt dat je pas over 2 weken je menstruatie verwacht is het nog veel te vroeg voor een innesteling. Misschien is de bloeding van je eisprong? Maar deze is meestal rood volgens mij . Nou, ik kan je helaas niet verder helpen.....
2 wk voor je verwachtte menstruatie is echt heel vroeg,denk ook je eisprong,ikzelf verlies dan ook wat bruin/oud bloed.
Ik slik al ruim 2 jaar de pil niet meer sinds dien is mijn cylus best onrelmatig meestal is het tussen de 27 en 35 dagen maar ik denk ook dat ik gewoon ongesteld moet worden Toch bedankt voor jullie reactie!