hallo dames, ik heb even een vraagje ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts omdat mijn cyclussen wel aardig lang en onregelmatig zijn tussen de 40 en de 60 dagen. aangezien ik geen pil heb geslikt na de bevalling. wij willen dus voor een 2e gaan vandaar afspraak huisarts. maar wat kan ik verwachten?
Ik ben doorgestuurd, dus ha heeft zelf geen onderzoek gedaan bij mij. Mijn ongestledheid bleef uit, dus na 6 maanden doorgestuurd. Ik verwacht dat ze jou ook door gaan sturen. Denk dat je met Clomid een mooi eindje opweg geholpen kunt worden als ik je verhaal lees. Succes!
Ik denk trouwens dat ze je sowieso gaan vragen naar je pil gebruik, ben je al lang gestopt, je voorgeschiedenis rondom je cyclussen etc. (Wanneer je net met de pil gestopt bent, kan het natuurlijk zijn dat je cyclussen langer en onregelmatiger zijn. (maar dat weet je ws. zelf ook wel. )) En de vraag hoe lang jullie al bezig zijn...
Wij hebben een zoontje gekregen in januari 2011 daarna niet meer aan de pil geweest dus al wel2 jaar geen pil meer. We zijn nu 4 maanden bezig maar gewoon hele lange cyclussen dus dan weet je niet waar je aan toe bent .
En je had dat niet voor je zwangerschap? Toen was je wel regelmatig? Bij de eerste moest ik eerst een paar maanden een temperatuur grafiek bijhouden voordat ik doorgestuurd werd. Waren wel al een jaar aan het proberen. Bij de 2de ben ik gelijk al gaan tempen, omdat ik het toch een kans wou geven op de normale manier maar helaas. Dus toen wel direct doorgestuurd.
Ik temperatuur en gebruik ook ovutestjes. Voor de zwangerschap van mijn zoontje zat ik altijd rond de 30 dagen Dus dat is wel netjes. Ben benieuwd morgen.