9 februari testen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimby, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi meiden,
    Mijn NOD is 11 febr. Lijkt me leuk om met meiden die ongeveer rond die datum hun NOD hebben te testen?
    Wie wil er nog meer samen volgende week zondag 9 februari met me testen?

2. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Niemand?;)

3. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mijn nod is de 10e!

Maar ik verwacht er niet teveel van, want het is pas de 1e ronde en de vorige keer hebben we er 15 maanden over gedaan.

4. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi Schism!

Dat dacht ik bij ons eerste kindje ook, toen had ik meteen een positieve test in mn handen ;)
    Hoop dat je niet weer zo lang moet wachten!

Test je mee de 9e? ;)

5. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Als er nog niks te bekennen is test ik mee, maar meestal heb ik een paar dagen van te voren al bruinverlies.

Jij in de 5e ronde?

6. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Oke leuk!
    Ronde 2 serieus nu, daarvoor niet echt veel mee bezig geweest. Door drukte op het werk (bij beiden) niet heel veel sexy time gehad ;)
    En mn lange cycli werkten ook niet echt mee.

Heb jij een regelmatige cyclus? En gebruik je deze ronde al meteen ovulatietesten?

7. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Mijn cyclus wisselt van 29 tot 40 dagen, maar dat zijn wel uitschieters, de laatste maanden is het opeens wel onregelmatig terwijl ik meestal rond de 32 dagen zat.
    Laatste 4 maanden zijn 29-39-30-37
    Best irritant dus, maar voel mijn ei wel steeds beter dus kan het wel een beetje inschatten.

We hebben heel spontaan besloten om ervoor te gaan, dus deze maand ook niet echt goed gelet op vruchtbare dagen.
    Ik vind ovulatietesten ondingen, dus die wil ik niet gaan gebruiken. Ik wil het eerste half jaar gewoon zo spontaan mogelijk houden. Als het dan nog niet gelukt is ga ik misschien tempen.

8. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Is eigenlijk ook veel fijner, maar tempen is zo onhandig met een kindje. Moet er nog wel eens 's nachts uit en ga niet elke dag even laat mn bedje uit, dus dan is het niet zo betrouwbaar geloof ik.
    Wel fijn dat je je ei voelt! Lijkt me handig ;)

Deel Deze Pagina