Dit is de lijst RIBBA Wissellijst - wit - IKEA Breedte: 52 cm Diepte: 4.5 cm Hoogte: 52 cm Breedte van de afbeelding: 50 cm Hoogte van de afbeelding: 50 cm
Had 'm ook al gepost in het vorige topic maar blijft zo leuk om naar te kijken onder het roze papier zit een foto van ons drietjes in het kraambed, sta er niet op mijn allermooist op maar herinner mij aan een super fijne tijd het kraambed. Lijst hangt in het trapgat naar zolder kom er iedere dag langs en kijk er elke dag even naar
Wat leuk allemaal! Ik heb het eerste pakje van mijn dochtertje ook ingelijst, vroeg me alleen af wat jullie gebruiken als achtergrond.
Wat gaaaaaaafff!!! Jeetje wat een superleuke creaties!! Creabea's!! Wel erg leuk om te doen zeg!!! Ga het ook maar eens doen
Dit heb ik ervan gemaakt. Shirtje lijkt erg veel vouwen te hebben maar dit viel me pas op op de foto, in het echt zie je het eigenlijk niet. De slofjes heeft schoonmoeder gemaakt voor zij overleed dus die zijn dierbaar. Hij moet nog opgehangen worden maar komt in het trappengat, de achtergrond is het behang dat we in de gang beneden hebben.
Ik heb K. zijn toen gordijnen ingekort, en dat stuk stof heb ik als achtergrond gebruikt De lijst staat hier op een plank in de woonkamer
Nou ik heb het ook geprobeerd! Met zijn Rubba lijst maar het werkt voor geen meter?? Ik snap er niets van. krijg de achterkant er niet mooi goed op...
Heb je wel de Ribba met dikke rand? Hier zit er meer ruimte tussen het glas en de achterkant. De normale Ribba is alleen voor foto's of papier.
Dit dacht ik ook gelijk! Je moet de ribba lijst hebben met diepte! Dan heb je plek tussen het glas en de achterwand om er spulletjes in te doen!
http://www.hema.nl/winkel/huis-en-tuin/huis/woonkamer/woonaccessoires/fotolijsten/fotolijst-20-x-28-cm-(13631006) Ze staan ook bij de Hema op de site maar toe hoe groot die gaan weet ik niet. Anders ff bij de Hema langs