Wat een super leuk idee zeg!! Ik heb een doos vol van beide met alle eerste spulletjes die ik regelmatig inkijk maar dat van het inlijsten van eerste pakje had ik nog nooit gezien! Ik heb ook ff gegoogled op baby shadow box en kwam ook een tegen met de eerste 4 of 5 paar schoentjes op een rij! Dat ziet er ook superleuk uit! Heb ik meteen een idee wat ik daarmee moet (en mooi origineel cadeau schoonouders)
Ja idd! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60078034/ Ribba Wissellijst van de IKEA Breedte: 52 cm Diepte: 4.5 cm Hoogte: 52 cm
Is dat diep genoeg om er ook schoentjes en kleertjes en echo (incl klein lijstje) er in te doen? Waar kan ik een hele diepe grote vinden? Niet te duur?
@MamavanMJ Ik heb alles erin kunnen doen, behalve zijn 1e flesje (zo'n glazen ziekenhuisflesje), want die was te breed zeg maar..
Dat zkh flesje heb ik ook bewaard. Heb niet geprobeerd om die erin te doen maar dan weet ik nu dat die niet past
Alles ligt klaar onder m'n bed: de ikea-lijst, eerste pakje, rompertje, mutsje, foto, stukje behang als achtergrond...nu nog de inspiratie om er wat leuks van te maken, deze topic helpt daar wel bij
Ben heel benieuwd hoe die gaat worden Show je hem dan wel hier? Anders ff googlen op Baby shadow box Staan mooie afbeeldingen bij
Wat een leuke ideeen allemaal! Ziet er echt super leuk uit! Wil mijn zoontje zn eerste pakje ect. ook gaan inlijsten. Tips genoeg hier....
Een heel leuk idee! Ziet er allemaal leuk uit hoor dames. Maar met 1e pakje bedoelen jullie, het eerst pakje die je gekocht hebt of die je kindjes als eerste aan had?
En als je dat pakje niet meer hebt, dan kun je naturlijk ook het mooiste pakje doen, net wat je zelf wilt
Zijn die lijsten 4,5cm diep? Ow dan zou ik voor mijn zoon zn schoentjes iets anders moeten verzinnen .... Ik ga volgende week naar ikea voor een matrasje voor mn dochter voor bij oma. Dan ga ik gelijk twee van die ribba lijsten halen Heb er helemaal zin in!!