1e babypakje inlijsten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamv1, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tip voor schoentjes: leuk doosje kopen en dan als 'deksel' een doorzichtige folie of plastic overheen spannen en vastzetten met nietjes. en dan randje mooi afwerken om nietjes weg te werken. zooltjes vast lijmen aan bodem van t doosje. en dan gaatje in bodem maken en dan aan een haakje aan de muur hangen

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
  3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik heb het pakje erin gedaan wat ze als eerste aan had.

Wat een leuk idee!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja kwam eigenlijk zomaar in ene in me op haha. heb t zelf (nog) niet gedaan maar kga dat nu toch wel doen. bij Action hebben ze altijd wel doosjes. zullen geen mooie zijn maar des te leuker t is om het zelf te versieren allemaal :D

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Of zo'n theedoosje gebruiken, en dan de binnenkant er netjes uit proberen te halen, en ff een likkie verf :d Zit meestal wel een glazen of plastic bovenkant op. Missschien dat daar de schoentjes wel in passen.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd ook goed idee!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kwil nog een nieuwe salontafel. de liatorp van ikea. denk dat ik daar de schoentjes in doe(glazen plaat op de tafel met vakjes) als ik tegen die tijd de schoentjes nog niet heb ingelijst

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Leuk!! Dat is ook een idee hihi :D

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ga morgen naar ikea,ik zal eens kijken of ze iets hebben voor schoentjes. Ik kan ze ook laten verbronzen maar dat vind ik zo standaard! En omdat ik nie zo weggooierig ben heb ik tot nu toe al zn schoenen bewaard:) Dat is,met dat paar wat morgen vervangen wordt, 4paar .... En om ze nou allemaal te laten verbronzen hahaha En dan staat het maar. In een lijst doen en ophangen(trapgat bv) vind ik zoveel leuker.x

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ben benieuwd Sassie, laat je een foto zien als het klaar is hihihi :D

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Die van mn zoon is af :) Hij is wel leuk geworden al zeg ik het zelf :)
    Achtergrondje is van het behang van zn babykamer van de ene muur en achter de foto en geboortekaartje zit groen behang van de andere kant van de muur. Zat nog even te twijfelen of ik zn zilveren rammelaar er ook in zou doen maar heb t toch maar niet gedaan. Vind de eenvoud wel mooi zo en het gaat tenslotte om dat eerste pakje :) Moet alleen nog het mutsje vastmaken.

Morgen of overmorgen die van onze dochter ff doen :) Mn vriend heeft trouwens het pakje aan dat achterplankje van de lijst geniet met een nietmachine. Alleen het mutsje is te dik en het nietje gaat er niet doorheen. maar van het weekend leen ik van iemand zo'n nietmachine op perslucht (?) ofsow en dna schiet ik dat zo vast.

Bijgevoegde bestanden:

• Tycho.jpg
      Tycho.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      539
  12. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Wat een leuk idee! Zou je er ook een gipssculpture van het handje en voetje inkunnen doen? Lijkt me wel leuk om dat te maken binnenkort..

13. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Sassie, welke lijst is dat dan?

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Dit is de ribba 50x50x4,5. Kost 15,95 bij ikea. Je hebt ook nog de gewone 50x50 die is gewoon plat zeg maar,heeft geen diepte.

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

De lijst die ik gebruikt heb is maar 4,5cm diep dus dat ga je niet halen.

Zag overigens niet iets waar ik schoentjes of grotere dingen in zou kunnen doen. Dus daar moet ik nog even wat op bedenken. Binnenkort eens naar xenos,die zijn ook nogal dozerig en fotolijstjesachtig! Missch dat ik dasr iets kan vinden.... En amders iets van een letterbak ofsow....

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Goed idee de Xenos, die hebben wel veel leuke dingen altijd.

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Erg leuk geworden Sassie! :D

Dat shirtje heeft mijn zoontje ook nog gedragen :D

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Een theedoosje/kistje van de action of Xenos (daar hebben ze volgens mij grotere) Dan de binnenkant er voorzichtig uithalen en desnoods een mooi achtergrondje erin. En de rest van het kistje een leuk kleurtje geven

Misschien dat dat dan wel past ;)

Ik ga er van de week of volgende week wel ff eentje halen, en proberen :p:D

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Een paar ga je daar wel inpassen ja. Maar ik wil eigenlijk zn eerste vier paar schoentjes erin (van allemaal 1) Dus ik moet op zoek naar iets groters. Zal dan toch een letterbak ofsow worden.... Ben er nog niet helemaal uit dus. Hoop morgen op wat beter weer zodat ik droog de deur uit kan ;)

Deel Deze Pagina