1e babypakje inlijsten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamv1, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh ja dan gaat dat niet passen. Maar dan idd iets van een letterbak.. ff sneupen op internet :D

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Zag bij xenos in het boekje van deze week een letterbak in de vorm van een hart. Dat vind ik wel erg leuk. Ga morgen eens kijken!

Achterkantje beplakken,maat en datum van wanneer gekocht ... Zie het al helemaal voor me hahah. Zal als het bevalt maar gelijk 4 kopen. Voor mn dochter wil ik dan wel dezelfde vind ik wel zo leuk. Hahah xenos ziet me aankomen ;)

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh leuk idee! :D Ben benieuwd hoe het word hihi

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Heb t uitgesteld onze kleine meid is helemaal niet lekker en we hadden een zeer slechte nacht. Van het weekend komt t er ook niet van dus wordt het maandag of dinsdag.

Jammer want wilde er erg graag mee verder hahah. Maar vind het zielig om nu op stap te gaan met haar. X

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ah beterschap!! Hopelijk is ze weer snel beter. Je hebt gelijk hoor, ik hou er ook niet van om met een ziek kindje de deur uit te gaan.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    We zijn met de bij HA geweest... Arme meisje spuugde zoveel en had diarree. Heb dr gisteren wel 5x andere kleren aanmoeten doen :( We moesten opletten op uitdroging. Gelijk ging het vandaag weer beetje beter!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Heb die van mn dochter ook gemaakt vanavond! Had even een fotootje op FB geplaatst en hoor heel erg veel leuke reacties! En meiden die zeggen het ook te gaan doen! Zal morgen ff fotootje plaatsen dat lukt niet met mn telefoon (?)

Morgen kijken voor de schoentjes :)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ben benieuwd hoe hij geworden is sassie :D

Hier ook veel leuke reacties op mijn ingelijste babypakje, en heb er meerdere aangestoken hihi. Zo leuk om dan ook van andere te zien:D

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ga hem deze week maken:)
    vandaag bij ikea geweest en heb de zwarte lijst genomen staat hier het mooiste.
    kwam er alleen achter dat ik geen geboortekaartjes meer had dus die nu even besteld en als die binnen komt dan maak ik het af.
    oja ik twijfel over het mutsje, heb er 3 die kunnen 1 is van het ziekenhuis andere met zijn naam alleen die is nooit gedragen was te groot en 1 die hij veel heeft opgehad. weet niet welke ik moet doen:(

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik denk persoonlijk dat die met zijn naam dan toch het leukste is.

Ik heb op zijn geboortebord boven ook een mutsje en sokjes hangen, die hij nooit heeft gedragen.

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dit is trouwens het geboortebord :D

12. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Wat ik me af vraag, vroeger moest alles in blauw papier zodat het niet verkleurde. Maar het lijkt mij dat als je het inlijst dan wel verkleurt op den duur... Dit kan al na ongv. 2jaar heeft iemand daar een tip voor?

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hope
    Daar heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord :)

Maar zoals jij zegt zou het als je het inlijst idd kunnen verkleuren, maar neem aan dat je het niet in de volle zon hangt.
    Hier hangen we hem op in het trapgat denk ik, daar komt geen zon of fel licht..

Misschien dat iemand anders daar iets op heeft.

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wie heeft er nog meer het 1e babypakje ingelijst? :D

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#95 MMarianne, 21 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2012
    Ikke, heb het gered voor z'n eerste verjaardag :D .

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Geboortekaartje staat al een tijdje ingelijst op het toilet :D

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb mijn lijsten van de week opgehangen :) :) :) Ben er super blij mee en krijg er ontzettend leuke reacties over! Bedankt voor het idee mamv1!!

Bijgevoegde bestanden:

18. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Still working aan het idee voor mn schoentjes! Was bij xenos geweest maar vond die letterbak die ik hag gezien toch wel errug groot..... Theedoosjes hadden ze volop maar er stond overal met zwarte letters "thee" opgeschreven dus dat schoot ook niet op! Even verder zoeken dus nog!!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wauw heel erg leuk geworden MMarianne en sassie :D

20. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hier mijn pakje! hoop dat het blijft zitten heb de kleding met spelden vast gemaakt.

Deel Deze Pagina