Leuk zeg allemaal! Ik heb vandaag ook het eerste pakje ingelijst. Zal morgen eens een foto maken. Ik wil graag z'n eerste speentje er ook bij doen, maar krijg deze niet vastgeplakt. Ben bang dat ik daarvoor secondenlijm moet gebruiken....
Ik heb ook het speentje in de lijst gedaan, en voorzichtig vastgezet met een speldje. Zo'n kopspeltje maar dan met een plat kopje (Snap je het nog?) Anders kan ik er morgen wel ff een foto van maken
oh dat is misschien ook wel een idee, maar ik ben bang dat het papier dan gaat scheuren, of niet? Zal ik morgenavond eens proberen en dan ook een foto maken. Is niet gelukt vandaag
Ik heb geen idee of het gaat scheuren, als het dun papier is misschien wel.. Ik heb namelijk op de achtergrond een stuk gordijn van zijn kamertje. (moest namelijk een flink stuk van de lengte af.) En dat is wel redelijk dikke stof.
Hier de foto van hoe ik het speentje heb vastgezet. Je moet het echt van dichtbij zien om te zien hoe het vast zit.
Nou het is gelukt! Speentje heb ik vastgezet met een druppel secondenlijm. Met de speld is een mooite manier, maar lukte hier niet op de kartonnen achtergrond. Dit is het geworden:
Is er nog iemand iets tegengekomen waar ik mn zoon zn schoenen kan inlijsten?? Letterbak vind ik geloof ik toch niet zo .... (of ik ben nog geen leuke tegengekomen??)
Ik heb laatst bij xenos een vierkante glazen stolp gekocht. Was maar 75 cent in de opruiming . Deze past precies op het gebaksbordje van hun vierkant servies. Ik heb het idee om daar de schoentjes onder te zetten en dan te versieren, maar of het em in de uitvoering ook gaat worden, weet ik niet. Het is zo zwaar...
Das ook nog een idee indd! Maar dat kun je dan weer niet ophangen .... En ik wil graag Tycho zn eerste schoentje cadeau doen aan schoonouders .... Grrrr ben ik nou zo moeilijk?