Welke babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ir3n3, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wij gaan filmen op de bruiloft van kennissen. Mijn man en ik hebben allebei zo'n opleiding gevolgd, dus vonden ze het leuk als wij van hun grote dag een filmpje maken. Nu vroegen ze wat we daarvoor wilden hebben en het leek ons een goed idee om een babyfoon te vragen. Maar jeetje, dat is nog een hele studie!:$ Want welke moeten we vragen? Weten julie een goeie?
    Nog even een weetje, onze buren verwachten in augustus een kindje. Dus het moet straks natuurlijk niet storen met die van hun.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alecto!! wij hebben geloof ik de dbx 80 of 88. Goed ding, stoort niet.

3. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Heb ook een alecto geweldig ding die van mij is met spraak functie en op het gedeelte wat beneden staat kan ik het muziekje zo aanzetten.

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Luvion...super ding als ik mn vriendinnen moet geloven!
    Wel prijzig maar schijnt de beste te zijn!
    ( rond de 180 euro geloof ik )
    x

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Als je de kleine van de buren niet door de babyfoon wilt horen, moet je zo ie zo 1 nemen met DECT.

Wij hebben de Luvion (zonder camera).

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    alecto dbx 88 !

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Hier komt er 1 met camera erin..

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook de Alecto DBX88 en is echt een superding. Terugspraakfunctie is heel handig en de slaapliedjes zijn ook fijn (en de lampjes natuurlijk). Erg goedkoop bij de Megapool gekocht. Scheelde aanzienlijk

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb er een van prental eigen merk.

mijn eisen waren.
    Dect (dan hoor je geen ander kinderen er door)
    tepratuur
    terug spreek fuctie. (voor als we buiten zouden zijn of bij de buuren dan kan je zeggen dat je komt voor als ze wat groter zijn)
    Muziekje vanaf benden aan te zetten

Prenatal Babyfoon PB19 kost 100 euro

je hebt hem ook een klase goed koper met wat minder functies

10. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik zal jullie aangeraden babyfoons eens even googlen etc. Heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik wist niet dat er zoveel keus zou zijn in babyfoons. Ik ga morgen eens even goed op onderzoek uit, nu zo slapen! Ik laat jullie morgen wel even weten hoe de zoektocht gaat.

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Wij hebben die van Luvion gehaald (bij babydump) met camera,zijn er super tevreden over.Goed beeld en geluid,als mijn zoon slaapt en de kamer is helemaal donker,kun je alles goed zien.We halen nog een camera erbij voor de babykamer.

12. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb uiteindelijk de Alecto DBX-88 Babyfoon gevraagd als vergoeding. Heb veel goede reviews gelezen. Dus ik hoop dat het stel akkoord gaat, dan hebben we die in iedergeval in de pocket. Dank jullie wel!!!

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is THE BOMB!! :)
    We hebben 'm zelf ook en verschillende vrienden ook en werkt echt super!
    Je kunt 'm op beeld-geluid zetten, op alleen beeld, of alleen geluid, of met lampjes, en heeft infraroodbeeld voor 's nachts.
    Heeft wijd bereik (200 m) en is gebruiksvriendelijk.
    Kost wat, maar dan heb je ook wat.
    (Tis natuurlijk de vraag of je vrienden dat bedrag in gedachten hadden voor een cadeau... )

14. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de Luvion Platinum. Ook wij zijn er zeer tevreden over (beeb is er nog niet, maar al wel uitgeprobeerd toen we op ons neefje pasten). Echt haarscherp beeld en geluid, ook in het donker goed beeld. Inderdaad wle prijzig, wij hebben er 189 euro voor betaald bij de babydump.

Let er bij aanschaf van een babyfoon even op dat die niet stoort op bijvoorbeeld WIFI netwerken (draadloos internet). Ook als je dat zelf niet hebt, maar je buren wel, kun je daar last van hebben.

Succes met kiezen!

Deel Deze Pagina