Wij hebben voor de babywas altijd Neutral gebruikt. Pas na 6 maanden overgegaan op ons eigen wasmiddal. Wasverzachter zou ik niet doen en dat wordt ook afgeraden i.v.m. hoge concentratie parfum. Wasverzachter is ook echt niet nodig met babykleertjes. Wij hebben toen voor Neutral gekozen omdat een babyhuidje heel gevoelig is en parfum kan irritatie opwekken. Maar goed, is een persoonlijke keus hoor
Hee dames, hoe wassen jullie dan een knalrood shirtje met witte mouwen? Als ik het bij de felle kleuren doe ben ik bang dat het witte verkleurt en bij het witte ben ik bang dat ik alles roze maak... Het is zo'n gaaf shirtje dus zou jammer zijn als ie m maar 1x aan kan haha!
ik gebruik geen wasverzachter (ook niet voor onze was) en heb dus gewoon de babywas bij die van ons gedaan. wel had ik alleen al 2draaien wit van de baby dus die is wel apart gegaan. verder zoals de meeste hier op kleur gesorteerd. mn was is mooi gebleven en ruikt lekker fris omdat ik alles buiten kon drogen. veel plezier met wassen. liefs doris