1e bevalling knip, gevolgen 2e bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Miekjepiekje, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @MiekjePiekje: heel herkenbaar. Bij de oudste kon ik een week amper lopen, laat staan de trap op en af. Bij de tweede zat ik de andere dag alweer beneden. Zo'n andere kraamweek gehad!

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Oh allereerst gefeliciteerd zeg:D!! En fijn dat het deze keer zoveel beter gaat!

Ik was wel heel benieuwd naar de antwoorden hier..
    Ben de eerste keer ook geknipt.. Geen flinke knip, wel flink last van gehad. Voel t nu soms nog en het ziet er ook lelijk uit:(

Ben persoonlijk heel bang dat bij een volgende bevalling ik meer geknipt moet worden of meer uitscheur omdat het littekenweefsel taai is en niet mee rekt waardoor je dus eigenlijk minder rek hebt dan bij de eerste bevalling.
    Maar als ik de verhalen hier lees is dat dus in de meeste gevallen niet zo of wel?

Lijkt me inderdaad heerlijk om een kraamtijd te hebben zonder hechtingen, ontstekingen en pijn daar onder;) Dacht alleen dus dat dat na een knip niet meer mogelijk was omdat het dus een volgende keer daardoor sneller mis zou gaan..

3. kimm1985

kimm1985 Actief lid

25 aug 2010
    187
    0
    0
    Ohh, deze verhalen stellen me wel iets gerust. Ik heb bij mijn 1e ook een flinke knip gehad, en heb er weken verschrikkelijk last van gehad. Ook niet kunnen genieten van de kraamweek omdat ik verging van de pijn. Nu net zwanger van de 2e, hoop er ook zo op dat de napijn minder is deze keer. ps. Miekjepiekje Van harte met je kleintje!! :)

Deel Deze Pagina