Vanaf vrijdag avond heb ik weeen. Dan om het half uur, dan om de 5 min en dan weer om het uur. Het zijn dus voorweeen. Wel word ik er gek van! Ga pas donderdag weer op controle.... Wie had dit ook? Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier geen last van, maar ja, elke zwangerschap is anders, i know!!
Nee sorry nooit gehad (2x zwaar overtijd en ingeleid) maar wil je even sterkte wensen. Moet je nog lang?
Nee dat niet gelukkig, ben morgen precies 39 weken. Donderdag moet ik nog op controle komen, en word mijn inleiding besproken. Ik mag niet langer dan 40 weken zwanger zijn omdat ik zwangerschaps suikers heb...
Dan hoop ik voor je dat het nu gewoon lekker door gaat zetten Zou leuk zijn toch? In ieder geval hoop ik voor je dat je niet nog een week hoeft te wachten, of dat je ingeleid moet worden.
ik ken het ik heb ook er een week mee gelopen dan om het half uur dan even niks dan om het kwartier en om de 5 minuten dan een paar uur niks en ga zo maar door ik werd er stapel gek van nachten lang wakker ern dood op zijn en dan moet je ook nog de bevalling doen dacht dat ik het nooit zou redden. omdat ik al op 41 week zat ben ik ingeleid heerlijk om te weten dat het niet meer lang zou duren. hoop voor je dat het snel doorzet
Ik heb weken lang met weeen gelopen. En maanden met regelmatige harde buiken. Ook weken met ontsluiting rond gelopen. Groetjes